تور فرانسه اسپانیا پرتغال 12 روزه

تاریخ خروج

۰۲ فروردین

مدت زمان

12 روزه

بازدید

306

حداکثر ظرفیت

9

تور فرانسه اسپانیا پرتغال 12 روزه

تور فرانسه اسپانیا پرتغال 12 روزه ویژه نوروز 99 با پرواز قطری و 11 شب اقامت در هتل 4 ستاره در شهرهای نیس . مارسی . .مادرید . لیسبون با گشت شهری در هر شهر به همراهی تور لیدر فارسی زبان از ایران.

MARSEILLE

عطر ومزه ای چند فرهنگی

MARSEILLE : آیا آماده اید سفری به مارسی داشته باشید؟بهنگام سفر در جنوب فرانسه باید مد نظر داشته باشید  که مارسی یکی ازکلان شهرهای معروف و مشهور کشور فرانسه بعد از پاریس و لیون است.به محض پیاده شدن از کشتی کروز با دیدن کافه های بندر قدیمی و ماهی های تازه ای که در قایق ها و در اسکله بلژیکی فروخته می شوند با زندگی خیابانی شهر آشنا خواهید شد.

سمت شمالی (Le Panier)،خصوصا بهنگام ظهر بخاطر نورگیری تراس ها و مناظر زیباتر ، بهتر خواهد بود.بهترین منظره بندر قدیمی، از کاخ فارو (Palais du Pharo) در لبه فورت سنت نیکولاس(Fort St-Nicolas) است و برای زاویه بهتر ووسیعتر، دومین منظره بی نظیر شهر در بالای تپه لا-گارد(La Garde) از  نوتردام-د-لا-گارد(Notre-Dame-de-la-Garde) است.در  سمت شمالی بندر قدیمی،قدیمی ترین بخش مارسی، ” Le Panier” وجود دارد، جایی که تا آخرین جنگ، خیابان های کوچک، معرف و شناسه مدیترانه بودند و خانه های قدیمی متعلق به هر دوره از Côte هستند. می توانید از بسیاری از تورهای کروز msc، از بندر قدیمی لذت ببرید.در ۳۰ کیلومتری جنوب که متعلق به کلان شهر مارسی نیست،Aix-en-Provence، یک شهر برتر Provence  مرکزی قرار دارد. Aix، شهر بسیار  جذاب ، باشکوه و زیبایی است که همزمان بصورت شهری سنتی هم دیده می شود.

Avignon ،مرکز کلیسای کاتولیک، در اوایل قرون وسطی و مرکز هنری بزرگ برای قرنها،  یکی دیگر از سفرهای غیرقابل اجتناب است.دیوارهای قرون وسطایی کوتاه ،که در مقابل خمیدگی نود درجه ای رودخانه Rhône جای گرفته ،گرداگرد مرکز تاریخی Avignon را محاصره کرده است. دروازه ها و برج های آنها بازسازی شده اند، سدها به طور چشمگیری  هسته تاریخی را از انحطاط شهر مدرن نجات داده اند.

جاهایی که در    MARSEILLE باید از آن بازدید کرد

۱-   تور اکس-ان-پرووانس ( (Aix-en-Provence

کد سفر: MRS02

مدت زمان سفر : ۴ ساعت

قیمت بزرگسال ۶۰ یورو    کودک ۴۵ یورو

سطح دشواری: متوسط ۲

بندر مارسی را با رانندگی بمدت  ۴۰ دقیقه به سمت  شهر دوست داشتنی اکس-ان-پرووانس(Aix-en-Provence)  ترک خواهیم کرد. این تور با بازدید از  باغها و کلیسای جامع سنت  معروف، متعلق به قرن ۱۲  آغاز می شود. کلیسای جامع در معبد رومی که ساخت ان در قرن های ۱۱ و ۱۲  به طول انجامیده، ساخته شده است و ورودی آن بشکل زیبایی به سبک گوتیک  و با درهای حکاکی شده ظریف مزین شده است و از سمت شمالی در کنار برج ناتمامی قرار دارد.قبل از رسیدن ، با پیاده روی یک و نیم ساعته از مرکز تاریخی شهر به مازارینو چهارم(Mazarino Quarter)  ، خواهید رسید ;یک منطقه مسکونی که توسط برادر مازارین کاردینال در نیمه آخر قرن هجدهم برای اهالی اکس-ان-پرووانس ساخته شده است.زمان آزادی برای خرید هم خواهید داشت.

لطفا توجه داشته باشید: این تور مسافتهای  طولانی پیاده روی در  سطوح ناهموار دارد و برای مسافرانی که  از صندلی چرخدار استفاده می کنند، نامناسب است. از کسانی که محدودیت های  حرکتی دارند درخواست می شود تا قبل از شرکت در این تور، میزان استقامت و توانایی شخصی خود را ارزیابی کنند. همچنین درخواست میشود برای   بازدید از مکانهای مذهبی از لباس های مناسب استفاده شود.

۲-   تور گشت شهری MARSEILLE

کد سفر: MRS06

مدت زمان سفر : /۵۴ ساعت

سطح دشواری: متوسط ۲

در این تور گشتی در اطراف این شهر مهم دریایی خواهیم داشت.  این سفر با دیدار از باسیلیکا نتردام د لا گارد(Basilica of Notre Dame de la Garde) که در بالای تپه ای قرار دارد، آغازمی شود که کلیسایی متشکل از کلیسای پایین و کلیسای بالا ست و در محل کلیسای کوچکی  باستانی ساخته شده است.ودر امتداد Corniche (جاده ای ساحلی) ادامه می دهیم، در این مسیر بازدیدی هم  از باغ و قلعه بورلی(Borely Castle) که فقط  بازدید از بیرون خواهد بود را خواهید داشت. گشتی در مرکز MARSEILLE و فرصتی برای عکاسی در کاخ Longchamps  و در نهایت وقت آزادی در بندر “Vieux” (بندر قدیمی) در اختیار خودتان خواهد بود.

لطفا توجه داشته باشید:در این تور پیاده روی در بالای تپه و پله هایی در اطراف Basilica هست که برای مسافرانی که از صندلی چرخدار استفاده میکنند مناسب نیست؛ از مسافرانی با مشکلات  حرکتی درخواست می شود تا قبل از شرکت در این تور از استقامت و توانایی خود اطمینان حاصل کنند. برای بازدید از مکان های مذهبی توصیه می شود پوشش مناسبی داشته باشید. بازدید از کلیسای نوتردام د لا گارد ممکن است در روزهایی که مراسم ویژه ای برگزارمی شود با دیدار از کلیسای مارسی جایگزین شود.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

مسیر سفر :

  • پرواز تهران . دوحه .نیس
  • پرواز داخلی مارسی به مادرید . مادرید به لیسبون
  • پرواز لیسبون . دوحه . تهران

برنامه تور:

  • ۳ شب اقامت در نیس
  • 2 شب اقامت در مارسی
  • 3 شب اقامت در مادرید
  • 3 شب اقامت در لیسبون
  • 2 روز گشت شهری در نیس ( بازدید از بافت قدیمی، کورس سالیا، کلیسای نوتردام، بازدید از کن و موناکو)
  • 1 روز گشت شهری در مارسی ( بازدید از کلیسای بانوی صلح ما، بندرگاه، کلیسای جامع)
  • ۱ روز گشت شهری در مادرید ( بازدید از کاخ سلطنتی، سانتیاگو برنابئو، میدان مایور، میدان دلسول، خیابان گرانویا، ساختمان پارلمان)
  • 1 روز گشت شهری در شهر لیسبون ( بازدید از قلعه سن جورج، اقیانوس ارام، برج بلم، آسانسور سانتاجاستا و کلیسای جامع)

تاریخ تور : 2 فروردین

خدمات تور :

  • ویزای شنگن
  • بلیط رفت و برگشت با پرواز قطری
  • اقامت در هتل 4 ستاره با صبحانه
  • همراهی تور لیدر فارسی زبان از ایران
  • گشت و بازدید از جاذبه های توریستی طبق برنامه تور
  • پرواز داخلی از مارسی به مادرید و مادرید به لیسبون

مدارک مورد نیاز:

  • اصل پاسپورت (با حداقل۶ ماه اعتبار از تاریخ سفر)
  • ۲ قطعه عکس رنگی جدید
  • ترجمه مدارک شامل:  شناسنامه خود و همسر از تمام صفحات
  • پروانه دائم پزشکی، پروانه مطب، کارت عضویت نظام پزشکی، پروانه تاسیس داروخانه و مسئول فنی، کپی پروانه بهره برداری یا پروانه کسب، روزنامه رسمی برای شرکتها با آگهی آخرین تصمیمات؛ کارت بازرگانی، حکم استخدامی یا بازنشستگی برای کارمندان با لیست ودفترچه بیمه و فیش حقوقی دو ماه آخر، سند ملکی، صورت حساب ۶ ماهه بانکی و تمکن مالی به زبان لاتین.

توضیحات:

پرداخت هزینه سفارت و ترجمه مدارک و عوارض خروج از کشور به عهده مسافرین محترم میباشد/ کنترل پاسپورت از لحاظ ممنوعیت خروج از کشور به عهده مسافر میباشد

هر نفر در اتاق 2 تختههر نفر در اتاق 1 تختهکودک 4 تا 11 سال با تختکودک 2 تا 4 سالکودک زیر 2 سال
2590 یورو + هزینه پرواز3590 یورو + هزینه پرواز2290 یورو + هزینه پرواز1490 یورو + هزینه پرواز99 یورو
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

رزرو تور

نام تور تعرفه به ازای هر بزرگسال قیمت به ازای هر کودک صندلی‌های موجود تاریخ خروج مدت زمان
تور فرانسه اسپانیا پرتغال 12 روزه 0 تومان 0 تومان 9 ۰۲ فروردین 12 روزه

اطلاعات رزرو

نام قیمت (بزرگسالان / کودکان) افراد (بزرگسالان / کودکان) تعداد جمع کل

خلاصه

جمع جزء 0 تومان
جمع کل 0 تومان

اطلاعات مشتری

*
نام الزامی است.
*
نام خانوادگی الزامی است.
*
شماره تلفن مورد نیاز است.
*
لطفا آدرس را وارد کنید.
متشکرم. رزرو خود را دریافت کرده اند و شماره رزرو کنید

شاید بپسندید