تور اسپانیا از تبریز

تاریخ خروج

۲۹ اسفند

مدت زمان

8 روزه

بازدید

980

حداکثر ظرفیت

9

تور 8 روزه اسپانیا

 ۳ شب مادرید. 4 شب بارسلون

 

 

جهت اطلاع از جدیدترین تور اسپانیا ایتالیا از تبریز بر روی لینک زیر کلیک کنید

تور 10 روزه اروپا

بارسلون شهری سرشار از زندگی

Ramblas، نمادی بی انتها در بارسلون یا همان بارسلونا ی مشهور دومین شهر اسپانیاست و بندر کاتالونیا(Catalunya) سرشار از زندگیست ،قطعا هیچ شهر دیگری در این کشور از منظر سبک،ظاهر و انرژی قابل قیاس با آن نیست. یک سفر کروز به مرکز شهر بارسلونا، شما را با موزه های هنری در سطح جهانی و رستوران های مجلل، کافه ها، گالری ها و مغازه های شیک که به زیبایی طراحی شده اند، آشنا می کند.

دو مکان که در صدر مکانهای دیدنی مدیترانه قرار دارند ،کلیسای فوق العاده آنتونی گادو(Antoni Gaudí) از Sagrada Familia و یکی از معروف ترین بلوارهای جهان، Ramblas است. سفر در بارسلون می تواند با Ramblas شروع ، و سپس با  هسته قرون وسطایی شهر” Barri Gòtic” ادامه یابد.البته مراکز قدیمی دیگری نیز در شهر برای بازدید وجود دارند از La Ribera ،خانه موسیقی پیکاسو تا El Raval ،جایی که  تعداد رستوران ها وکافه ها و بوتیکها در کنار موزه هنر معاصر، بسرعت رو به رشد است.

اگر فکر می کنید که همه این مناطق توریستی را دیده اید،بازهم جاهایی برای بازدید در طول سفر کروز وجود دارد،کافه های پنهان در کوچه پس کوچه ها که در یک یا دو قرن تغییرات خیلی جزئی داشته اند،بوتیک های طراحی شده در  مراکز بازسازی شده قدیمی شهر،ناهار ارزان قیمت در رستوران های کوچک و ناشناس، صنایع دستی و کارگاه ها، کافه های fin-de-siècle، کاخ های قرون وسطی بازسازی شده  و بازار محلی.

در Passeig de Gràcia، Casa Batlló Gaudí، وجود دارد که  برای Josep Batlló کارخانه دارطراحی شده است:نمای سنگی مانند چین و چروک پوست ،چین خورده است و قسمت خارجی پشت بام با دودکش های موزاییکی و برج کوچکی با صلیب 3 بعدی در بالای آن مزین شده است.

کوه مونتسرات(Montserrat)، در 40 کیلومتری شمال غرب بارسلونا قرار دارد و یک سفر محبوب خارج از شهر بشمار می رود. می توانید از ساختمان های کلیسا و صومعه ای که در اطراف یک میدان جای گرفته اند، بازدید کنید و از تراس، مناظر فوق العاده کوه رو تماشا کنید.

1- تور گشت شهری بارسلون و استادیوم نیوکمپ NOU CAMP تیم بارسلونا

کد سفر: BCN05

مدت زمان سفر : 5/3 ساعت

سطح دشواری: آسان 1

استادیوم  Camp Nou بارسلونا با توجه به معماری بینظیرش، یکی از مشهورترین استادیومهای فوتبال در جهان و بزرگترین استادیوم در سراسر اروپا با ظرفیت تقریبا 100،000 نفر است وشما چه طرفدار فوتبال باشید و یا نه، یک مقصد شگفت انگیز توریستی برایتان خواهد بود .

استادیوم علاوه بر برگزاری مسابقات متعدد کلیدی یوفا در طول سال، برای اجرای سایر رویدادها، از جمله کنسرت هایی که از سوی هنرمندان بزرگ موسیقی پاپ مانند استینگ، بروس اسپرینگستین، پیتر گابریل، تریسی چپمن یا U2 برگزار میشود، مورد استفاده قرار می گیرد.

در سال 1982، حتی Pope John Paul II جشنی در استادیوم برپا کرد و در آن به شهروندی افتخاری بارسلونا درآمد.تور شما با گشتی در Gaudi’s Sagrada Família، کلیسایی کوچک و تپه Montjuich شروع می شود و سپس به استادیوم NOU CAMP خواهید رفت.مسافران از رختکن بازیکنان،موزه و منطقه مشترک بازدید خواهند کرد و گشتی کلی بدون داخل شدن به زمین بازی خواهند داشت.

لطفا توجه داشته باشید: برنامه تور به برنامه باشگاه فوتبال بستگی دارد و احتمال دارد ورزشگاه با اطلاعی ثانویه بسته باشد. به همین دلیل ممکن است تور حتی یک روز قبل و به دلایلی که  خارج از کنترل MSCÂ  است لغو شود.  در بازدید از ورزشگاه پله  وجود دارد و برای مسافرانی که  مشکلات حرکتی دارند یا از صندلی چرخدار استفاده میکنند مناسب نیست. این تور همچنین در روزهای یکشنبه بعد از ظهر امکان پذیر نیست.

2-تور بارسلون مناظر و خرید

کد سفر: BCN02

مدت زمان سفر 4 ساعت

سطح دشواری: آسان 1

شهر افسانه ای  بارسلون یکی از جاهاییست که حتما باید آن را ببینید و در این تور نیم روزه همه جاهای کلیدی و مهم آن را خواهید دید.بعد از ترک بندر ،تور شما با عبور از خیابانها و میدان های شهر شروع می شود. توقف کوتاهی در Montjuich Hill خواهید داشت  و مناظر فوق العاده  شهر را از آن بالا خواهید دید یعد از آن ، از Sagrada Familia، شاهکار برجسته نئو گوتیک که ساختش هنوز نمام نشده بازدیدی خارجی خواهید داشت. همچنین کلیسای جامع بارسلون را خواهید دید که ساخت آن از اواخر قرن  سیزدهم تا پانزدهم  طول کشیده، در آخر و بعد از این گشت ها برای خرید به  Plaça de Catalunya، در میداتی  بزرگ در مرکز بارسلونا می روید.

لطفا توجه داشته باشید:

در تعطیلات عمومی و یا در بعد از ظهر یکشنبه ، توقف برای خرید در “La Rambla” خواهد بود. مسافرانی که از صندلی چرخدار استفاده  میکنند می توانند در این تور شرکت کنند، اما باید توجه داشته باشید که این سفر شامل مسیرهای  طولانی پیاده روی است.

مسافرانی که از ویلچیر استفاده می کنند باید از  یک همراه برای کمک گرفتن استفاده کنند چرا که اتوبوسها بالابر و یا آسانسور ندارند. ویلچیرها باید قابلیت جمع شدن و تا شدن را داشته باشند. این مسافران در صورت تمایل به استفاده ازین تور باید بموقع  با پذیرش  گشتهای توریستی ساحل، تماس بگیرند تا هماهنگی های لازم انجام شود.

سفرسازان مجری تورهای مستقیم اروپا ، پکیج های متنوعی برای سفر به اروپا و سایر نقاط جهان ارائه می کند که شما می توانید جهت اطلاع از آنها به این لینک مراجعه کنید.
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 7 میانگین: 5]

خدمات تور اسپانیا 8 روزه از تبریز

مسیر سفر :

  • پرواز تهران . بارسلون
  • پرواز داخلی بارسلون به مادرید
  • پرواز بارسلون . تهران

برنامه تور :

  • 3 شب مادرید
  • گشت بین راهی زاراگوزا
  • 4 شب بارسلون
  • 1 روز گشت شهری مادرید (بازدید از سانتیاگو برنابئو، میدان مایور، میدان دلسول، خیابان گرانویا، ساختمان پارلمان)
  • گشت نیم روزی زاراگوزا
  • 2 روز گشت شهری بارسلون ( بازدید از نیوکمپ، کلیسای ساگرادافامیلیا، خیابان رامبلاس، میدان کاتالانیا، میدان کریستوف کلمب، کشتی سواری)

 

خدمات :

  • ویزای شنگن
  • بیمه نامه مسافرتی
  • بلیط رفت و برگشت
  • اقامت در هتل ۴ ستاره با صبحانه
  • ترانسفر زمینی بین شهرها با اتوبوس اختصاصی تور
  • پرواز داخلی بارسلون به مادرید
  • همراهی لیدر فارسی زبان از ایران

 

مدارک لازم برای ثبت نام :

  • اصل پاسپورت (با حداقل۶ ماه اعتبار از تاریخ سفر)
  • ۲ قطعه عکس رنگی جدید، ترجمه مدارک شامل:  شناسنامه خود و همسر از تمام صفحات، پروانه دائم پزشکی، پروانه مطب، کارت عضویت نظام پزشکی، پروانه تاسیس داروخانه و مسئول فنی، کپی پروانه بهره برداری یا پروانه کسب، روزنامه رسمی برای شرکتها با آگهی آخرین تصمیمات؛ کارت بازرگانی، حکم استخدامی یا بازنشستگی برای کارمندان با لیست و دفترچه بیمه و فیش حقوقی دو ماه آخر، سند ملکی
  • صورت حساب ۶ ماهه بانکی و تمکن مالی به زبان لاتین.

توضیحات:

پرداخت هزینه سفارت و ترجمه مدارک و عوارض خروج از کشور به عهده مسافرین محترم میباشد.

کنترل پاسپورت مسافر از لحاظ ممنوعیت خروج از کشور به عهده مسافر میباشد

جهت اطلاع از سایر پکیج های اروپایی به سایت آژانس مراجعه فرمائید

جدول هزینه تور اسپانیا 8 روزه ویژه نوروز 99

هر نفر در اتاق 2 تختههر نفر در اتاق 1 تختهکودک 4 تا 11 سال با تختکودک 2 تا 4 سالکودک زیر 2 سال
1690 یورو + 89500002320 یورو + 89500001490 یورو + 8950000790 یورو + 895000099 یورو
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 7 میانگین: 5]

رزرو تور

نام تور تعرفه به ازای هر بزرگسال قیمت به ازای هر کودک صندلی‌های موجود تاریخ خروج مدت زمان
تور اسپانیا از تبریز 0 تومان 0 تومان 9 ۲۹ اسفند 8 روزه

اطلاعات رزرو

نام قیمت (بزرگسالان / کودکان) افراد (بزرگسالان / کودکان) تعداد جمع کل

خلاصه

جمع جزء 0 تومان
جمع کل 0 تومان

اطلاعات مشتری

*
نام الزامی است.
*
نام خانوادگی الزامی است.
*
شماره تلفن مورد نیاز است.
*
لطفا آدرس را وارد کنید.
متشکرم. رزرو خود را دریافت کرده اند و شماره رزرو کنید

شاید بپسندید