قوانین و مقررات

قوانین و مقررات

از تمامی مسافران عزیز تقاضا می شود قبل از رزرو هتل، قوانین و مقررات زیر را به دقت مطالعه نمایند:

ایجاد اختلال :

کسانی که به هر شکل در شبکه ایجاد مزاحمت نمایند، از قبیل ایجاد رزروهای موقت پی در پی یا تماسهای تلفنی و … ، با هماهنگی قبلی صورت گرفته با سازمان گردشگری و قوه ی محترم قضاییه بخش جرائم اینترنتی ، برخورد جدی صورت خواهد گرفت.

اطلاعات و مشخصات هتل ها :

مسئولیت تمام اطلاعات و مشخصاتی که در مورد هتلها در سایت مشاهده می گردد ، اعم از قیمت اتاقها ، روش محاسبه ی عوارض و حق سرویس ، صبحانه برای اتاقها ، استخر و سونا ، ترانسفر از فرودگاه و راه آهن و تمامی امکانات و تجهیزاتی که نام برده شده است بعهده ی هتل می باشد ، زیرا این اطلاعات عیناً از هتلها اخذ گردیده و بر روی شبکه قرارداده شده است، مسافرینی که کوچکترین شک و تردیدی در خصوص اطلاعات ذکر شده دارند، باید قبل از تصمیم گیری در خصوص رزرو ، با هتل مستقیماً تماس گرفته و موارد را مطرح نموده و سپس تصمیم گیری نمایند. با توجه به اینکه این شبکه اجازه ارائه تلفن هتلها را به افراد ندارد ، مسافرین باید خود از طریق مبادی که به همین منظور ایجاد گردیده اند مانند اطلاعات تلفن ۱۱۸ شماره ی هتل مورد نظر خود را تهیه نمایند.

ورود به شهر و اقامت در هتل :

شرکت سفرسازان هیچگونه مسئولیتی در قبال کلیه مواردی که در زمان ورود مسافر به شهر مورد نظر وجود دارد ، اعم از استقبال در فرودگاه و راه آهن ، کیفیت اتاق ، کیفیت غذا و خدمات هتل و غیره را ندارد ، لیکن در نظرسنجی هایی که از مسافرین پس از سفر ایشان بعمل خواهد آمد ،موارد از مسافرین اخذ گردیده و در صورت مشاهده مشکلات ، تمامی آنها به اتحادیه هتل ها منعکس خواهد شد. و در صورت کثرت مشکلات اطلاعات هتل از سایت حذف خواهد گشت .

قوانین کنسلی رزرو :

مسافرین محترم حتما قبل از واریز وجه و نهایی نمودن رزرو موارد زیر را به دقت مطالعه فرمایید.

قوانین کنسلی از طرف شرکت:

۱- مسافرین محترم باید پس از تایید رزرو در اسرع وقت وجه رزرو را واریز نمایند،علی الخصوص در ایام پیک که ظرفیت اتاق هتل ها محدود می باشد تاخیر در واریزی وجه می تواند سبب پر شدن اتاق وعدم نهایی شدن رزرو گردد که در این موارد مرکز در حدامکان هتل دیگری را جایگزین و در غیر این صورت کل مبلغ به حساب مسافر عودت داده می شود.
۲- در موارد نادری ممکن است پس از تایید نهایی رزرو، به دلیل مشکلات فنی و خرابی در هتل و اتاق رزرو شده و یا مسائل امنیتی در شهر یا هتل رزرو شده یا اشتباه هتل و یا کارمندان مرکز،رزرو نهایی شده با اعلام شرکت کنسل گردد،در این موارد مرکز در حدامکان هتل دیگری را جایگزین و در غیر این صورت کل مبلغ به حساب مسافر عودت داده می شود.

قوانین کنسلی از طرف مسافر :

۱- مسافرین محترمی که به هر دلیل از انجام سفر منصرف می گردند باید در اسرع وقت کنسلی رزرو خود را به اپراتور پشتیبان رزرو خود اطلاع دهند .

۲-مسئولیت نداشتن مدارک کامل هویت و زوجیت(در اکثر هتل ها تنها عقد نامه دائمی مورد پذیرش واقع می شود) که قانونا موجب عدم پذیرش میهمان درهتل می شود به عهده میهمان بوده و عموما هتل ها در این موارد یک شب کنسلی را دریافت می کنند.

۳- رزرو های نوروزی و رزروهای ایام پیک (تابستان،تعطیلات ،اعیاد،شهادت ائمه اطهار و…ایام پیک می باشد) به هیچ عنوان کنسل نمی شود و هیچ مبلغی به مسافر عودت داده نمی شود.

۴- رزرو های مربوط به هتل های کیش که اغلب گارانتی و تور می باشند و هتل هایی که در قالب خدمات تور ارائه می گردد به هیچ عنوان کنسل نمی شود.

۵- متاسفانه به دلیل اینکه قانون واحدی جهت مبلغ و میزان کنسلی هتل ها وجود ندارد و این قوانین بین شهر ها و هتل ها در ایام مختلف،متفاوت می باشد، تعیین مبلغ کنسلی به عهده هتل بوده و شرکت نقشی در تعیین مبلغ استردادی ندارد .

۶- مبلغی که باید به مسافر عودت داده شود به دلیل دریافت صورت حساب از هتل و انجام مراحل حسابداری بین ۱۰ تا ۱۵ روز از تاریخ اعلام کنسلی مسافر به حساب ایشان واریز می گردد.

خدمات ۲۴ ساعته ، در ۷ روز هفته با آژانس سفرسازان: www.safarsazan24.com

تلفن مرکز :۰۴۱-۳۳۳۳۸۶۹۰

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 3 میانگین: 5]