تور ایتالیا 11 روزه

تاریخ خروج

۰۵ فروردین

مدت زمان

11 روزه

بازدید

899

حداکثر ظرفیت

9

تور ایتالیا 11 روزه نوروز 99

تور ایتالیا 11 روزه نوروز 99 با 10 شب اقامت در هتل 4 ستاره در شهرهای رم. فلورانس . ونیز . میلان با گشت شهری در هر یکی از شهر ها و ترانسفر زمینی بین شهرها با اتوبوس اختصاصی تور، همراهی تور لیدر فارسی زبان از ایران و بیمه مسافرتی.

 

تور ایتالیا 11 روزه نوروز 99

Publish on

دیدنی های رم ایتالیا را نمی توان در یک مقاله و مطلب تشریح کرد ولی بطور خلاصه در این مطلب به مواردی از آنها اشاره کرده ایم .

رم ایتالیا یکی از پرجاذبه ترین نقاط دنیا برای گردشگران است.

این شهر با تاریخ بسیار غنی ،فرهنگ و رسوم خاص و جذابی که از گذشته دیرینش تاکنون حفظ شده است ،با سازه های سمبلیک،میادین ومعابر پرتردد و شلوغ،کافه ها و رستورانهای سنتی ایتالیایی ،بستنی فروشی های لذیذ ،جذابیت های سفر به آن را برای یک گردشگر بشدت می افزاید.

کسانی که قصد سفر به رم را دارند ،قطعا اگر با نقاط گردشگری و تاریخی این شهر آشنا شوند حتما باید در برنامه خود تجدید نظر کنند و ایام بیشتری را برای گردش در این شهر اختصاص دهند.

حوادث و رویدادهای تاریخی فراوانی که در پیشینه رم وجود دارد و البته آثار وسمبلهایی که از این حوادث انسانی مهم بر جای مانده است می طلبد که با دقت و اختصاص زمان بیشتری از آنها بازدید کنید.

لیستی از نقاط دیدنی و تاریخی شهر رم را گردآوری کرده ایم که پیشنهاد می کنیم اگر قصد سفر به رم را دارید حتما براساس همین لیست برنامه ریزی کنید و از پایتخت کشور چکمه ای اروپا لذت ببرید.

1-کلزیوم

بکی از سازه های مشهور دنیاست که سال 80میلادی توسط خانواده فلاویان ساخته شد که از آن بعنوان آمفی تئاتر فلاویان نیز یاد می شود.

این سازه که برای مبارزات گلادیاتوری نیز استفاده می شد ، بعنوان یکی از سازه های بزرگ هنری دنیا شناخته می شود  و از نقاط پرجاذبه گردشگری رم ایتالیا است.

2-بازار تاریخی رم

دیدنی های رم ایتالیا
این بازار که آثار تاریخی و بقایای سازه ای فراوانی را از گذشته در دل خود جای داده است ،پر تردد ترین نقطه شهر رم در زمان خود بوده است.

بازار تاریخی رم البته فقط مرکز تردد جمعیت نبوده بلکه مرکزی برای انجام مراسمات مذهبی و رویدادهای عمومی نیز بوده است.

معابد وبناهای دولتی و مراکز تجاری نیز دراین بازار قرار دارند.این بازار در قرن هفتم قبل از میلاد ساخته شد که در سال 476 بعد از میلاد با حمله آلمانها و فروپاشی حکومت روملئوس ،از بین رفت و از آن دوران تاکنون فقط آ ثار و بقایایی از این بازار تاریخ بجای مانده است که بازدید از آن می تواند شما را به حال وهوای بازار روم باستان ببرد.

3-کاخ کلیسای عزیز پتروس

دیدنی های رم ایتالیا
از مراکز مقدس در آئین مسیحیت کاخ کلیسای سن پیتر است که به نام عزیز پتروس نیز شناخته می شود.
عزیز پتروس یکی از 12حواریون حضرت عیسی مسیح بوده است و مزارش نیز در محوطه این کلیسا قرار دارد که بهمین دلیل این کاخ به کلیسای عزیز پتروس مشهور شده است.
معماری این کاخ که یکی از بزرگتری کلیساهای دنیاست از سبک دوره رنسانس الهام گرفته ، توسط میشل آنجلو در قرن 16 میلادی ساخته شده و گنبد بزرگ آن بر زیبایی های کاخ افزوده است.

4-قلعه سن آنجلو


این قلعه درجوار رود تیبر در قرن دوم بعد از میلاد از سوی آدریان امپراطور روم ساخته شده است.
این قلعه بخاطر نزدیکی به واتیکان ،از سوی پاپ ها بعنوان مزار نیز مورد استفاده قرار می گرفت.
در قرن 16و17 کریدورهای مخفی متصل به واتیکان در این قلعه کشف شدند ،که دو تن از پاپ ها از آن بعنوان راه فرار استفاده می کردند.
این رو هم فراموش نکنیم که از قلعه سن آنجلو،تماشای کلیسای عزیز پتروس باتوجه به منظره ای دیدنی که دارد ،لذت دوچندانی دارد.

5-معبد پانتئون


یکی دیگر از دیدنی های رم ایتالیا معبد پانتئون است که سازه های  آن بخاطر استحکام بنایی که داشته اند ،در گذر زمان آسیب چندانی ندیده است.

معبد پانتئون برای پرستش بتها ساخته شده بود که اسم آن نیز معنی “برای خدایان باشرف” است
از قدمت دقیق این معبد زمانی دردست نیست ولی طبق برآورد کارشناسان ،احتمالا این معبد دوهزار سال پیش ساخته شده است و از قرن هفتم نیز بعنوان کلیسا مورد استفاده قرار گرفته است.

6-پله های اسپانیایی

دیدنی های رم ایتالیا

از دیگر دیدنی های رم ایتالیا پله های اسپانیایی است این پله ها که توسط یک دیپلمات فرانسوی برای اتصال کلیسای فرانسویان در رم (دی مونتو) به میدان مرکزی احداث شد ، نمونه ای بارز ار سبک معماری باروک در شهر رم است.
این پله ها دو برج دی اسپانا و ترینیتیا دی مونتی را به یکدیگر وصل می کند.

7-حمام های کاراکالا


حمامهای قدیمی کاراکالا که از آثار قدیمی شهر رم است در قرن سوم بعد از میلاد و در زمینی به مساحت 25 هکتار ساخته شده و دارای 62حمام بزرگ شهری است که هرکدام دارای 3استخر (آبگرم،آبسرد و نیمه گرد) می باشند.
اوپرای شهر رم نیز در فصل بهار در این مکان برگزار می شود.

8-گالری بورگس

دیدنی های رم ایتالیا

از دیگر دیدنی های رم ایتالیا ، گالبری بورگس کلکسیونی از آثار ارزشمند تاریخی است که در داخل پارک ویلابورگس قرار گرفته است.

از آثار مشهور دراین گالری می توان به مجسمه جانووا وبرنینین،نقاشی های کاراواجیو و آثار تیتان می توان اشاره کرد.

9-برج ونتزیا

دیدنی های رم ایتالیا
این برج که در مرکز شهر رم قرار گرفته است در قرن 19و20میلادی ساخته شده است و در داخل تاریخی ترین میدان شهر رم بوده قرار دارد.

این برج برای جشن وحدت ایتالیا و بزرگداشت پادشاه ویتوریو امانوئله دوم که بدنبال ایتالیای متحد بود توسط جوزپه ساکونی ساخته شد.

10-جاده آپیا


این جاده که از اهمییت بسیار خاصی در دوران روم باستان برخوردار بود توسط امپراطور آپیوس کلادیوس در سال 312 قبل از میلاد ساخته شد.

با توجه به موقعیت استراتژیکی که این جاده داشت،رم را به کامپانیا و جنوب ایتالیا متصل می کرده است و گذرگاهی برای انتقال ابزار جنگی و نظامیان نیز بوده واهمیت خاصی برای آپیوس کلادیوس داشته است.

این جاده یک مسیر عالی برای گردشگران علاقمند به پیاده روی است که در عین اینکه از آثار تاریخی این مسیر بازدید می کنند به پیاده روی نیز می پردازند.

11-کاخ فارنسینا


این کاخ که برگرفته از سبک هنری دوره رنسانس است در تراستوره رم قرار دارد و نقاشی های رافائل ،ترومپه و کوپید نیز در آن نصب شده اند و از دیدنی های رم ایتالیا است
این کاخ توسط آگوستو چیگی خزانه دار ثروتمند پاپ برای اقامتش ساخته شده که زیبایی های هنری در معماری آن چشم هر گردشگری را بخود جلب می کند.

12-موزه های کاپیتولینه


موزه های کاپیتولینه در تپه های کاپیتولینه شهر رم قرار گرفته است که بعنوان قدیمی ترین موزه دنیا شناخته می شود.
آثاری که در این موزه قرار دارند ابتدا در قرن 15 توسط پاپ سیکستونس جمع آوری و در موزه قرار گرفتند و سپس در سال 1734 آثار هنری متعددی از هنرمندان آن دوران توسط پاپ کلمنت به موزه افزوده شدند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

فلورانس،مهد رنسانس (Florentia)

 

فلورانس،مهد رنسانس  در سال ۸۰ میلادی توسط ژنرال رومی، لوسیوس کورنلیوس سولا، ساخته شد. او این محل را به عنوان سکونتگاهی برای سربازان بازنشسته خود بنیاد گذاشت و آن را فلوئنتیا (Fluentia) نامید که به معنای «جریان آب» است و به محل قرارگیری این شهر بین دو رودخانه اشاره دارد. نام فلوئنتیا بعدها به شکل فلورنتیا (Florentia) و فیرنتزه درآمد.
نام این شهر در فارسی مثل فرانسوی ،فلورانس  تلفظ می شود.

فلورانس،مهد رنسانس از سال ۱۸۶۵ تا ۱۸۷۰ پایتخت پادشاهی ایتالیا بوده‌است.

در سده‌های میانه فلورانس مرکز مراودات بازرگانی و امور مالی اروپا بوده و بعدها نیز منشا آغاز رنسانس شد.

خاندان مدیچی سال‌های طولانی در شهر فلورانس فرمان‌روایی داشتند.

انواع هنر به‌ویژه هنر معماری و تندیسگری در شهر فلورانس جایگاه ویژه‌ای داشته و دارد به طوری که این شهر را به یکی از مهم‌ترین مراکز هنری اروپا تبدیل کرده‌است.

فلورانس هم چنین دارای بیش از چهل موزه و نگارخانهٔ هنری می‌باشد که مهم‌ترین آن‌ها گالری اوفیتزی و پالاتزو پیتی به‌شمار می‌آید.

برای اقامت در این شهر نگران هزینه اقامت در هتل نباشید زیرا به نرخهای مناسب دراین شهر می توانید هتل پیدا کنید.

حیات شبانه در این شهر برای هر مسافری که برای اولین بار وارد این شهر میشود ،جذاب است .

به دلیل تعدد آثار فرهنگی و هنری ، بسیاری از مسافرانی که برای اولین بار به این شهر سفر می کنند فکر می کنند فلورانس شهری آرام است.

با این وجود اماکن بسیاری در شهر وجود دارد که نشاط و شادابی خاصی را به گردشگران هدیه می کند.

نقاط دیدنی فلورانس :

 میدان Piazza del Duomo

میدان Piazza del Duomo به دلیل وجود کلیسای جامع Basilica of Santa Maria del Fiore، برای گردشگرانی که به فلورانس،مهد رنسانس سفر می‌کنند از جاهای دیدنی مهم به حساب می‌آید.

این کلیسا نماد اصلی شهر فلورانس است که ساخت آن 140 سال طول کشیده و سومین کلیسای جامع بعد از سنت‌پیتر رُم و سنت‌پل لندن است.

ورودی به کلیسا رایگان است اما برای دیدن مکان‌های مختلف مانند برج ناقوس (Bell tower)، محل غسل تمعید، زیرزمین کلیسا و بالارفتن از برج و دیدن نمای 360 درجه باید بلیط 15 یورویی تهیه کنید.

 

 گالری آکادمیا

 فلورانس،مهد رنسانس

گالری آکادمیا اولین مدرسه نقاشی و تصویرگری در اروپا بوده که امروزه آن را به یک موزه‌ی هنری تبدیل کرده‌اند.

در سراسر موزه از مجسمه‌های هنرمندان مختلف دیده می‌شود.

آثار مهم مجسمه‌ساز معروف مایکل‌آنجلو در این موزه نگه‌داری می‌شود که گل سرسبد آن مجسمه دیوید (حضرت داوود) است.

این مجسمه 17 فوت ارتفاع دارد و گرشگران برای دیدن آن لحظه‌شماری می‌کنند.

چهره‌ی این مجسمه جدی و متفکر است و شاید کمی خشن هم به نظر آید. علاوه بر مجسمه‌ها، نقاشی‌ها و آلات موسیقی قرن پنجم و ششم میلادی نیز در این موزه برای دیدن وجود دارد.

آلات موسیقی مدیچی از پربازدیدترین آلات هستند.

 

 میدان Piazza della Signoria

در فلورانس،مهد رنسانس میدان‌های زیادی وجود دارد اما میدان Piazza della Signoria قلب سیاسی شهر فلورانس در دوران‌ مختلف بوده.

مسیرهای این میدان هر کدام به یک جای دیدنی فلورانس ختم می‌شوند.

یکی به Duomo، دیگری به گالری Uffizi و… همان‌طور که از فلورانس انتظار دارید در این میدان هم مجسمه‌هایی وجود دارد که مجسمه کپی دیوید میکلانج از آن‌هاست.

رستوران‌ها و کافه‌های این میدان کمی گران هستند اما مکان خوبی برای آرامش پیدا کردن و استراحت‌اند.

گالری Uffizi

 فلورانس،مهد رنسانس

دوست‌داران داوینچی به این موزه می‌آیند تا راز داوینچی را کشف کنند.

آثار بسیاری از داوینچی، میکلانج و دوناتلو را در این موزه نگه‌داری می‌کنند و شما آزاد هستید تا با خیال راحت تا آخر روز از این موزه بازدید کنید، بدون آن‌که نگهبانان با شما کاری داشته باشند.

و جالب این‌جاست که مردم نیز عجله‌ای ندارند و به شما اجازه می‌دهند تا هر وقت که دوست دارید هر نقاشی را دیده و به بررسی و صحبت بپردازید.

دو نقاشی کاراواجو ایتالیایی با نام‌های مدوسا (عجوزه) و فرشته خوابیده (Sleeping cupid) نظر گردشگران را به خود جلب کرده است و مردم برای دیدن این نقاشی‌ها صف‌های طولانی تشکیل می‌دهند.

 پل Ponte Vecchio

این پل تنها پل بازمانده از جنگ جهانی دوم در  فلورانس،مهد رنسانس است که در 4 آگوست 1944 توسط سربازان آلمانی، به دستور مستقیم هیتلر تخریب نشد اما این دلیل معروفیت Ponte Vecchio نیست.

گردشگران این پل را که در رودخانه آرنو قرار گرفته را برای دیدن غروب آفتاب و گرفتن عکس‌های رمانتیک و استوری‌های اینستاگرام می‌خواهند.

دیگر علت معروفیت این پل مغازه‌های طلا و جواهر‌فروشی آن است. طلاهای ایتالیایی بسیار زیبا هستند و در عین حال ساده و شیک، پس حتی دیدن‌شان هم می‌تواند چشم‌نواز باشد.

رستوران، کافه و بستنی فروشی‌های زیادی را در نزدیک این پل می‌توانید پیدا کنید تا یک عصر دلنشین را در کنار رودخانه آرنو تجربه در فلورانس ،مهد رنسانس کنید اما کمی گران هستند.

برج پیزا

 فلورانس،مهد رنسانس

حال که به  فلورانس،مهد رنسانس آمدید، یک تور برج پیزا هم بگیرید چون شهر پیزا نزدیک فلورانس است.

برج پیزا معروف‌ترین برج کج دنیاست.

نظریه‌های زیادی در رابطه با کج بودن این برج وجود دارد اما هنوز هم کسی از علت اصلی کج بودن آن خبر ندارد.

برخی نشست نامتقارن زمین را به عنوان علت بیان می‌کنند و برخی دیگر معماران را مقصر می‌دانند.

حتی گفته می‌شود موسولینی برای عمودکردن برج تلاش کرده است اما کاری از پیش نبرده است.

برج پیزا هر سال که به این برج بروید این برج کمی کج تر از سال قبل است

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
Publish on

میلان شهر مد و طراحی لباس، شهر فوتبال، شهر بناهای کم نظیر است. میلان شهری در شمال ایتالیا که بر شاهراه اتصال ایتالیا به کشورهایی چون سوئیس و آلمان قرار گرفته است.

شهری مرکزی در شمال ایتالیاست که در فاصله زمانی دو الی سه ساعتی شهرهایی چون ونیز، تورین، بندر جنوا، بولونیا، فلورانس و پیزا قرار دارد. تور کشتی کروز با یک شب اقامت در شهر میلان آغاز می‌شود.

فرودگاه مالپنزا

میلانفرودگاه مالپنزا یکی از سه فرودگاه شهر میلان است. این فرودگاه در پنجاه کیلومتری شمال غرب میلان قرار دارد. این فرودگاه دو ترمینال دارد. ترمینال شماره دو در اختیار شرکت easy jet قرار دارد. ترمینال شماره یک هم پذیرای سایر خطوط پروازی است. پرواز تبریز- میلان با یک توقف در استانبول هم از طریق این فرودگاه انجام می‌گیرد.

هنوز یک ساعتی زمان لازم است تا به مرکز شهر برسیم.تاکسی گران‌ترین وسیله‌ای است که می‌شود برای مسیر فرودگاه تا میلان انتخاب کرد. نود یورو هزینه زیادی برای یک مسیر یک ساعته است و قطعا راه‌های مقرون به صرفه‌تری هم وجود دارد. قطار  Malpensa Express در طبقه منهای یک، ترمینال شماره یک فرودگاه قرار دارد. این قطار از ساعت شش و نیم صبح حاضر است تا با قیمت ۱۳ یورو شما را به قلب شهر میلان، ایستگاه Milano centrale برساند.

ایستگاه Milano centrale

میلانبه میلان خوش آمدید! اینجا قلب میلان و ایستگاه مرکزی خط آهن است. ممکن است شما از فرودگاه به این ایستگاه رسیده باشید. شاید مبداء شما رم، فلورانس، یا ونیز بوده است. ایستگاه  قطار Milano centrale بعد از ایستگاه ترمینی(Termini) بزرگترین ایستگاه از نظر وسعت است. از نظر خدمات برای مسافران این ایستگاه از استاندارد بالایی برخوردار است. ایستگاه مترو Centrale در ساختمان این ایستگاه قرار دارد. می‌توان بدون خارج شدن از ایستگاه وارد خط ۳ (خط زرد رنگ) مترو شهر میلان شد.

میدان دلدوئمو (Pizza del Dumeo )

میلانخطوط M1 , M3 مترو در ایستگاه Duomo در کنار میدان دلدوئمو به هم می‌رسند. در جنوب غربی میدان، مجسمه یادبود نخستین پادشاه ایتالیای متحد قرار دارد. در جانب شرقی میدان هم بنای پرشکوه و با ابهت کلیسای جامع میلان با نام سانتا ماریا نانسته قرار دارد. اصلا بازدید از میلان بدون دیدن این کلیسا کامل نمی‌شود.این کلیسا عنوان چهارمین کلیسای بزرگ جهان، دومین کلیسای بزرگ ایتالیا و دومین کلیسای بزرگ سبک گوتیک دنیار را به خود اختصاص داده است.

گالری ویتوریو امانوئل

میلان در سمت شمالی کلیسای جامع ، بازاری با نام ویتوریتو امانوئل قرار دارد. این مرکز بیشتر با نام گالریا هم شناخته می‌شود. این بازار در مسیر کلیسای میلان به سالن تاتر و اپرای لا اسکالا(Teatro alla Scala) قرار دارد. معماری این بازار کم نظیر است و بخشی از آثار مهم گردشگری میلان به شمار می‌رود.

در بازدید از این مرکز خرید نه تنها فروشگاه‌های مطرح در دنیای مد و برند را خواهید دید، از یک اثر معماری و تاریخی هم بازدید خواهید کرد. اثری که تاریخ بنای ان به قرن نوزده میلادی بازمی‌گردد. در بخشی از کف پوش این بازار تصویر گاو نری وجود دارد که گفته می‌شود چرخیدن بر روی پاشنه بر روی این تصویر خوش شانسی می‌آورد. این که این داستان واقعیت باشد یا خرافه، گردشگرانی را خواهید دید که بروی پاشنه بر روی این تصویر به دور خود می‌پیچند.

شهر فوتبالی ها

میلانبا وجود تیمهای قدیمی آث میلان و اینتر در این شهر با انبوهی ازتماشاگران که کری های آنان همیشه زبانزد فوتبالدوستان وحتی سیاستمداران این کشور است ،میلان را باید شهر فوتبالی های  قرمز(آث میلان) و آبی (اینتر) هم بدانیم.

 

ورزشگاه سن سیرو

میلانورزشگاه سن سیرو شهر میلان، بزرگترین ورزشگاه کشور ایتالیا و یکی از بزرگترین ورزشگاه‌های اروپاست. در سال 1912 ساخت این ورزشگاه آغاز شد   و کار ساخت آن یک سال به طول انجامید. گنجایش ابتدایی این ورزشگاه ۷۰ هزار نفر بود. تیم‌های آث میلان و اینتر میلان از همان ابتدا اجاره‌نشین این ورزشگاه بودند و بازی‌های خود را در آنجا برگزار می‌کردند. در سال ۱۹۸۹ این ورزشگاه برای نوسازی مدت کوتاهی تعطیل شد و پس از بازگشایی ظرفیت آن به حدود ۸۳ هزار نفر رسید. بیشتر بازی‌های تیم ملی ایتالیا در همین ورزشگاه برگزار می‌شود. یوفا به تمامی ورزشگاه‌های اروپا بر اساس کیفیت آن‌ها امتیاز می‌دهد. ورزشگاه سن سیرو نمره ۵ از ۵ را دریافت کرده بود که پس از بازنگری در سیستم امتیاز دهی یوفا، لغو گردید.

شام آخر!

میلان تابلوی شام آخرتابلو شام آخر اثر داوینچی در شهر میلان و در کلیسای سانتا ماریا دله‌گرازی نگهداری می‌شود. این کلیسا در فهرست میراث جهانی یونسکو قرار گرفته است. برای دیدن این شاهکار هنری به یاد داشته باشید که باید از ماه‌ها قبل بلیت ورودی را به صورت آنلاین خریداری کنید.شاید آثاری که در بالا نام برده شد تنها گوشه‌ای از دیدنی‌های فراوان شهر  میلان باشد‌ اما برای یک گشت کوتاه یک روزه در این شهر کافی است

 

سفرسازان نماینده رسمی کروز لاین های معتبر دنیا ،پکیج های متنوعی را برای سفر به اروپا ارائه می کند که یکی از این پکیج ها سواحل مدیترانه غربی است که شما می توانید برای اطلاع از این تورها به این لینک مراجعه کنید.
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
Categories: جهانگردی, گردشگری

ونیز Venice

ونیز Venice

La Serenissima ،مرواریدی با زیبایی خالص، تورهای ساحلی کروز MSC، گزینه هوشمندانه ای برای بازدید از آثار تاریخی هستند که توریستهای زیادی را به ونیز Venice جذب می کنند: Basilica di San Marco ،آرامگاه حاکم شهر saint  and the Palazzo Ducale و خانه ابدی رئیس جمهور قدیم و تمام حکمای مجلس است. از سازه های دراماتیک ونیز عبارتند از:اول ، نشان موزائیکی اصالت Byzantine ونیز،دوم بهترین ساختمان گوتیک.بازدید از هر قسمت شهر :بیش از 50 کلیسا وجود دارد که ارزش دیدن را دارند وبازدید از لیستی بلند بالا از مهمترین نقاشی ها و تندیسهایی که در آنها وجود دارند به زمان زیادی نیاز دارد.با پیاده روی در میدان  سن مارکو( San Marco) تنها میدان ونیز از سفر کروز خود نهایت لذت را ببرید.رژه ها ،فستیوال ها و بازارها همیشه باعث جذب توریست به این شهر شده اند.نمایشگاه کسب و کار با عنوان Fiera della Sens که در میدان بازینگ( buzzing) برای دوهفته و بعد از مراسم معراج حضرت عیسی و روز پیوند ونیز به دریا برگزار می شود، بزرگترن جاذبه گردشگری محسوب می شود.این روزها  Piazza،نقطه مرکزی برگزاری کارناوال است.

کافی شاپ های Piazza جزء حیاتی جامعۀ قرن هجدهم بوده و دو بازمانده از آن دوران – Florian and Quadri – هنوز هم در شهراز گران ترین ها هستند. صنعت شیشه سازی، Murano  را در سراسر اروپا معروف ساخته و امروزه کوره های آن تنها منطقه تولیدی Venice باقی مانده اند.

مناطق خیابانی مورانو، تقریبا بطور کامل پر از مغازه های فروش صنایع شیشه ای است و از هر چند قدم شما را به بازدید از این نمایشگاه دعوت خواهند کرد.برخی از آنها کارگاه تولیدی هم دارند  و توصیه می کنیم مراحل تولید این صنایع دستی را از نزدیک ببینید و از دست ندهید.

جاهایی که در venice باید از آن بازدید کرد

1- تور قایق سواری و پیاده روی با راهنما

کد سفر: VCE05D

مدت زمان سفر : 4 ساعت

سطح دشواری: متوسط 2

قبل از وداع با ونیز و برگشت به خانه، از گشت در این شهر رومانتیک و با قایق های مخصوص ونیز که توسط یک فرد محلی هدایت می شوند ،لذت ببرید.با گذر از کانالها، پلهای زیبا،کاخهای سلتنطی باشکوه و خیابانهای باریک ونیز معروف به calli را از چشم اندازی منحصر بفرد خواهید دید و از دیدن این همه زیبایی به وجد خواهید آمد.این تور شامل زمان آزاد در میدان St. Mark’s ، محل قرارگیری کلیسای St. Mark’s  ، خواهد بود.سپس با راهنمای محلی ، گشتی با توضیحات کامل و بصورت پیاده در اطراف calli خواهید داشت.در بازگشت به بندر و بعد از بستن چمدانهایتان تور شما را به فرودگاه Marco Polo ونیز منتقل خواهد کرد.

لطفا توجه داشته باشید: در طول سفر 30 دقیقه ای با قایق هیچ راهنمایی نخواهید داشت. این تور در فرودگاه ونیز به پایان می رسد و فقط برای مسافرانی است که  با پرواز پس از 17.30 عازم هستند. برنامه و قیمت این تور برای رزرو در ونیز در 20.07.2019 و 21.07.2019 در طول کروز نهایی خواهد شد.

2- تور فرهنگی و رومانتیک:گشت با قایق ،گشت پیاده همراه با راهنما،موزه

کد سفر:  VCE08D

مدت زمان سفر : 5/4 ساعت

سطح دشواری: متوسط  2

اگر در ونیز Venice سفر کروز شما به پایان می رسد، قبل از پرواز، فرصتی برای تور آزاد در اطراف میدان سنت مارک خواهید داشت. پس از خروج از کشتی، می توانید چمدان خود را به امانات بسپارید و سوار  یک قایق شوید ، از مسیر  آبراه ها به میدان معروف سنت مارک، مرکز اجتماعی، مذهبی و سیاسی شهر بروید. زمانی  برای گشت در Piazza و کلیسای سنت مارک، که یک نمونه باشکوه از معماری بیزانس و کاخ مجاور Doge است، و خیابانهای ونیز زیبا خواهید داشت و  به طور کامل جذابیت خاص شهر را تجربه خواهید کرد. با بازگشت به بندر ، سفر شما با انتقال به فرودگاه مارکو پولوی ونیز به پایان می رسد.

لطفا توجه داشته باشید: در طول تور 30 دقیقه با قایق  هیچ راهنمایی نخواهید داشت. این تور در فرودگاه ونیز به پایان می رسد و فقط برای مسافرینی که پرواز دارند در دسترس است. برنامه و قیمت این تور در ونیز در طول کروز نهایی میشود.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

خدمات تور ایتالیا 11 روزه نوروز 99

مسیر سفر :

  • پرواز تهران . میلان
  • پرواز داخلی میلان به رم
  • پرواز میلان . تهران

برنامه تور :

  • 3 شب رم
  • 2 شب فلورانس
  • 3 شب میلان
  • 2 شب ونیز
  • ۲ روز گشت شهری در رم ( بازدید از کلوسیوم، واتیکان، میدان دلپوپلو، پله های اسپانیا، پانتیون، میدان ناونا، فواره تروی)
  • 1 روز گشت شهری در فلورانس ( بازدید از کلیسای دلفیوره، بازار چرم، پل پنتوکیو، میدان سنیوری یا، در بهشت)
  • 1 روز گشت شهری در ونیز ( بازدید از میدان سن مارکو، بافت قدیمی شهر، خانه مارکوپلو، پل قدیمی ریالتو، پل آه و افسوس)
  • 1 روز گشت شهری در میلان ( بازدید از قلعه افورزا، خیابان دانته، کلیسای جامع، گالری ویتوریومانوئل، میدان اسکالا)

خدمات تور:

  • بلیط رفت و برگشت
  • اقامت در هتل ۴ ستاره با صبحانه
  • ترانسفر زمینی بین شهر با اتوبوس اختصاصی تور
  • گشت و بازدید از جاذبه های توریستی طبق برنامه تور
  • همراهی تور لیدر فارسی زبان از ایران

 

کنترل پاسپورت از لحاظ ممنوعیت خروج از کشور به عهده مسافر میباشد

 

 

مدارک لازم جهت صدور ویزا:

اصل پاسپورت با ۶ ماه اعتبار از تاریخ سفر ،۲قطعه عکس رنگی ،ترجمه مدارک شغلی ،ملکی و بانکی

جدول هزینه تور ایتالیا 11 روزه نوروز 99

هر نفر در اتاق 2 تختههر نفر در اتاق 1 تختهکودک 4 تا 11 سال با تختکودک 2 تا 4 سالکودک زیر 2 سال
2290 یورو + هزینه پرواز3190 یورو + هزینه پرواز1990 یورو + هزینه پرواز990 یورو + هزینه پرواز99 یورو
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

رزرو تور

نام تور تعرفه به ازای هر بزرگسال قیمت به ازای هر کودک صندلی‌های موجود تاریخ خروج مدت زمان
تور ایتالیا 11 روزه 0 تومان 0 تومان 9 ۰۵ فروردین 11 روزه

اطلاعات رزرو

نام قیمت (بزرگسالان / کودکان) افراد (بزرگسالان / کودکان) تعداد جمع کل

خلاصه

جمع جزء 0 تومان
جمع کل 0 تومان

اطلاعات مشتری

*
نام الزامی است.
*
نام خانوادگی الزامی است.
*
شماره تلفن مورد نیاز است.
*
لطفا آدرس را وارد کنید.
متشکرم. رزرو خود را دریافت کرده اند و شماره رزرو کنید

شاید بپسندید