تور سوئیس 5 روزه

تاریخ خروج

۲۹ اسفند

مدت زمان

5 روزه

بازدید

316

حداکثر ظرفیت

9

تور سوئیس 5 روزه

تور سوئیس 5 روزه ویژه نوروز 99 با 4 شب اقامت در هتل 4 ستاره در شهر زوریخ با 2 روز گشت شهری و بازدید از ساختمان فیفا با پرواز قطری

زوریخ Zürich

زوریخ Zürich

زوریخ یا به آلمانی Zürich ، بزرگترین و پر جمعیت ترین شهر کشور سوییس و مرکز ایالت کانتون زوریخ می باشد.این شهر که یکی از مهم ترین مراکز اقتصادی ، فرهنگی و صنعتی در اروپا محسوب می شود ، در شمال سوئیس واقع در انتهای شمال غربی دریاچه زوریخ و بر کوهپایه های رشته کوه آلپ واقع شده است. دو رودخانه لیمات و سیهل در این شهر جریان دارند . محدوده غربی و شمال شرقی زوریخ نیز با توسط کوهای آلبیس محدود گشته است و اگر روزی به شهر زوریخ از بالای این کوها بنگرید ، منظره ای رویایی و چشم نواز از دریاچه ، کوه ، جنگل ، رودخانه ها و شهر زوریخ را در یک قاب مشاهده خواهید نمود.با وجود اینکه شهر برن به عنوان پایتخت کشور سوئیس شناخته می شود ، ولی با این همه زوریخ نیز پایتخت فرهنگی سوئیس تلقی میگردد.در این محدوده جغرافیایی 4700 کیلومتر مربعی ، مطابق آخرین آمار سرشماری سال 2018 ، جمعیتی حدود 415000 نفر زندگی میکنند.

تاریخچه

سرچشمه زوریخ به قبل از میلاد مسیح بر میگردد (15BC) . زمانی که پایگاه رومی Turicum برای نظارت بر تجارت ها به عمل آمده از طریق کوهای آلپ تاسیس شد.علی رغم سکونت دائمی در این شهرک تا قرن نهم هیچ نامی از آن برده نمی شد.تا اینکه این شهرک نخستین بار در قرن نهم میلادی با نام Teutonic زوریخ شناخته شد.در آن زمان این شهرک توسط نوه امپراطور شارلمان ( معروف به لوئیس آلمانی ) اداره میگشت.این شهر به شدت در این سالها شکوفا شد و شهرت آن به دلیل شکل ظاهری ساختمانهای کلیساهای آن ( که اغلب به بزرگترین و مجلل ترین کلیسا ها در کل اروپا معروف بودند ) در اروپا زبان زد خاص و عام گشت .تا اینکه این شهرک تجاری که دیگر به شهر تبدیل شده بود در قرن 10 م عملا تبدیل به بخشی از امپراطوری روم گشت.در سال 1336 و با حمله رودولف برون ، این شهر از سلطه امپراطوری خارج گشته و شورای اشرافی در این شهر شکل گرفت و اداره این شهر به تجار واگذار گردید.در قرن 16 م و با به اوج رسیدن اشرافی گری و فسادهای مالی و نظام ارباب رعیتی ، موجب نارضایتی شدید مردمان زوریخ گردید.اولریش زوینگلی کشیش کلیسای گروسمنستر ، دست به اصلاحاتی در این شهر زد و این شهر را به دست آلمانی های سوئیس سپرد.با آغاز اصلاحات بسیاری از آوارگان مذهبی به زوریخ که قطب کلیسا و مذهب در شمال اروپا شناخته می شد ، مهاجرت نمودند و به لطف مهاجرات این آوارگان ، زوریخ به یک مرکز نساجی بزرگ در اروپا تبدیل شد.در اواخر قرن 19 و اوایل قرن 20 و با وقوع انقلاب صنعتی در اروپا ، زوریخ از یک شهر تجاری به یک شهر پیشتاز در عرصه ماشین سازی صنعتی تبدیل گشت.

پس از جنگ جهانی دوم ، 70% نیروی کار که قبلا در بخش خدماتی در زوریخ مشغول بودند بر سر کار برگشتند و سکان صنعت زوریخ را دوباره در دست گرفتند و همین امر موجب رشد و شکوفایی صنعتی زوریخ تا به امروز گردیده است.در سالهای گذشته زوریخ بارها به عنوان شهری با بالاترین کیفیت زندگی در جهان شناخته شده است.

اماکن دیدنی زوریخ

مسلما جاذبه های گردشگری این شهر بسیار زیاد می باشند ولی ما در اینجا سعی داریم شما را با 7 جاذبه برجسته گردشگری در زوریخ که همواره مورد توجه گردشگران بوده است آشنا کنیم.

کلیسای Grossmünster ، نماد مشهور زوریخ

این کلیسا به نماد شهر زوریخ تبدیل گشته است و مطابق افسانه ها بر روی مزار قدیسان حامی شهر، فلیکس و رژولا ساخته شده است.
مطابق افسانه ها این کلیسا ابتدا به عنوان یک صومعه و به دستور خود شارلمانی بر مزار دو قدیس بزرگ این منطقه ، یعنی فلیکس و رژولا ساخته شده است . در نیمه اول قرن 16 ام ، کلیسای گروس مونستر به رهبری هولدریچ زوینگلی ( اولریش زوینگلی ) و هاینریش بولینگر به منظور مبارزه با نظام ارباب رعیتی حاکم یر منطقه ، شروع به اصلاحات آلمانی-سوئیسی در این ناحیه نمود.

پنجره های شیشه ای ساخته شده توسط Sigmar polke ، دخمه رومانیایی ها ، پنجره های کر از Augusto Giacometti ، درهای برنزی ساخته شده توسط Otto Munch ، و موزه مربوط به دوره اصلاحات تنها بخشی از آثار تاریخی برجسته ایست که در این بنا میتوانید ببینید.

کلیسای Fraumünster

کلیسای Fraumünster در سال 853 میلادی توسط کینگ لوئیس آلمانی تاسیس گردید.این کلیسا به همراه صومعه درون آن توسط زنان اشراف اروپایی اداره می گشت و تا قرن 13 ام از حامیان پادشاهان محسوب میشد و اغلب سکه های زرویخی در آن به ضرب می رسید.پس از دوره اصلاحات مالکیت این کلیسا و اداره آن به شورای شهر زوریخ واگذار گردید.از ویژگی های بارز این کلیسا میتوان به طاقهای بلند درون آن اشاره کرد.این بنا آخرین بار در سال 1911بازسازی گردیده است.بارزترین ویژگی این کلیسا پنجره های شیشه ای رنگی آن است.شیشه های پنجره های شمال غربی این کلیسا توسط آگوستو جیکومتری و شیشه های پنجره های جنوبی آن از آثار مارک چاگال محسوب میشود.همچنین مجموعه ای از آثار نفیس پاول بدمر را در این کلیسا می توانید مشاهده نمایید.

کوه اوتلیبرگ

کوه اوتلیبرگ با ارتفاع 2850 متر از سطح دریا ، بام این شهر محسوب میشود که بر فراز آن میتوانید نمایی زیبا از شهر ، دریاچه و رشته کوه های آلپ را ببینید.این کوه از رشته کوهای آلبیس محسوب میگردد و در ماه نوامبر از محبوبیت خاصی برخوردار است چرا که قله کوه همواره با مه پوشیده میشود و شما می توانید پا به جنگلی پوشیده شده با مه قدم بگذارید و از پیاده روی در این دنیای رویایی لذت ببرید.

خیابان بانهوف

خیابان بانهوف یکی از معروفترین خیابانهای جهان است که در شهر قدیمی زوریخ واقع گشته است و پس از ساخت ایستگاه راه آهن اصلی زوریخ ایجاد گردیده است.این خیابان اغلب به علت وجود بوتیک های لباس و فروشگاهای ساعت بسیار معروف است و اکثرا آخرین و به روز ترین برند های ساعت و مارک های روز لباس در این خیابان در معرض دید قرار داده شده و به فروش میرسد.علاوه بر اینها ، کافه ها و رستورانهای موجود در این خیابان نیز اغلب توجه گردشگران را به خود جلب می نماید . چشم انداز این خیابان نیز بسیار ویژه بوده و همواره محیطی شاد و پر نشاط بر آن حاکم می باشد.

دریاچه زوریخ

دریاچه زوریخ بعد از دریاچه ژنو، دریاچه نوچاتل، دریاچه کنستانس و دریاچه لوچرن پنجمین دریاچه سوئیس محسوب میشود. در گذشته عمدتاً از این دریاچه به عنوان یک مسیر ترافیکی و حمل و نقل مورد استفاده قرار می گرفت، اما امروزه به یک مکان تفریحی برای شنا، قایقرانی و پیک نیک تبدیل گشته است.

میدان فستیوال بهار

میدان فستیوال بهاری میدان بزرگیست که همه ساله جشنواره های بهاری در این میدان برگزار میگردند.این میدان که یکی از بزرگترین میدانهای زوریخ است در کنار دریاچه زوریخ مستقر گشته و در واقع فضای بین دریاچه زوریخ و خانه اپرای زوریخ را اشغال نموده است.مطابق رسوم اهالی زوریخ ، سالانه یک آدم برفی نمادین در این میدان به نشانه خداحافظی از زمستان سوزانده می شود.همچنین اجرای سالیانه سیرک ملی سوئیس و بازار کریسمس زوریخ نیز در این میدان برگزار میگردد.

لیندن هوف

لیندن هوف ، محدوده شهری که در این ناحیه با منظره باشکوهی از شهر قدیمی زوریخ ، کلیسای گروس مونستر ، تالار شهر ، رودخانه لیمات و دانشگاه و انستیتوی فناوری سوییس مواجه هستید.این منطقه در قرن 4 یک قلعه رومی بوده است.در قرن 9 ام نیز نوه شارلمانی یک کاخ را جهت زندگی خویش در این ناحیه شهری بنا نهاده بود.این منطقه پس از دوره اصلاحات در زوریخ مکانی برای اجتماعات شهری ساکنان زوریخ محسوب میگشته است که برای مثال سوگند به قانون اساسی هلوتیک در سال 1798 این ناحیه انجام پذیرفت.امروزه لیندن هوف به بهشتی برای گردشگران تبدیل گشته است . محیطی فوق العاده دنج و بی سر و صدا در کنار رودخانه که اغلب شطرنج بازان زوریخی این مکان را برای شطرنج انتخاب می کنند.

زوریخ ، فرنگ و هنر

زوریخ برای دوستداران فرهنگ و هنر خاستگاه صحنه هاییست که مشابه آن را در هیچ کجای جهان نمیتوان یافت.از جمله معروف ترین موسسات فرهنگی هنری زوریخ میتوان به خانه اپرای زوریخ و یا به کونستهاوس اشاره نمود.علاوه بر این موسسات ، سایر مراکز کوچک نیز در زوریخ به چشم میخورد که آثار بزرگ هنری و فرهنگی را به عرصه نمایش میگذارند.از خانه فستیوال زوریخ گرفته تا جشنواره های فیلم و گروه ارکستر معروف Tonhall زوریخ با بیش از 100 کنسرت زنده موسیقی در طول سال و خانه تئاتر زوریخ و … همه و همه این شهر را به یکی از قطب های اصلی فرهنگ و هنر تبدیل نموده است.
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

خدمات تور سوئیس 5 روزه ویژه نوروز 99

مسیر سفر :

  • 4 شب زوریخ
  • 2 روز گشت شهری در زوریخ ( بازدید از ساختمان فیفا، خیابان بانهوف، دریاچه زوریخ، ارتفاعات یوتیلبرگ، کلیسای سنت مونستر)
  • گشت آپشنال شهر لوسرن

خدمات تور :

  • ویزای شنگن
  • بلیط رفت و برگشت با پرواز قطری
  • اقامت در هتل 4 ستاره با صبحانه
  • همراهی تور لیدر فارسی زبان از ایران
  • گشت و بازدید از جاذبه های تورسیتی طبق برنامه تور

جدول هزینه تور سوئیس 5 روزه ویژه نوروز 99

هر نفر در اتاق 2 تختههر نفر در اتاق 1 تختهکودک 4 تا 11 سال با تختکودک 2 تا 4 سالکودک زیر 2 سال
890 یورو + هزینه پرواز1250 یورو + هزینه پرواز790 یورو + هزینه پرواز490 یورو + هزینه پرواز99 یورو
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

رزرو تور

نام تور تعرفه به ازای هر بزرگسال قیمت به ازای هر کودک صندلی‌های موجود تاریخ خروج مدت زمان
تور سوئیس 5 روزه 0 تومان 0 تومان 9 ۲۹ اسفند 5 روزه

اطلاعات رزرو

نام قیمت (بزرگسالان / کودکان) افراد (بزرگسالان / کودکان) تعداد جمع کل

خلاصه

جمع جزء 0 تومان
جمع کل 0 تومان

اطلاعات مشتری

*
نام الزامی است.
*
نام خانوادگی الزامی است.
*
شماره تلفن مورد نیاز است.
*
لطفا آدرس را وارد کنید.
متشکرم. رزرو خود را دریافت کرده اند و شماره رزرو کنید

شاید بپسندید