تور سوئیس ایتالیا

تاریخ خروج

۲۹ اسفند

مدت زمان

8 روزه

بازدید

299

حداکثر ظرفیت

9

تور سوئیس ایتالیا 8 روزه

4 شب زوریخ . گشت بین راهی لوگانو . 3 شب میلان

تور سوئیس ایتالیا 8 روزه ویژه نوروز 99 با 7 شب اقامت در هتل 4 ستاره در شهرهای زوریخ و میلان و گشت شهری و ترانسفر بین شهری با اتوبوس اختصاصی تور و گشت بین راهی لوگانو

زوریخ Zürich

زوریخ Zürich

زوریخ یا به آلمانی Zürich ، بزرگترین و پر جمعیت ترین شهر کشور سوییس و مرکز ایالت کانتون زوریخ می باشد.این شهر که یکی از مهم ترین مراکز اقتصادی ، فرهنگی و صنعتی در اروپا محسوب می شود ، در شمال سوئیس واقع در انتهای شمال غربی دریاچه زوریخ و بر کوهپایه های رشته کوه آلپ واقع شده است. دو رودخانه لیمات و سیهل در این شهر جریان دارند . محدوده غربی و شمال شرقی زوریخ نیز با توسط کوهای آلبیس محدود گشته است و اگر روزی به شهر زوریخ از بالای این کوها بنگرید ، منظره ای رویایی و چشم نواز از دریاچه ، کوه ، جنگل ، رودخانه ها و شهر زوریخ را در یک قاب مشاهده خواهید نمود.با وجود اینکه شهر برن به عنوان پایتخت کشور سوئیس شناخته می شود ، ولی با این همه زوریخ نیز پایتخت فرهنگی سوئیس تلقی میگردد.در این محدوده جغرافیایی 4700 کیلومتر مربعی ، مطابق آخرین آمار سرشماری سال 2018 ، جمعیتی حدود 415000 نفر زندگی میکنند.

تاریخچه

سرچشمه زوریخ به قبل از میلاد مسیح بر میگردد (15BC) . زمانی که پایگاه رومی Turicum برای نظارت بر تجارت ها به عمل آمده از طریق کوهای آلپ تاسیس شد.علی رغم سکونت دائمی در این شهرک تا قرن نهم هیچ نامی از آن برده نمی شد.تا اینکه این شهرک نخستین بار در قرن نهم میلادی با نام Teutonic زوریخ شناخته شد.در آن زمان این شهرک توسط نوه امپراطور شارلمان ( معروف به لوئیس آلمانی ) اداره میگشت.این شهر به شدت در این سالها شکوفا شد و شهرت آن به دلیل شکل ظاهری ساختمانهای کلیساهای آن ( که اغلب به بزرگترین و مجلل ترین کلیسا ها در کل اروپا معروف بودند ) در اروپا زبان زد خاص و عام گشت .تا اینکه این شهرک تجاری که دیگر به شهر تبدیل شده بود در قرن 10 م عملا تبدیل به بخشی از امپراطوری روم گشت.در سال 1336 و با حمله رودولف برون ، این شهر از سلطه امپراطوری خارج گشته و شورای اشرافی در این شهر شکل گرفت و اداره این شهر به تجار واگذار گردید.در قرن 16 م و با به اوج رسیدن اشرافی گری و فسادهای مالی و نظام ارباب رعیتی ، موجب نارضایتی شدید مردمان زوریخ گردید.اولریش زوینگلی کشیش کلیسای گروسمنستر ، دست به اصلاحاتی در این شهر زد و این شهر را به دست آلمانی های سوئیس سپرد.با آغاز اصلاحات بسیاری از آوارگان مذهبی به زوریخ که قطب کلیسا و مذهب در شمال اروپا شناخته می شد ، مهاجرت نمودند و به لطف مهاجرات این آوارگان ، زوریخ به یک مرکز نساجی بزرگ در اروپا تبدیل شد.در اواخر قرن 19 و اوایل قرن 20 و با وقوع انقلاب صنعتی در اروپا ، زوریخ از یک شهر تجاری به یک شهر پیشتاز در عرصه ماشین سازی صنعتی تبدیل گشت.

پس از جنگ جهانی دوم ، 70% نیروی کار که قبلا در بخش خدماتی در زوریخ مشغول بودند بر سر کار برگشتند و سکان صنعت زوریخ را دوباره در دست گرفتند و همین امر موجب رشد و شکوفایی صنعتی زوریخ تا به امروز گردیده است.در سالهای گذشته زوریخ بارها به عنوان شهری با بالاترین کیفیت زندگی در جهان شناخته شده است.

اماکن دیدنی زوریخ

مسلما جاذبه های گردشگری این شهر بسیار زیاد می باشند ولی ما در اینجا سعی داریم شما را با 7 جاذبه برجسته گردشگری در زوریخ که همواره مورد توجه گردشگران بوده است آشنا کنیم.

کلیسای Grossmünster ، نماد مشهور زوریخ

این کلیسا به نماد شهر زوریخ تبدیل گشته است و مطابق افسانه ها بر روی مزار قدیسان حامی شهر، فلیکس و رژولا ساخته شده است.
مطابق افسانه ها این کلیسا ابتدا به عنوان یک صومعه و به دستور خود شارلمانی بر مزار دو قدیس بزرگ این منطقه ، یعنی فلیکس و رژولا ساخته شده است . در نیمه اول قرن 16 ام ، کلیسای گروس مونستر به رهبری هولدریچ زوینگلی ( اولریش زوینگلی ) و هاینریش بولینگر به منظور مبارزه با نظام ارباب رعیتی حاکم یر منطقه ، شروع به اصلاحات آلمانی-سوئیسی در این ناحیه نمود.

پنجره های شیشه ای ساخته شده توسط Sigmar polke ، دخمه رومانیایی ها ، پنجره های کر از Augusto Giacometti ، درهای برنزی ساخته شده توسط Otto Munch ، و موزه مربوط به دوره اصلاحات تنها بخشی از آثار تاریخی برجسته ایست که در این بنا میتوانید ببینید.

کلیسای Fraumünster

کلیسای Fraumünster در سال 853 میلادی توسط کینگ لوئیس آلمانی تاسیس گردید.این کلیسا به همراه صومعه درون آن توسط زنان اشراف اروپایی اداره می گشت و تا قرن 13 ام از حامیان پادشاهان محسوب میشد و اغلب سکه های زرویخی در آن به ضرب می رسید.پس از دوره اصلاحات مالکیت این کلیسا و اداره آن به شورای شهر زوریخ واگذار گردید.از ویژگی های بارز این کلیسا میتوان به طاقهای بلند درون آن اشاره کرد.این بنا آخرین بار در سال 1911بازسازی گردیده است.بارزترین ویژگی این کلیسا پنجره های شیشه ای رنگی آن است.شیشه های پنجره های شمال غربی این کلیسا توسط آگوستو جیکومتری و شیشه های پنجره های جنوبی آن از آثار مارک چاگال محسوب میشود.همچنین مجموعه ای از آثار نفیس پاول بدمر را در این کلیسا می توانید مشاهده نمایید.

کوه اوتلیبرگ

کوه اوتلیبرگ با ارتفاع 2850 متر از سطح دریا ، بام این شهر محسوب میشود که بر فراز آن میتوانید نمایی زیبا از شهر ، دریاچه و رشته کوه های آلپ را ببینید.این کوه از رشته کوهای آلبیس محسوب میگردد و در ماه نوامبر از محبوبیت خاصی برخوردار است چرا که قله کوه همواره با مه پوشیده میشود و شما می توانید پا به جنگلی پوشیده شده با مه قدم بگذارید و از پیاده روی در این دنیای رویایی لذت ببرید.

خیابان بانهوف

خیابان بانهوف یکی از معروفترین خیابانهای جهان است که در شهر قدیمی زوریخ واقع گشته است و پس از ساخت ایستگاه راه آهن اصلی زوریخ ایجاد گردیده است.این خیابان اغلب به علت وجود بوتیک های لباس و فروشگاهای ساعت بسیار معروف است و اکثرا آخرین و به روز ترین برند های ساعت و مارک های روز لباس در این خیابان در معرض دید قرار داده شده و به فروش میرسد.علاوه بر اینها ، کافه ها و رستورانهای موجود در این خیابان نیز اغلب توجه گردشگران را به خود جلب می نماید . چشم انداز این خیابان نیز بسیار ویژه بوده و همواره محیطی شاد و پر نشاط بر آن حاکم می باشد.

دریاچه زوریخ

دریاچه زوریخ بعد از دریاچه ژنو، دریاچه نوچاتل، دریاچه کنستانس و دریاچه لوچرن پنجمین دریاچه سوئیس محسوب میشود. در گذشته عمدتاً از این دریاچه به عنوان یک مسیر ترافیکی و حمل و نقل مورد استفاده قرار می گرفت، اما امروزه به یک مکان تفریحی برای شنا، قایقرانی و پیک نیک تبدیل گشته است.

میدان فستیوال بهار

میدان فستیوال بهاری میدان بزرگیست که همه ساله جشنواره های بهاری در این میدان برگزار میگردند.این میدان که یکی از بزرگترین میدانهای زوریخ است در کنار دریاچه زوریخ مستقر گشته و در واقع فضای بین دریاچه زوریخ و خانه اپرای زوریخ را اشغال نموده است.مطابق رسوم اهالی زوریخ ، سالانه یک آدم برفی نمادین در این میدان به نشانه خداحافظی از زمستان سوزانده می شود.همچنین اجرای سالیانه سیرک ملی سوئیس و بازار کریسمس زوریخ نیز در این میدان برگزار میگردد.

لیندن هوف

لیندن هوف ، محدوده شهری که در این ناحیه با منظره باشکوهی از شهر قدیمی زوریخ ، کلیسای گروس مونستر ، تالار شهر ، رودخانه لیمات و دانشگاه و انستیتوی فناوری سوییس مواجه هستید.این منطقه در قرن 4 یک قلعه رومی بوده است.در قرن 9 ام نیز نوه شارلمانی یک کاخ را جهت زندگی خویش در این ناحیه شهری بنا نهاده بود.این منطقه پس از دوره اصلاحات در زوریخ مکانی برای اجتماعات شهری ساکنان زوریخ محسوب میگشته است که برای مثال سوگند به قانون اساسی هلوتیک در سال 1798 این ناحیه انجام پذیرفت.امروزه لیندن هوف به بهشتی برای گردشگران تبدیل گشته است . محیطی فوق العاده دنج و بی سر و صدا در کنار رودخانه که اغلب شطرنج بازان زوریخی این مکان را برای شطرنج انتخاب می کنند.

زوریخ ، فرنگ و هنر

زوریخ برای دوستداران فرهنگ و هنر خاستگاه صحنه هاییست که مشابه آن را در هیچ کجای جهان نمیتوان یافت.از جمله معروف ترین موسسات فرهنگی هنری زوریخ میتوان به خانه اپرای زوریخ و یا به کونستهاوس اشاره نمود.علاوه بر این موسسات ، سایر مراکز کوچک نیز در زوریخ به چشم میخورد که آثار بزرگ هنری و فرهنگی را به عرصه نمایش میگذارند.از خانه فستیوال زوریخ گرفته تا جشنواره های فیلم و گروه ارکستر معروف Tonhall زوریخ با بیش از 100 کنسرت زنده موسیقی در طول سال و خانه تئاتر زوریخ و … همه و همه این شهر را به یکی از قطب های اصلی فرهنگ و هنر تبدیل نموده است.
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 3 میانگین: 5]
Publish on

میلان شهر مد و طراحی لباس، شهر فوتبال، شهر بناهای کم نظیر است. میلان شهری در شمال ایتالیا که بر شاهراه اتصال ایتالیا به کشورهایی چون سوئیس و آلمان قرار گرفته است.

شهری مرکزی در شمال ایتالیاست که در فاصله زمانی دو الی سه ساعتی شهرهایی چون ونیز، تورین، بندر جنوا، بولونیا، فلورانس و پیزا قرار دارد. تور کشتی کروز با یک شب اقامت در شهر میلان آغاز می‌شود.

فرودگاه مالپنزا

میلانفرودگاه مالپنزا یکی از سه فرودگاه شهر میلان است. این فرودگاه در پنجاه کیلومتری شمال غرب میلان قرار دارد. این فرودگاه دو ترمینال دارد. ترمینال شماره دو در اختیار شرکت easy jet قرار دارد. ترمینال شماره یک هم پذیرای سایر خطوط پروازی است. پرواز تبریز- میلان با یک توقف در استانبول هم از طریق این فرودگاه انجام می‌گیرد.

هنوز یک ساعتی زمان لازم است تا به مرکز شهر برسیم.تاکسی گران‌ترین وسیله‌ای است که می‌شود برای مسیر فرودگاه تا میلان انتخاب کرد. نود یورو هزینه زیادی برای یک مسیر یک ساعته است و قطعا راه‌های مقرون به صرفه‌تری هم وجود دارد. قطار  Malpensa Express در طبقه منهای یک، ترمینال شماره یک فرودگاه قرار دارد. این قطار از ساعت شش و نیم صبح حاضر است تا با قیمت ۱۳ یورو شما را به قلب شهر میلان، ایستگاه Milano centrale برساند.

ایستگاه Milano centrale

میلانبه میلان خوش آمدید! اینجا قلب میلان و ایستگاه مرکزی خط آهن است. ممکن است شما از فرودگاه به این ایستگاه رسیده باشید. شاید مبداء شما رم، فلورانس، یا ونیز بوده است. ایستگاه  قطار Milano centrale بعد از ایستگاه ترمینی(Termini) بزرگترین ایستگاه از نظر وسعت است. از نظر خدمات برای مسافران این ایستگاه از استاندارد بالایی برخوردار است. ایستگاه مترو Centrale در ساختمان این ایستگاه قرار دارد. می‌توان بدون خارج شدن از ایستگاه وارد خط ۳ (خط زرد رنگ) مترو شهر میلان شد.

میدان دلدوئمو (Pizza del Dumeo )

میلانخطوط M1 , M3 مترو در ایستگاه Duomo در کنار میدان دلدوئمو به هم می‌رسند. در جنوب غربی میدان، مجسمه یادبود نخستین پادشاه ایتالیای متحد قرار دارد. در جانب شرقی میدان هم بنای پرشکوه و با ابهت کلیسای جامع میلان با نام سانتا ماریا نانسته قرار دارد. اصلا بازدید از میلان بدون دیدن این کلیسا کامل نمی‌شود.این کلیسا عنوان چهارمین کلیسای بزرگ جهان، دومین کلیسای بزرگ ایتالیا و دومین کلیسای بزرگ سبک گوتیک دنیار را به خود اختصاص داده است.

گالری ویتوریو امانوئل

میلان در سمت شمالی کلیسای جامع ، بازاری با نام ویتوریتو امانوئل قرار دارد. این مرکز بیشتر با نام گالریا هم شناخته می‌شود. این بازار در مسیر کلیسای میلان به سالن تاتر و اپرای لا اسکالا(Teatro alla Scala) قرار دارد. معماری این بازار کم نظیر است و بخشی از آثار مهم گردشگری میلان به شمار می‌رود.

در بازدید از این مرکز خرید نه تنها فروشگاه‌های مطرح در دنیای مد و برند را خواهید دید، از یک اثر معماری و تاریخی هم بازدید خواهید کرد. اثری که تاریخ بنای ان به قرن نوزده میلادی بازمی‌گردد. در بخشی از کف پوش این بازار تصویر گاو نری وجود دارد که گفته می‌شود چرخیدن بر روی پاشنه بر روی این تصویر خوش شانسی می‌آورد. این که این داستان واقعیت باشد یا خرافه، گردشگرانی را خواهید دید که بروی پاشنه بر روی این تصویر به دور خود می‌پیچند.

شهر فوتبالی ها

میلانبا وجود تیمهای قدیمی آث میلان و اینتر در این شهر با انبوهی ازتماشاگران که کری های آنان همیشه زبانزد فوتبالدوستان وحتی سیاستمداران این کشور است ،میلان را باید شهر فوتبالی های  قرمز(آث میلان) و آبی (اینتر) هم بدانیم.

 

ورزشگاه سن سیرو

میلانورزشگاه سن سیرو شهر میلان، بزرگترین ورزشگاه کشور ایتالیا و یکی از بزرگترین ورزشگاه‌های اروپاست. در سال 1912 ساخت این ورزشگاه آغاز شد   و کار ساخت آن یک سال به طول انجامید. گنجایش ابتدایی این ورزشگاه ۷۰ هزار نفر بود. تیم‌های آث میلان و اینتر میلان از همان ابتدا اجاره‌نشین این ورزشگاه بودند و بازی‌های خود را در آنجا برگزار می‌کردند. در سال ۱۹۸۹ این ورزشگاه برای نوسازی مدت کوتاهی تعطیل شد و پس از بازگشایی ظرفیت آن به حدود ۸۳ هزار نفر رسید. بیشتر بازی‌های تیم ملی ایتالیا در همین ورزشگاه برگزار می‌شود. یوفا به تمامی ورزشگاه‌های اروپا بر اساس کیفیت آن‌ها امتیاز می‌دهد. ورزشگاه سن سیرو نمره ۵ از ۵ را دریافت کرده بود که پس از بازنگری در سیستم امتیاز دهی یوفا، لغو گردید.

شام آخر!

میلان تابلوی شام آخرتابلو شام آخر اثر داوینچی در شهر میلان و در کلیسای سانتا ماریا دله‌گرازی نگهداری می‌شود. این کلیسا در فهرست میراث جهانی یونسکو قرار گرفته است. برای دیدن این شاهکار هنری به یاد داشته باشید که باید از ماه‌ها قبل بلیت ورودی را به صورت آنلاین خریداری کنید.شاید آثاری که در بالا نام برده شد تنها گوشه‌ای از دیدنی‌های فراوان شهر  میلان باشد‌ اما برای یک گشت کوتاه یک روزه در این شهر کافی است

 

سفرسازان نماینده رسمی کروز لاین های معتبر دنیا ،پکیج های متنوعی را برای سفر به اروپا ارائه می کند که یکی از این پکیج ها سواحل مدیترانه غربی است که شما می توانید برای اطلاع از این تورها به این لینک مراجعه کنید.
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 3 میانگین: 5]
Categories: جهانگردی, گردشگری

خدمات تور سوئیس ایتالیا 8 روزه

مسیر سفر :

  • پرواز تهران. دوحه. زوریخ
  • پرواز میلان. دوحه. تهران

برنامه تور :

  • 4 شب زوریخ. گشت بین راهی لوگانو
  • 3 شب میلان
  • 2 گشت شهری در زوریخ ( بازدید از ساختمان فیفا . خیابان بانهوف . دریاچه زوریخ . ارتفاعات یوتیلبرگ . کلیسای سنت مونستر)
  • گشت بین راهی لوگانو
  • 1 گشت شهری در میلان ( بزدید از قلعه اسفورزا . میدان گاریبالدی . خیابان دانته . کلیسای جامع . گالری ویتوریو امانوئل . میدان اسکالا)

خدمات تور :

  • ویزای شنگن
  • بلیط رفت و برگشت
  • بیمه مسافرتی
  • اقامت در هتل 4 ستاره با صبحانه
  • همراهی تور لیدر فارسی زبان از ایران
  • گشت و بازدید از جاذبه های توریستی طبق برنامه تور
  • ترانسفر زمینی بین شهر ها با اتوبوس اختصاصی تور

تاریخ تور : 29 اسفند  98

شاید این تور برای شما جالب باشد :

تور 11 روزه اسپانیا ایتالیا فرانسه ویژه نوروز 99خدمات تور سوئیس ایتالیا 8 روزه

جدول هزینه تور سوئیس ایتالیا 8 روزه

هر نفر در اتاق 2 تختههر نفر در اتاق 1 تختهکودک 4 تا 11 سال با تختکودک 2 تا 4 سالکودک زیر 2 سال
1680 یورو + هزینه پرواز2310 یورو + هزینه پرواز1580 یورو + هزینه پرواز990 یورو + هزینه پرواز99 یورو
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 3 میانگین: 5]

رزرو تور

نام تور تعرفه به ازای هر بزرگسال قیمت به ازای هر کودک صندلی‌های موجود تاریخ خروج مدت زمان
تور سوئیس ایتالیا 0 تومان 0 تومان 9 ۲۹ اسفند 8 روزه

اطلاعات رزرو

نام قیمت (بزرگسالان / کودکان) افراد (بزرگسالان / کودکان) تعداد جمع کل

خلاصه

جمع جزء 0 تومان
جمع کل 0 تومان

اطلاعات مشتری

*
نام الزامی است.
*
نام خانوادگی الزامی است.
*
شماره تلفن مورد نیاز است.
*
لطفا آدرس را وارد کنید.
متشکرم. رزرو خود را دریافت کرده اند و شماره رزرو کنید

شاید بپسندید