تور اروپا با کروز MSC SEAVIEW

تاریخ خروج

هر چهار شنبه

مدت زمان

8 روزه

بازدید

865

حداکثر ظرفیت

9

تور اروپا با کروز MSC SEAVIEW

بازدید از شهرهای چیویتاوچیا، جنوا و لاسپزیا ایتالیا، مایورکا و بارسلونا اسپانیا، کن و آژاکسیو فرانسه

تور اروپا مدیترانه با کشتی مجلل MSC SEAVIEW

روزبندرساعت ورودخروج از بندر
چهارشنبهچیویتاوچیا ایتالیا-ساعت 18
پنجشنبهکن فرانسه8:30 صبحساعت 17:30
جمعهمایورکا اسپانیا13 بعد از ظهرساعت 22:30
شنبهبارسلونا اسپانیا7 صبحساعت 19
یکشنبهآژاکسیو فرانسه12 ظهرساعت 19
دوشنبهجنوا ایتالیا7 صبحساعت 18
سه شنبهلاسپزیا ایتالیا7 صبحساعت 19
چهارشنبهچیویتاوچیا ایتالیا7 صبحپایان سفر و ترانسفر به فرودگاه
نوع کابینهر نفر در کابین 2 نفره
INSIDE1350 یورو + نرخ بلیط
OCEAN VIEW1590 یورو + نرخ بلیط
BALCONY1850 یورو + نرخ بلیط

خدمات:

  • بلیط رفت و برگشت با پرواز مستقیم از تبریز
  • ۷شب اقامت در کشتی با خدمات کامل
  • بازدید از شهرهای جنوا، چیویتاوچیا، لاسپزیا  ایتالیا، مایورکا، بارسلونا اسپانیا، کن و آژاکسیو فرانسه

مدارک لازم :

  • اصل پاسپورت (با حداقل۶ ماه اعتبار از تاریخ سفر)
  • ۲ قطعه عکس رنگی جدید
  • ترجمه مدارک شامل:  شناسنامه خود و همسر از تمام صفحات، پروانه دائم پزشکی، پروانه مطب، کارت عضویت نظام پزشکی، پروانه تاسیس داروخانه و مسئول فنی، کپی پروانه بهره برداری یا پروانه کسب، روزنامه رسمی برای شرکتها با آگهی آخرین تصمیمات؛ کارت بازرگانی، حکم استخدامی یا بازنشستگی برای کارمندان با لیست ودفترچه بیمه و فیش حقوقی دو ماه آخر، سند ملکی
  • صورت حساب ۶ ماهه بانکی و تمکن مالی به زبان لاتین.

توضیحات:

پرداخت هزینه سفارت و ترجمه مدارک و عوارض خروج از کشور به عهده مسافرین محترم میباشد/ کنترل پاسپورت از لحاظ ممنوعیت خروج از کشور به عهده مسافر میباشد/ جهت اطلاع از سایر پکیج های اروپایی به سایت شرکت مراجعه فرمائید

قیمتهای اعلامی ممکن است بر اساس تاریخ خرید شما از آنچه که در پکیج قید گردیده متفاوت باشد.جهت دریافت نرخهای بروز با دفتر حاصل فرمائید

مسیر کشتی کروز

Civitavecchia

Civitavecchia

تاریخی هزار ساله بندر Civitavecchia یکی از بزرگترین بنادر ایتالیا و یکی از مقاصد MSC کروز در مدیترانه است.این بندر بخاطر دارا بودن خلیجی کوچک که پناهگاه کشتی ها بوده ،تاریخ هزار ساله دارد و خیلی قبل تر ازین که کشتی های کروز در آنجا رفت و آمد کنند بندری طبیعی بود و در میان رمی ها به Centumcellae معروف بود.

در طول سفر خود به Civitavecchia میتوانید پیاده از مرکز شهر دیدن کنید. یکی از مهمترین مراکز تاریخی برای بازدید، میکل آنژ فورت(Forte Michelangelo)،ساخته Bramante در قرن ۱۶ ام است ،دیوارهای باستانی و قدیمی بندر که در آن فواره ای از سنگ مرمر ساخته Vanvitelli ، و دژسنگی شکست ناپذیری که هزاران سال دور شهر و بندر را محصور کرده ،وجود دارد.

در میدان اصلی Civitavecchia، و در پیازا ویتوریو امانوئل (Piazza Vittorio Emanuele II)،کلیسایی باشکوه و تحسین برانگیز سنت فرانسیس ، قرار دارد که در اواخر قرن ۱۸ و بجای کلیسای کوچکی که دیگر پاسخگوی جامعه بسرعت در حال رشد آن زمان نبود ساخته شد.

میدان لیندرا(Leandra)، در مرکز تاریخی ، یک میدان ایتالیایی معمولی با یک فواره در مرکز و متعلق به Leandro، یک دریادار سالخورده قرون وسطاییست که شهروندانش را متقاعد کرد تا علی رغم حمله دزدان دریایی Saracen ،در ساحل دریای مدیترانه مستقر شوند.

کافه ها و رستوران هایی هم هستند که در آنها غذاهای دریایی سرو میشود: از بچه اختاپوس آب پز شده تا ماهی مرکب شکم پر و یا پیتزای مخصوص Civitavecchia با ماهی و سیر.یکی از جاذبه های تاریخی دیگری که پیشنهاد میکنیم ،بازدید از حمام های تاریخی تورین(The Taurine Baths) است که حتی قدیمی تر از دوره باستانی اتریشی است و چند کیلومتری خارج از شهر قرار دارد.

جاهایی که در Civitavecchia باید از آن بازدید کرد

۱- تور ROME

کد سفر: CIV03

مدت زمان سفر : ۹ ساعت

سطح دشواری: آسان ۱

در این تور بدون لیدر ، بعد از طی مسیری یک و نیم ساعته با اتوبوس ،کل روز را در پایتخت ایتالیا خواهید گذراند.البته راهنمایی هایی برای گشت بهتر در شهر و نقشه ای از جاذبه های تاریخی اصلی دریافت خواهید کرد.بعضی از مکانهای تاریخی معروف رم که حتما باید از آنها دیدن کنید : کولوسئوم(Colosseum)،انجمن رم(Roman Forum)،پانتئون(Pantheon)، Piazza Navona زیبا در رم قدیم و در همسایگی ایالت واتیکان در مرکز مدرن شهر رم هستند. همچنین بعنوان یکی از پایتختهای مد جهان ،شهر پر از مراکز خرید است. جاذبه های بیشتر شامل ستون باشکوه Bernini در میدان سنت پیتر(St. Peter’s) ،قسمتی از پاپ آنجلوس (Angelus) است.

لطفا توجه داشته باشید: اتوبوس در نزدیکی “Piazza del Popolo” متوقف می شود؛ این نقطه ورود و خروج تور شما است. مسافرانی که از صندلی چرخدار استفاده می کنند باید از یک همراه برای کمک گرفتن استفاده کنند چرا که اتوبوسها بالابر و یا آسانسور ندارند. ویلچیرها باید قابلیت جمع شدن و تا شدن را داشته باشند. این مسافران در صورت تمایل به استفاده ازاین تور باید بموقع با پذیرش گشتهای توریستی ساحل، تماس بگیرند تا هماهنگی های لازم انجام شود.

۲- تور Tuscania And Tarquinia

کد سفر: CIV22

مدت زمان سفر : ۴/۵ ساعت

سطح دشواری: متوسط ۲

ریشه های توسکانی به اسطوره ها و افسانه ها برمی گردد.برخی معتقدند شهر توسط هرکول ساخته شد و گروهی دیگر معتقدند شهر توسط اسکانیوس ،پسر یونس ساخته شد.این تور با طی مسیری ۵۰ دقیقه ای از مسیری خوش منظره بسمت دهکده توسکانی آغاز می شود.گشتی با راهنما و بصورت پیاده در مرکز تاریخی ای که با دیوارهای قرون وسطایی احاطه شده و از برج لاولو(Tower of Lavello) منظره ای بی نظیر دارد،خواهید داشت.لیدر شما مکانها و مناظر اصلی دهکده از جمله کلیسای سن پیتر(Church of Saint Peter) را بشما نشان خواهد داد و شما از فضای تاریخی دهکده نهایت لذت را خواهید برد.سپس ، با اتوبوس به Tarquinia ، یکی از ۱۲ شهر اتریش در گذشته خواهید رفت.لیدر شما را در یک سفر جالب برای بازدید از این روستای مهم در قلب منطقه Tuscia راهنمایی خواهد کرد.

لطفا توجه داشته باشید: این تور برای مسافران با مشکلات حرکتی و یا کسانی که از صندلی چرخدار استفاده می کنند ، مناسب نیست. همچنین درخواست میشود برای بازدید از مکانهای مذهبی از لباس های مناسب استفاده شود.

۳- تور Rome Sighseeing

کد سفر: CIV09

مدت زمان سفر : ۵/۵ ساعت

سطح دشواری: آسان ۱

بندر را ترک خواهید کرد و با اتوبوس در عرض یک و نیم ساعت به پایتخت ایتالیا می رسید و یکی از راحت ترین راههای بازدید از جاذبه های رم را با اتوبوس تجربه خواهید کرد. Cestia Pyramid،Caracalla Baths،Circus Massimus،کولوسئوم (Colosseum)،همچنین میدان سنت جان (St. John’s Square)،سنت مری اصلی (St. Mary Major)، Via Veneto, Villa Borghese و “Lungotevere” رومانتیک را خواهید دید.سپس در واتیکان پیاده خواهید شد و وقت آزادی برای گشت و گذار در خیابانهای tranquil و یا بازدید از Saint Peter’s Basilica خواهید داشت.برگشت به بندر بدون لیدر خواهد بود.

لطفا توجه داشته باشید:لیدرها در رم به مسافرها ملحق می شوند . مسافرانی که از صندلی چرخدار استفاده می کنند باید از یک همراه برای کمک گرفتن استفاده کنند چرا که اتوبوسها بالابر و یا آسانسور ندارند. ویلچیرها باید قابلیت جمع شدن و تا شدن را داشته باشند. این مسافران در صورت تمایل به استفاده ازاین تور باید بموقع با پذیرش گشتهای توریستی ساحل، تماس بگیرند تا هماهنگی های لازم انجام شود.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 19 میانگین: 4.9]

جنوا GENOA

جنوا GENOA

جنوا Genoa شهر بندری پر جنب و جوشی است که سطحی ناهموار دارد  ؛ و یکی از تورهای عالی  گردگشری کروز می باشد.در واقع “La Superba” که در اوج اقتدار خود به عنوان یک ابرقدرت مدیترانه  شناخته شده بود، اغواگری وجذبه بیشتری نسبت به سواحل دیگر دارد.در طول سفر به جنوا ، می توانید گشتی در شهر قدیمی بزنید: از محل پرورش  انبوه حیوانات  در  کوچه پس کوچه های خانه های قرون وسطایی گرفته تا کاخ های قرون 16 و 17 ام، ساخته خانواده های تجار ثروتمند  که اکنون تبدیل به موزه ها و گالری های هنری شده اند. باید سری به کلیسای سان لورنزو(Cattedrale di San Lorenzo)،قصر دوک (Palazzo Ducale) و کاخ های رنسانس از  Garibaldi، بزنید که گزیده ای از مجموعه هنری جنوا،  مبلمان و دکوراسیونی از بزرگترین روزهای گذشته شهر، دورانی که کشتی هایشان را به تمام گوشه و کنار دریای مدیترانه می فروختند را ،در خود جای داده است.

آکواریوم جنوا،غرور و جاذبه تفریحی شهر است که همچون   اقیانوسی عظیم با 70 مخزن عظیم  در اسکله،  قرار دارد که خانه موجودات دریایی از همه زیستگاه های اصلی جهان از جمله: بزرگترین بازسازی جهان از یک صخره مرجانی کارائیب است. که دومین آکواریوم بزرگ و استاندارد، از لحاظ گنجایش در اروپاست و همیشه دارای اطلاعات پیشینه ای و دقیق از زیست محیط در ایتالیا و انگلیس است.

در 35 کیلومتری جنوب جنوا، جاذبه فوق العاده و باور نکردنی پورتوفینو ( Portofino)  ، در خلیج کوچک محافظت شده ای وجود دارد که با درختان سرو  و زیتون احاطه شده و  سالها  ثروتمندان بلند پرواز و افراد مشهور  را مجذوب خود کرده و لنگرگاه قایق های تفریحی آنان  بوده است. و مکانی کوچک پر از فروشگاهها ،کافه ها و رستوران های متعدد است.

جاهایی که در  Genoa باید از آن بازدید کرد

جنوا genoaجنوا genoaجنوا genoa

1-  تور مرکز تاریخی

کد سفر: GOA03T

مدت زمان سفر : 4 ساعت

قیمت بزرگسال 57 یورو     قیمت کودک 45 یورو

سطح دشواری: متوسط 2

 

یک سفر کوتاه با کشتی به کاخ کاریکامنتو (Piazza Caricamento) و یک پیاده روی دلپذیر در مرکز  شهر تاریخی  جنوا خواهید داشت. برای رسیدن به “Piazza de Ferrari”، قلب تجاری جنوا ،از خیابانهای جذاب و باریکی بنام (carruggi) خواهید گذشت و یشنهادمان “Palazzo Ducale” خواهد بود(فقط بازدید خارجی).بازدیدی از (Cisterne del Ducale) خواهید داشت و سپس با مناظر بیرونی کلیسای سان لورنزو(Cathedral of San Lorenzo) به مسیر ادامه خواهید داد. قبل از برگشت به بندر زمان آزادی برا گشت شخصی خواهید داشت.

لطفا توجه داشته باشید: این تور تنها پذیرای  کسانی است که در بندر جنوا سوار و یا پیاده نمی شوند. و برای مسافران با مشکلات حرکتی و یا کسانی که  از صندلی چرخدار استفاده می کنند ، مناسب نیست.در این تور، پیاده روی (تقریبا 2.5 ساعته) وجود دارد و قایق مجهز به هیچ بالابر و یا آسانسوری نیست.

2- تور پورتوفینو

Portofino

کد سفر : GOA10T

مدت زمان سفر : /54 ساعت

سطح دشواری: متوسط 2

با توجه به آب و هوای معتدل، بنادر قدیمی ماهیگیری  و حومه شهر  زیبا، Riviera ایتالیا از روزهای بایرون و شلی، یکی از مقاصد جذاب    تعطیلات برای مسافران است. در این خط ساحلی مشهورو خوش منظره  در طول مسیر کروز به Portofino  نهایت لذت را خواهید برد .و زمان زیادی برای دیدن این شهر ساحلی زیبا ، عکس گرفتن، بازدید از اسکله  یا استراحت در یکی از کافی شاپ های  شیک ساحلی خواهید داشت و در آخر به GENOA باز خواهید گشت.

لطفا توجه داشته باشید: این تور تنها پذیرای  کسانی است که در بندر جنوا GENOA سوار و یا پیاده نمی شوند و از ماه می تا اکتبر در دسترس است. تور با توجه به  شرایط آب و هوایی ممکن است تغییر کند، پس لطفا  برنامه تور را در طول کروز خود مجددا چک کنید. اگر آب و هوا بد باشد، تور با اتوبوس از جنوا به سانتا مارگریتا لیگرو خواهد بود که از آنجا با  قایق به  Portofino  منتقل خواهید شد و بالعکس. این تور برای مسافرینی با مشکلات حرکتی  یا کسانی که از  صندلی چرخدار استفاده می کنند مناسب نیست.

برای اطلاع از تورهای کشتی کروز به این لینک مراجعه کنید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 19 میانگین: 4.9]

La Spezia/Cinque Terre

La Spezia/Cinque Terre

خلیج زیبا متعلق به شاعران

لااسپتزیا بندری است در راس خلیج لااسپتزیا با چشم اندازهای زیبا و محسور کننده به جزایر و صخره های بزرگ که در این روزها  خلیج شاعران نام گرفته است .

بعنوان یک مرکز دریایی و ساخت و تولید کشتی، در این بندر گالری هنری Museo Amedeo Lia وجود دارد که یکی از بهترین گالری هاییست که مجموعه ای از آثار قرون وسطایی و دوره رنسانس در آن جای گرفته است که در سفر خود به Liguria می توانید از آن لذت ببرید.

این بندر بدلیل قرار گرفتن  در میان تپه ها و دریا در حال حاضر شبکه گسترده ای از پیاده روهاو  خیابان هاییست که در  پشت  تفرجگاه Viale Mazzini و Via Chiodo شلوغ ،  دور Via del Prione و میدان بازار مرکزی  Cavour که پر از اصطبل و ماهی فروشیست، قرار گرفته اند . سفر به این قسمت از بندر شما را به قلب لااسپتزیا هدایت می کند که Museo Amedeo Lia در آن  است و دارای یک مجموعه بزرگ و شگفت آور  از قبیل برنز، نسخ خطی مذهبی و مجموعه ای گسترده از نقاشی ها، از جمله بسیاری از آثار ایتالیایی قرن چهاردهم و پانزدهم که  در کلیسای فرانسیسکن در قرن هفدهم بازسازی شده است.

در پایانه غربی ساحل، آرسنال بزرگ دریایی قرار دارد. درست در  سمت چپ ورودی، موزه فنی دریایی است که در آن بسیاری از آثار، مدل های کشتی، زیردریایی و دیگر آثار دریایی جای گرفته  است.

در سفرتان به ایتالیا، حتما باید سری به  Cinque Terre (پنج سرزمین)  خط ساحلی فوق العاده زیبایی که  بین ساحل لوانتو و بندر لااسپتزیا کشیده شده بزنید. که نامگذاری آن بخاطر پنج روستای کوچک – Monterosso، Vernazza، Corniglia، Manarola و Riomaggiore  انجام شده است و  مجموعه ای از خلیج های کوچک  بین صخره های بلند  است که بخاطرچشم اندازهای زیبایی که بوجود آورده یکی از جاذبه های برجسته کل Riviera محسوب می شود.

جاهایی که باید در La Spezia از آن دیدن کرد

۱- تور سفر به فلورانس

کد سفر: SPE03

مدت زمان سفر : ۷ ساعت

سطح دشواری: آسان ۱

مقصد شما در تور یک روزه، فلورانس خواهد بود  شهری که در دوره رومیان قدیم تاسیس شده،مهد رنسانس بوده، میراث دار آثار هنری بزرگ و پایتخت توسانی بوده و لهجه ای که در آن گویش میشود لهجه مادر زبان ایتالیاییست. در این تور شما آزاد خواهید بود تا از هر کدام از جاذبه هایی که میخواهید و هر مقدار زمانی که میخواهید صرف بازدید کنید. خروج از کشتی و آغاز تور در مسیر ۲٫۵ ساعته با اتوبوس از مناظر زیبای توسکان و سپس فلورانس با شکوه خواهد بود. فلورانس یک مجموعه بی پایان از جاذبه هایی فراهم می کند که میتوانید انتخاب کنید : از معماری باشکوه و کلیساهای چشمگیر و زیبا گرفته تا  گالری Uffizi و کاخ پیتی بسمت  معبد Ponte Vecchio  بعد از رودخانه آرنو. هر کجا که ترجیح دهید میتوانید بیشترین زمان خود را در این شهر رمانتیک در آنجا صرف کنید، فقط مطمئن شوید که در زمان معین به اتوبوس برگشت  به لا اسپتزیا و کشتی خود می رسید.

لطفا توجه داشته باشید: مسافرانی که از صندلی چرخدار استفاده می کنند باید از  یک همراه برای کمک گرفتن استفاده کنند چرا که اتوبوسها بالابر و یا آسانسور ندارند. ویلچیرها باید قابلیت جمع شدن و تا شدن را داشته باشند. این مسافران در صورت تمایل به استفاده ازاین تور باید بموقع  با پذیرش گشتهای توریستی ساحل، تماس بگیرند تا هماهنگی های لازم انجام شود.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 19 میانگین: 4.9]
Categories: Uncategorized @fa

بارسلون شهری سرشار از زندگی

Ramblas، نمادی بی انتها در بارسلون یا همان بارسلونا ی مشهور دومین شهر اسپانیاست و بندر کاتالونیا(Catalunya) سرشار از زندگیست ،قطعا هیچ شهر دیگری در این کشور از منظر سبک،ظاهر و انرژی قابل قیاس با آن نیست. یک سفر کروز به مرکز شهر بارسلونا، شما را با موزه های هنری در سطح جهانی و رستوران های مجلل، کافه ها، گالری ها و مغازه های شیک که به زیبایی طراحی شده اند، آشنا می کند.

دو مکان که در صدر مکانهای دیدنی مدیترانه قرار دارند ،کلیسای فوق العاده آنتونی گادو(Antoni Gaudí) از Sagrada Familia و یکی از معروف ترین بلوارهای جهان، Ramblas است. سفر در بارسلون می تواند با Ramblas شروع ، و سپس با  هسته قرون وسطایی شهر” Barri Gòtic” ادامه یابد.البته مراکز قدیمی دیگری نیز در شهر برای بازدید وجود دارند از La Ribera ،خانه موسیقی پیکاسو تا El Raval ،جایی که  تعداد رستوران ها وکافه ها و بوتیکها در کنار موزه هنر معاصر، بسرعت رو به رشد است.

اگر فکر می کنید که همه این مناطق توریستی را دیده اید،بازهم جاهایی برای بازدید در طول سفر کروز وجود دارد،کافه های پنهان در کوچه پس کوچه ها که در یک یا دو قرن تغییرات خیلی جزئی داشته اند،بوتیک های طراحی شده در  مراکز بازسازی شده قدیمی شهر،ناهار ارزان قیمت در رستوران های کوچک و ناشناس، صنایع دستی و کارگاه ها، کافه های fin-de-siècle، کاخ های قرون وسطی بازسازی شده  و بازار محلی.

در Passeig de Gràcia، Casa Batlló Gaudí، وجود دارد که  برای Josep Batlló کارخانه دارطراحی شده است:نمای سنگی مانند چین و چروک پوست ،چین خورده است و قسمت خارجی پشت بام با دودکش های موزاییکی و برج کوچکی با صلیب 3 بعدی در بالای آن مزین شده است.

کوه مونتسرات(Montserrat)، در 40 کیلومتری شمال غرب بارسلونا قرار دارد و یک سفر محبوب خارج از شهر بشمار می رود. می توانید از ساختمان های کلیسا و صومعه ای که در اطراف یک میدان جای گرفته اند، بازدید کنید و از تراس، مناظر فوق العاده کوه رو تماشا کنید.

1- تور گشت شهری بارسلون و استادیوم نیوکمپ NOU CAMP تیم بارسلونا

کد سفر: BCN05

مدت زمان سفر : 5/3 ساعت

سطح دشواری: آسان 1

استادیوم  Camp Nou بارسلونا با توجه به معماری بینظیرش، یکی از مشهورترین استادیومهای فوتبال در جهان و بزرگترین استادیوم در سراسر اروپا با ظرفیت تقریبا 100،000 نفر است وشما چه طرفدار فوتبال باشید و یا نه، یک مقصد شگفت انگیز توریستی برایتان خواهد بود .

استادیوم علاوه بر برگزاری مسابقات متعدد کلیدی یوفا در طول سال، برای اجرای سایر رویدادها، از جمله کنسرت هایی که از سوی هنرمندان بزرگ موسیقی پاپ مانند استینگ، بروس اسپرینگستین، پیتر گابریل، تریسی چپمن یا U2 برگزار میشود، مورد استفاده قرار می گیرد.

در سال 1982، حتی Pope John Paul II جشنی در استادیوم برپا کرد و در آن به شهروندی افتخاری بارسلونا درآمد.تور شما با گشتی در Gaudi’s Sagrada Família، کلیسایی کوچک و تپه Montjuich شروع می شود و سپس به استادیوم NOU CAMP خواهید رفت.مسافران از رختکن بازیکنان،موزه و منطقه مشترک بازدید خواهند کرد و گشتی کلی بدون داخل شدن به زمین بازی خواهند داشت.

لطفا توجه داشته باشید: برنامه تور به برنامه باشگاه فوتبال بستگی دارد و احتمال دارد ورزشگاه با اطلاعی ثانویه بسته باشد. به همین دلیل ممکن است تور حتی یک روز قبل و به دلایلی که  خارج از کنترل MSCÂ  است لغو شود.  در بازدید از ورزشگاه پله  وجود دارد و برای مسافرانی که  مشکلات حرکتی دارند یا از صندلی چرخدار استفاده میکنند مناسب نیست. این تور همچنین در روزهای یکشنبه بعد از ظهر امکان پذیر نیست.

2-تور بارسلون مناظر و خرید

کد سفر: BCN02

مدت زمان سفر 4 ساعت

سطح دشواری: آسان 1

شهر افسانه ای  بارسلون یکی از جاهاییست که حتما باید آن را ببینید و در این تور نیم روزه همه جاهای کلیدی و مهم آن را خواهید دید.بعد از ترک بندر ،تور شما با عبور از خیابانها و میدان های شهر شروع می شود. توقف کوتاهی در Montjuich Hill خواهید داشت  و مناظر فوق العاده  شهر را از آن بالا خواهید دید یعد از آن ، از Sagrada Familia، شاهکار برجسته نئو گوتیک که ساختش هنوز نمام نشده بازدیدی خارجی خواهید داشت. همچنین کلیسای جامع بارسلون را خواهید دید که ساخت آن از اواخر قرن  سیزدهم تا پانزدهم  طول کشیده، در آخر و بعد از این گشت ها برای خرید به  Plaça de Catalunya، در میداتی  بزرگ در مرکز بارسلونا می روید.

لطفا توجه داشته باشید:

در تعطیلات عمومی و یا در بعد از ظهر یکشنبه ، توقف برای خرید در “La Rambla” خواهد بود. مسافرانی که از صندلی چرخدار استفاده  میکنند می توانند در این تور شرکت کنند، اما باید توجه داشته باشید که این سفر شامل مسیرهای  طولانی پیاده روی است.

مسافرانی که از ویلچیر استفاده می کنند باید از  یک همراه برای کمک گرفتن استفاده کنند چرا که اتوبوسها بالابر و یا آسانسور ندارند. ویلچیرها باید قابلیت جمع شدن و تا شدن را داشته باشند. این مسافران در صورت تمایل به استفاده ازین تور باید بموقع  با پذیرش  گشتهای توریستی ساحل، تماس بگیرند تا هماهنگی های لازم انجام شود.

سفرسازان مجری تورهای مستقیم اروپا ، پکیج های متنوعی برای سفر به اروپا و سایر نقاط جهان ارائه می کند که شما می توانید جهت اطلاع از آنها به این لینک مراجعه کنید.
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 19 میانگین: 4.9]

مایورکا و لذت آب وهوای معتدل آن

ردر شهر مایورکا  می توانید  کل سال از آب و هوای معتدل آن لذت ببرید.

مایورکا یک مکان پر جنب و جوش و پر از زندگیست. تورهای  گردشگری ساحلی  MSC Cruises، می تواند یک گزینه هوشمندانه برای لذت بردن از پالما باشد.

اگر در مرکز شهر مایورکا باشید  پیدا کردن مسیر خود در اطراف پالما نسبتا ساده است. یکی از برجسته ترین مکانها برای بازدید در مایورکا و در سفرهای  کروز ، Catedral است که در ساحل دریای مدیترانه و پشت قدیمی ترین قسمت از شهر، در کوچه ها و راه باریکه ها  قرار دارد. Catedralدر پالما که ساخت آن 500 سال بطول انجامیده ،بنایی مجلل و در عین حال تعجب برانگیز است و  طراحی داخلی آن اثری مدرنیستی از  آنتونی گوودی(Antoni Gaudí) است. کلیسای اصلی پس از باز پسگیری شهر توسط مسیحیان ساخته شد و محل آن، طی وفای بعهد جوئم اول (I  Jaume)، به مسجد بزرگ تبدیل شد.

در مقابل ورودی (Palau de l’Almudaina)قرار دارد، که در اصل ،قصرفرمانداران و بعدها پادشاهان Mallorcan بود.طراحی داخلی به  تدریج بازسازی شده ،اما اتاق ها و سالن ها نسبتا ساده رها شده اند و ویژگی برجسته دکوراسیون، پرده های فنلاندی طرحدارآن است.

با یک سفر MSC، می توانید یک قایق از  بندر کوچک Sant Elm به جزیره Sa Dragonera بگیرید، یک قطعه غیر ساکن صخره ای  با 4 کیلومتر طول و 700 متر عرض، با یک گودال از صخره های دریایی در ساحل شمال غربی.

جاهایی که در PALMA DE MALLORCA  باید از آن بازدید کرد

مایورکا اسپانیامایورکا اسپانیامایورکا اسپانیا
1-   تور گشت شهری مایورکا

کد سفر: PMI01

مدت زمان سفر : 4 ساعت

قیمت بزرگسال 60 یورو    قیمت کودک 41 یورو

سطح دشواری: متوسط 2

تور گشت و گذار در مایورکا با فرصت عکاسی در قلعه Bellver، دژ تاریخی گوتیک،آغاز خواهد شد .زمان آزادی برای گشت  در Barrio Gótico، و بازدید از کلیسای جامع گوتیک که بر پایه مسجدی باستانی در سال 1230 ساخته شد ،خواهید داشت.

سنت های اسپانیایی در “Plaza de Toros” زنده نگهداشته می شوند، هنوزهم مراسم گاوبازی برپا می شود، یکی دیگر از سنتهای Majorcan یعنی پرورش مروارید نیز در کارخانه مروارید سازی در کنار آن انجام می شود.مرواریدهای Majorcan از قرن نوزدهم در جزیره پرورش داده می شوند و به داشتن بهترین کیفیت در دنیا معروف هستند و فقط متخصصان حرفه ای می توانند آنها را از مروارید اصل تشخیص دهند.

لطفا توجه داشته باشید: در صورت تعطیلی کلیسای جامع در تعطیلات عمومی و یا درمراسمات  خاص ، بازدید فقط از بیرون  خواهد بود. لباس مناسب برای بازدید مکانهای مذهبی توصیه می شود. این تور برای مسافرانی که از صندلی چرخدار استفاده میکنند و یا مشکلات حرکتی دارند مناسب نیست. چرا که در داخل قلعه چندین پله و حدود  100 پله در مسیر رسیدن به کلیسا از سمت پارکینگ اتوبوسها وجود دارد .

 

2-   تور غارهای اژدها و کارخانه پرورش مروارید

کد سفر:  PMI02

مدت زمان سفر : /54 ساعت

سطح دشواری: سخت 3

همه کسانی که به زمین شناسی و پدیده های طبیعی علاقمند هستند با یکی از جالب ترین مجموعه های غار جهان که در اثر فرسایش دریا در مایورکا ایجاد شده  هیجان زده خواهند شد. این غارها شامل  مجموعه ای از دریاچه ها، از جمله دریاچه مارتل، بزرگترین دریاچه زیرزمینی روی زمین در طول 2 کیلومتر،  هستند. کمی آن طرف تر ، کنسرتهایی که در قایق های کوچک برگزار می شوند حس و حال خوبی دارند و شادی را در فضا پخش میکنند.بازدیدی هم از کارخانه مرواربد خواهید داشت و سپس به کشتی بازخواهید گشت.

لطفا توجه داشته باشید: بازدید از غارها در مسیری پله ای و زمینی لغزنده است، بنابراین این تور برای مسافرانی که مشکلات حرکتی دارند و یا از صندلی چرخدار استفاده میکنند یا افرادی که از فضاهای تنگ و بسته هراس دارند مناسب نیست. بازدید از داخل غارها بدون راهنما خواهد بود. توقف در کارخانه مروارید در ماههای نوامبر تا فوریه  در Manacor ،و از ماه مارس تا اکتبر در Porto Cristo خواهد بود.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 19 میانگین: 4.9]

Ajaccio

آب و هوای معتدل و آرامش

در طول سفر کروز،بهتر است سری به سواحل زیبای کورسیا بزنیم. Ajaccio یک مکان آرام و زیبا از کورسیا، با آب و هوای معتدل و مجموعه ای از کافه ها، رستوران ها و مغازه های شیک است. هسته شهر قدیمی Ajaccio ،مجموعه ای از خیابان های قدیمی از شمال تا جنوب  Foch است که تفرجگاهی ساحلی است.

درهمان نزدیکی به سمت  غرب، Gaulle، مرکز مدرن شهر را شکل می دهد و مبدا شاهراه اصلی  Napaléon است که به طور موازی با دریا تقریبا 2 کیلومتر به شمال شرق گسترش می یابد. در غرب Gaulle بخش مدرن شهر است که در کنار ساحل قرار گرفته است و در انتهای شرقی آن دژی وجود دارد. Fochدر قلب Ajaccio قدیمی جای گرفته است که سابقا دروازه قرون وسطایی شهر در آن قرار داشت.

میدان زیبایی در سمت دریا بنام Palmiers قرار دارد که نام محلیش را از ردیفی از نخلهای کنار نوار مرکزی گرفته است.مشرف به انتهای فوقانی ،فواره ای متشکل از 4 شیر مرمری که از مجسمه های معروف ناپلئون ست قرار دارد. از طرف جنوب Foch ، که خط تقسیم سابق بین ناحیه فقیرنشین در اطراف بندر و قلمرو بورژوازی بود میتوان  به روستای بناپارت، رسید.

خیابان های محصور در این بخش از شهر با ساختمان های گرد و غبار گرفته و رستوران های قدیمی با چشم انداز هایی درخشان  از دریا یا آسمان در انتهای کوچه ها حس قدیمی از قدمت Ajaccio  را بیشتر از هر جای دیگری حفظ کرده است.

جاهایی که در Ajaccio  باید از آن دیدن کرد

1- تور گشت شهری

کد سفر: AJA01

مدت زمان سفر : 3 ساعت

سطح دشواری: آسان 1

در این تور مناطق مختلف قدیمی و دوست داشتنی  شهر که توسط  ژنوئوس در سال 1492 تاسیس شده را خواهید دید.شهرت این شهر به این دلیل است که   ناپلئون بناپارت در سال 1769 در آن بدتیا آمده است; هیچ خیابان یا ساختمانی در شهر وجود ندارد که به زندگی او در این شهر اشاره نداشته باشد.بازدیدی از باغهای باشکوه ژنوئوس، یکی از مناطق سرسبز شهر خواهید داشت و پس از آن توقفی در پاراتا دارید که در آن چشم انداز زیبایی به مجمع الجزایر خونین  وجود دارد.همچنین دیداری هم از  منطقه تاریخی Ajaccio  دربرنامه این تور خواهد بود.

لطفا توجه داشته باشید:  در بازدید از بخش تاریخی روی زمین ناهموار پیاده روی خواهید داشت؛ بنابراین توصیه میکنیم  از کفش راحت استفاده کنید .بهنگام  مراسمات  مذهبی، کلیسای جامع ممکن است تعطیل باشد . این تور برای مسافرانی  که از صندلی چرخدار استفاده میکنند  یا مشکلات حرکتی دارند، نامناسب است.

2- تور گذری در تاریخ و میراث ناپلئون

کد سفر: AJA06

مدت زمان سفر : 5/2 ساعت

سطح دشواری: متوسط 2

بندر را برای یک تور هدایت شده در اطراف شهر قدیمی Ajaccio  ،ترک خواهید کرد  ،از عمارت  Napoleon، Foch و کلیسای Ajaccio هم دیدن خواهید کرد. از موزه Fesch، که ساختمان آن توسط  کاردینال فش، عموی مادری ناپلئون I ساخته شد ، بازدید خواهید کرد. این موزه بدلیل دارا بودن مجموعه ای از نقاشی های ایتالیایی  یکی از مهم ترین موزه های فرانسه  است ، که دومین موزه مهم بعد از لوور محسوب میشود. هنردوستان  از مجموعه آثار Tiziano، Veronese و Botticelli  می توانند  لذت ببرند.

لطفا توجه داشته باشید:  در بازدید از بخش تاریخی روی زمین ناهموار پیاده روی خواهید داشت؛ بنابراین توصیه میکنیم  از کفش راحت استفاده کنید

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 19 میانگین: 4.9]

Cannes

Cannesنمادی از ریویرا(Riviera)

سفر کروز به فرانسه موقعیتی عالی برای دیدار از کَن است که  با هتل های بی نظیر ساحلی و امکانات رفاهی  منحصر به فرد ساحلی ، قایق های پر زرق و برق و بوتیک های طراحان، به طرق مختلفی در واقع قسمت تفریحی Riviera،  است و  به برگزاری جشنواره فیلم کن در ماه می نیز شناخته شده است.البته بغیر ازین همه ساله میزبان کنفرانسها ، مسابقات و فشن شو های مختلف هم است.

کن علاوه بر تصویر درخشانی که ازخود در برگزاری این مراسمات بجای گذاشته، تفریحگاهی ساحلی با سواحل زیبای شنی نیز بحساب می آید. ” Promenade de la Croisette ” با هتل های قصر مانندش، مارتینز و کارلتون – در یک طرف و سواحل خصوصی خود از سوی دیگر، مطمئنا یکی از جاذبه هاییست که  در طی سفرخود از آن دیدن خواهید کرد.

شهر قدیمی، به نام Le Suquet پشت  تپه ای که برروی  آن قرارگرفته، چشم انداز وسیعی از خمیدگی خلیج کن را به نمایش می گذارد. در اجلاس سران آن بقایای صومعه پادشاهی  است که توسط راهبان قرن یازدهم ساخته شده و کلیسای سنت آن (Chapelle Ste-Anne)متعلق به قرن دوازدهم در آن جای  گرفته است. Musée de la Castre، در بقایای صومعه قرن یازدهم ، دارای مجموعه ای فوق العاده از آلات موسیقی از سراسر جهان، همراه با عکس ها و نسخه های قدیمی از کن و بخش قومی و باستان شناسی است.

یکی دیگر از پیشنهادات تورهای کروز ،دیدار از Nice  است  که زیبایی خود از دوران باستان را حفظ کرده است:محل پرورش خرگوش قرون وسطایی Vieux Nice، نمادهای ایتالیایی از مدرنیته شهر و استراحتگاه ثروتمندان  fin-de-siècle که قدمت آن به زمانی برمی گردد که شهر مدرن ترین پاتوق زمستانی بود.

جاهایی که در Cannes باید از آن دیدن کرد

۱- تور کن و سنت رافائل

کد سفر: CEQ02

مدت زمان سفر : ۴ ساعت

سطح دشواری: متوسط ۲

در این تور چند ساعتی  را خارج  از کشتی  در شهر ساحلی کن و تفرجگاه  سنت رافائل در Riviera با شکوه فرانسه صرف خواهید گذراند.اولین توقف شما در شهر زیبای کن خواهد بود که محل برگزاری سالانه جشنواره فیلم کن است.با دیدن این شهر قدیمی و دیدنی های آن از جمله  ویرانه های باقی مانده از قلعه قدیمی  و کرجی قدیمی که در بندر لنگر انداخته، خود را غرق در تاریخ خواهید یافت.همچنین با قدم زدن در La Croisette از مناطق تفریحی معروف کن ،با مد و فشن در پوشاک بیشتر آشنا خواهید شد.از دیگر جاذبه های  برجسته شهر میتوان به بسیاری از هتل های لوکس شهر، بوتیک های شیک و مدرن  و بازار فوق العاده Marché Forville  اشاره کرد. در برنامه بعدی تور،با اتوبوس به سنت رافائل می روید که یکی از تفریحگاههای مورد علاقه و جذاب در میان هنرمندان، ورزشکاران و سیاستمداران است.زمانی را در آنجا به دیدن زیبایی های شهر می گذرانید و در آخر به بندر و کشتی باز می گردید.

لطفا توجه داشته باشید: که از صندلی چرخدار استفاده می کنند باید از  یک همراه برای کمک گرفتن استفاده کنند چرا که اتوبوسها بالابر و یا آسانسور ندارند. ویلچیرها باید قابلیت جمع شدن و تا شدن را داشته باشند. این مسافران در صورت تمایل به استفاده ازاین تور باید بموقع  با پذیرش گشتهای توریستی ساحل، تماس بگیرند تا هماهنگی های لازم انجام شود.

۲- تور قلمرو پرنس موناکو و نیس

کد سفر:  CEQ11

مدت زمان سفر : ۴ ساعت

سطح دشواری: متوسط ۲

دراین تور که سفر شما با اتوبوس بسمت قلمرو پرنس موناکو و یزرگترین شهر آن آغاز می شود ،در  یک نیمروز از  موناکو، مونت کارلو و نیس دیدن می کنید.بعد از رسیدن به موناکو پیاده از کوچه های باریک و سربالایی به مسیری هدایت خواهید شد که در آن از موزه اقیانوس شناسی ، کلیسای جامع که در آن شاهزاده گریس و راینر سوم  به خاک سپرده شده  اند و کاخ افسانه ها خواهید گذشت.در مونت کارلو زمانی به خود شما اختصاص داده می شود تا گشتی بزنید سپس دوباره سوار اتوبوس شده و از جاده خوش منظره Moyenne Corniche به سمت نیس خواهید رفت.در نیس هم بازدیدی از  Promenade des Anglaisزیبا،هتل افسانه ای Negresco  با طراحی ها و آراستگی های سفید مربوط به قرن ۱۸ میلادی  در نمای بیرونی ،بلوارهایی با ردیفهایی از نخل،و کلیسای ارتدوکس روسیه ای با ویژگی های گنبد و سرامیک های روشن رنگی خواهید داشت. در آخر به کشتی برمیگردید و تور شما به پایان می رسد.

لطفا توجه داشته باشید: این تور برای مسافرانی  که از صندلی چرخدار استفاده میکنند  یا مشکلات حرکتی دارند، نامناسب است.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 19 میانگین: 4.9]
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 19 میانگین: 4.9]

رزرو تور

نام تور تعرفه به ازای هر بزرگسال قیمت به ازای هر کودک صندلی‌های موجود تاریخ خروج مدت زمان
تور اروپا با کروز MSC SEAVIEW 0 تومان 0 تومان 9 هر چهارشنبه 8 روزه

اطلاعات رزرو

نام قیمت (بزرگسالان / کودکان) افراد (بزرگسالان / کودکان) تعداد جمع کل

خلاصه

جمع جزء 0 تومان
جمع کل 0 تومان

اطلاعات مشتری

*
نام الزامی است.
*
نام خانوادگی الزامی است.
*
شماره تلفن مورد نیاز است.
*
لطفا آدرس را وارد کنید.
متشکرم. رزرو خود را دریافت کرده اند و شماره رزرو کنید

شاید بپسندید