تور مجارستان اتریش 8 روزه

تاریخ خروج

۲۸ اسفند

مدت زمان

8 روزه

بازدید

698

حداکثر ظرفیت

9

تور اسپانیا 11 روزه نوروز 99

۳ شب مادرید. 3شب والنسیا. ۴ شب بارسلونا

والنسیا Valencia

والنسیا Valencia

والنسیا به اسپانیایی  València مرکز ایالت خود مختار والنسیا در شرق اسپانیا می باشد که در کنار دریای مدیترانه آرام گرفته است.این شهر که سومین شهر بزرگ اسپانیا محسوب می شود در دشت ساحلی خلیج والنسیا واقع شده است که از جنوب به رشته کوهای شمالی آلیکانته و از شمال به رودخانه توریا منتهی می شود بندر خلیج والنسیا از نظر ورود و خروج کالا پنجمین بندر اروپا وبزرگترین بندر حوضه مدیترانه محسوب می شود.این شهر با 1.7 میلیون جمعیت ، همان گونه که اشاره شد سومین شهر پرجمعیت کشور اسپانیا محسوب میشود.استان والنسیا حدود 10807 کیلومتر مربع مساحت دارد و هرچند کشور اسپانیا مناطق کوهستانی وسیعی دارد اما این منطقه ساحلی کاملا مسطح است .دریاچه آلبوفرا ( Albufera) بزرگترین دریاچه اسپانیا و یکی از مهم ترین تالاب های شبه جزیره ایبری نیز در این ناحیه واقع گشته است.

تاریخچه

والنسیا نخستین بار در سال 138 بعد از میلاد مسیح توسط رومیان تاسیس گردید.رومیان مرکز فرمانروایی خود را در plaza de Alemonia قرار دادند که امروزه نیز ویرانه هایی از دوران حکومتی روم باستان در این نواحی یافت می شود که همواره توجه طیف وسیعی از گردشگران را به خود اختصاص می دهد.پس از رومیان ویزیگوت ها وارد والنسیا شدند اما دوره حکومتی ویزیگوتها زیاد دوام نیاورد و در سال 714 میلادی مسلمانان کنترل کامل این شهر را بر عهده گرفتند و تا سال 1238 میلادی این حکومت ادامه پیدا کرد.تا اینکه در همین سال پادشاه جائیم اول حکومت اعراب را از والنسیا برکنار ساخت و این شهر پا به عصر جدیدی از امپراطوری وقت اسپانیا نهاد.لاکن هرگز نمیتوان پیشرفت والنسیا در دوره اعراب را انکار نمود.دستور العملهایی که اعراب در زمینه سیستم های آبیاری در والنسیا به کار بستند هنوز هم که هنوز است در سیستم آبیاری کشاورزی در دشت والنسیا به کار گرفته میشود و نقش بزرگی را در صنعت کشاورزی این منطقه ایفا میکند.
از طرفی بسیاری از مورخان زراعت و کشاورزی در دشت والنسیای کنونی را وام دار اعراب می دانند.هنر ها و بناهایی از اعراب نیز در این شهر از آن دوره به یادگار مانده است که مورد توجه گردشگران می باشد.در کل می توان گفت اعراب در این شهر میراثی عظیم و بزرگ را از خود به یادگار گذاشته اند.

والنسیا Valencia همواره با آغوشی باز و با کاریزمای مثال زدنی که دارد به استقبال مهمانان خویش رفته است.این شهر به تاریخ ریشه دار و پر فراز و نشیب خویش همواره افتخار کرده و همیشه خود را با آخرین تحولات اجتماعی و فرهنگی و علمی دنیا ، به بهترین وجه ممکن وقف داده است و همواره آماده میزبانی از گردشگرانیست که این شهر را به عنوان مقصد گردشگری خویش برگزیده اند.میراث به جا مانده از فرهنگها و تمدن هایی که در گذشته پا به ابن سواحل گذاشته اند تاثیر به سزایی در فرهنگ کنونی این شهر ایفا نموده است و هنوز در بنا های تاریخی و خیابان های این شهر رد پای این فرهنگهای کهن به وضوح دیده می شود ، تا جایی که این فرهنگ های دیدرین به قلب مردم شهر نیز رخنه نموده است و شما با سفر به والنسیا شاهد مردمانی فوق العاده خونگرم و مهمان نواز خواهید بود.

والنسیا Valencia شهریست که هرگز نمی خوابد.زندگی فرهنگی این شهر با موسیقی ها ، جشنواره ها ، کنسرتها ،فستیوالهای خیابانی و نمایشگاه ها در تمام روزهای سال در هم آمیخته شده است و شما چه در طول روز و چه در طول شب ، خود را در شهری اغواگر و در میان سالنها و رستورانهای منحصر به فرد با موسیقی روح نواز محلی خواهیدیافت.شهری چون والنسیا را باید با تمام حواس پنجگانه خویش حس کنید و از این احساس ، نهایت لذت را ببرید.

آب و هوا

شهر والنسیا Valencia از آب و هوای معتدل مدیترانه ای برخوردار است.متوسط دمای سالیانه آن 17 درجه سانتی گراد می باشد ، تابستانهای والنسیا نسبتا گرم است و طبیعی ست که به علت همجواری با دریای مدیترانه ، هوای مرطوب و شرجی در اکثر اوقات بر این شهر حاکم شود.والنسیا در سردترین روز سال تا کنون دمایی کمتر از -10 درجه سانتی کراد را تجربه نکرده است.بارندگی در این شهر بسیار کم است و اغلب در فصل پاییز و اوایل فصل بهار شاهد بارشهای خفیف و پراکنده در سطح شهر می باشیم.

سفر به والنسیا

والنسیا Valencia شهری با فرهنگ بسیار جالب و غنی است.هرگاه بخواهید فرهنگ مردمان یک منطقه را بسنجید ، قدمت آثار تاریخی و وفور آنها را در آن منطقه در نظر بگیرید.از این حیث والنسیا بدون کوچکترین کم داشتی ، شهری بسیار با فرهنگ و متمدن محسوب میگردد.از جمله بناهای باستانی این شهر می توان به کلیسای جامع آن ، ال پالاسیو دولا ، ال میگوئلت لالونجا ، تورس دو سرانوس ، تورس دکوارت ، بازار مرکزی والنسیا و سایر میادین تاریخی چون پلازا ردوندا ( میدان گرد ) ، پلازا دل آونتامینتو ( میدان تالار شهر ) و شهر قدیمی و ده ها میدان و اماکن تاریخی دیگر اشاره نمود که همگی به نحو احسن در بافت مدرن شهری حفظ شده اندو اغلب با قدمتی هزار ساله در میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده اند و همه ساله توجه میلیونها گردشگر خارجی را از سراسر جهان به خود جلب می نماید.

کلیسای جامع والنسیا

این کلیسا در سال 1262 به جای یک مسجد باستانی بنا گردید.یک کلیسای گوتیک با شکوه که در زمان امپراطوری روم در این شهر بنا گردیده و معماری آن ترکیبی از معماری اصیل رومی ، گوتیک و باروک می باشد . فضای داخلی کلیسا تصویری از حضور 12 یار مسیح و حضرت مریم را به نمایش می گذارد . کلیسای جامع شهر والنسیا از جمله کلیساهایی است که از طرف واتیکان به رسمیت شناخته شده. از جمله ویزگی های بارز این کلیسا وجود یکی از قدیمی ترین جامهای شراب است که به عقیده بسیاری از مورخین و محققان تاریخی این جام همان جام شرابی است که حضرت عیسی در شام آخر از آن استفاده نموده است.این جام طلا در سال 1436 توسط پادشاه آلفونس ال مگنانیم به این کلیسا اهدا گشته است.یکی دیگر از کلیسا های معروف این شهر که در قرن 17 ام ساخته شده است کلیسای باروک می باشد که می توانید در آن شاهد شاهکارهای هنری نقاش برجسته ، پالومینو ، بر دیوارهای ان باشید.

میدان ویرجین

بر خلاف تصور همگان از ساختار یک میدان ، میدان ویرجین یک میدان مربعی است که درست رو به روی کلیسای باروک توسط رومیان بنا گشته است و مساحت نسبتا بزرگی را نیز به خود اختصاص داده است . فواره برنزی وسط آن نیز در واقع نمایانگر رودخانه توریا به شکل انسانیست.

کارگاه های کشتی سازی سلطنتی

روزگاری اسپانیا یکی از حاکمان مطلق دریای مدیترانه محسوب میگشت که ناوگان دریایی آن در جای جای دریای مدیترانه حضور داشتند.کارگا های کشتی سازی واقع در والنسیا با معماری گوتیک یادگار همان دوران اسپانیا می باشند که نقش بسیار مهمی را در رونق دریایی قرون وسطایی در والنسیا Valencia ایفا نمودند.ساختمان کارگاه کشتی سازی سلطنتی والنسیا در قرن 14 توسط حاکمان مورس بنا گردید و هم اکنون به عنوان موزه دریایی آن دوران ، مورد استفاده قرار گرفته است.

پلازا ردوندا ( میدان گرد )

این میدان در سال 1840 بنا گردیده است و به دلیل ساختار عجیب آن یکی از منحصر به فرد ترین جاذبه های گردشگری والنسیا محسوب می شود.بازسازی مجدد این بنا در سال 2012 انجام پذیرفت و این میدان را به یکی از جذاب ترین مناطق شهری تبدیل کرد.با احداث فروشگاه های صنایع دستی و تاپاس بار ها و سایر غرفه های صنایع دستی از جمله گلدوزی های محلی ، پارچه ها و سوغاتی های والنسیایی رونق تجاری خاصی به این منطقه داده شد.امروزه میدان گرد والنسیا به دلیل محیط شاداب و پر نشاط حاکم برآن ، چه در میان گردشگران و چه در میان اهالی والنسیا ، ارزش فوق العاده بالایی دارد.

بازار مرکزی والنسیا

این بازار سر پوشیده با معماری منحصر به فرد و با پارتیشن های پوشیده شده با سرامیک و سنگ و طراحی شده با چوب و شیشه های رنگارنگی ، یکی از بزرگترین بازارهای اروپا محسوب می شود که در واقع مثال بارزی از تلفیق معماری مدرن با معماری کلاسیک است.در این بازار می توانید از خرید انواع محصولات مدیترانه ای و محصولات کشاورزی و زراعی باغ های والنسایی لذت ببرید.

باغهای توریا

تا سال 1950 رودخانه توریا در این شهر در جریان بود تا اینکه مسیر آن پس از سیل منحرف گشت ، امروزه بستر رودخانه در این شهر تبدیل به باغ بزرگ و زیبایی گشته است که فضای دلچسب و دلنشینی را برای قدم زدن و دوچرخه سواری محیا می نماید.

آلمودن

در فاصله ای نه چندان دور از کلیسای جامع ، در قرن 14 میلادی این بنا برای ذخیره گندم بنا گردید.امروزه تبدیل به یک نمایشگاه هنری گشته که می توان در آن نقاشی های الهام گرفته شده از حکاکی های ساکنین قدیمی والنسیا را مشاهده نمود.

والنسیا شهر علم و هنر

علاوه بر اماکن دیدنی و تاریخی والنسیا ، از این شهر اغلب به عنوان پرچم دار شهر علم و هنر مدرن نیز یاد می شود . علاوه بر وجود مراکز دانشگاهی معتبر جهانی در این شهر ، فضای شهری آن تلفیقی واقعی و محسوس از معماری شهری مدرن و معماری کلاسیک است.اغلب معماری های مراکز عمومی و تفریحی این شهر به قدری چشم نواز است که در همان نگاه اول شما را شیفته خود می نماید.

سبک زندگی و فرهنگ والنسیایی

همان گونه که قبلا نیز اشاره شد ، اهالی شهر والنسیا اغلب افرادی بسیار خون گرم و با فرهنگ بالایی می باشند . این شهر اهمیت به سزایی به هرگونه فعالیت فرهنگی – هنری قائل است تا آن جا که اغلب نمایش نامه ها و تئاتر های بزرگ در تالارهای تئاتر این شهر ، همه ساله به معرض نمایش گذاشته می شوند.این شهر بالغ بر 45 موزه دارد که در تک تک آنها می توانید به وضوح  رد پای هنر ، تاریخ ، فرهنگ و معماری را حس نمایید.در صورت سفر به این شهر حتما از موزه های اصلی شهر قدیمی بازدید نمایید و سری نیز به موزه سرامیک ( واقع در کنار کاخ مارکز داس آگواس ) بزنید.موزه هنرهای زیبای سالن پائورا را فراموش نکنید و اگر چنان چه به هنرهای معاصر علاقه مندید حتما سری به موزه های IVAM و MUMVIM بزنید.

جشن های خیابانی

مردمان والنسیا شیفته مهمانی های دسته جمعی و خیابانی هستند و این علاقه نیز از دیر باز تاکنون همراه آنها بوده است.والنسیایی ها به شدت عاشق آتش بازی ، جشن های خیابانی و موسقی می باشند. fallas یکی از مهم ترین و اصلی ترین جشن ها و فستیوالهایی والنسیایی ها می باشد.این فستیوال همه ساله از 12 ام تا 19 مارچ برگزار می گردد و اغلب با انواع آتش بازی ها ، نمایشهای خیابانی ، موسیقی های زنده ، رقص و پایکوبی همراه است.در کل مردمان این سرزمین افرادی فوق العاده شاد و با نشاطی هستند که از هر فرصتی برای خلق شادی چه برای خود و چه برای دیگران استفاده می کنند.سفر به والنسیا در کنار تمام فراز و نشیبهای تاریخی این شهر ، در کنار تمام موزه ها و در کنار همه زیبایی های شهری و با وجود مردمانی به شدت مهمان نواز با نوای موسیقی و لذت غذاهای والنسیایی ، تجربه ای بی نهایت شیرین و دلپذیر را از این شهر برای شما به یادگار خواهد گذاشت.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 3 میانگین: 5]

بارسلون شهری سرشار از زندگی

Ramblas، نمادی بی انتها در بارسلون یا همان بارسلونا ی مشهور دومین شهر اسپانیاست و بندر کاتالونیا(Catalunya) سرشار از زندگیست ،قطعا هیچ شهر دیگری در این کشور از منظر سبک،ظاهر و انرژی قابل قیاس با آن نیست. یک سفر کروز به مرکز شهر بارسلونا، شما را با موزه های هنری در سطح جهانی و رستوران های مجلل، کافه ها، گالری ها و مغازه های شیک که به زیبایی طراحی شده اند، آشنا می کند.

دو مکان که در صدر مکانهای دیدنی مدیترانه قرار دارند ،کلیسای فوق العاده آنتونی گادو(Antoni Gaudí) از Sagrada Familia و یکی از معروف ترین بلوارهای جهان، Ramblas است. سفر در بارسلون می تواند با Ramblas شروع ، و سپس با  هسته قرون وسطایی شهر” Barri Gòtic” ادامه یابد.البته مراکز قدیمی دیگری نیز در شهر برای بازدید وجود دارند از La Ribera ،خانه موسیقی پیکاسو تا El Raval ،جایی که  تعداد رستوران ها وکافه ها و بوتیکها در کنار موزه هنر معاصر، بسرعت رو به رشد است.

اگر فکر می کنید که همه این مناطق توریستی را دیده اید،بازهم جاهایی برای بازدید در طول سفر کروز وجود دارد،کافه های پنهان در کوچه پس کوچه ها که در یک یا دو قرن تغییرات خیلی جزئی داشته اند،بوتیک های طراحی شده در  مراکز بازسازی شده قدیمی شهر،ناهار ارزان قیمت در رستوران های کوچک و ناشناس، صنایع دستی و کارگاه ها، کافه های fin-de-siècle، کاخ های قرون وسطی بازسازی شده  و بازار محلی.

در Passeig de Gràcia، Casa Batlló Gaudí، وجود دارد که  برای Josep Batlló کارخانه دارطراحی شده است:نمای سنگی مانند چین و چروک پوست ،چین خورده است و قسمت خارجی پشت بام با دودکش های موزاییکی و برج کوچکی با صلیب 3 بعدی در بالای آن مزین شده است.

کوه مونتسرات(Montserrat)، در 40 کیلومتری شمال غرب بارسلونا قرار دارد و یک سفر محبوب خارج از شهر بشمار می رود. می توانید از ساختمان های کلیسا و صومعه ای که در اطراف یک میدان جای گرفته اند، بازدید کنید و از تراس، مناظر فوق العاده کوه رو تماشا کنید.

1- تور گشت شهری بارسلون و استادیوم نیوکمپ NOU CAMP تیم بارسلونا

کد سفر: BCN05

مدت زمان سفر : 5/3 ساعت

سطح دشواری: آسان 1

استادیوم  Camp Nou بارسلونا با توجه به معماری بینظیرش، یکی از مشهورترین استادیومهای فوتبال در جهان و بزرگترین استادیوم در سراسر اروپا با ظرفیت تقریبا 100،000 نفر است وشما چه طرفدار فوتبال باشید و یا نه، یک مقصد شگفت انگیز توریستی برایتان خواهد بود .

استادیوم علاوه بر برگزاری مسابقات متعدد کلیدی یوفا در طول سال، برای اجرای سایر رویدادها، از جمله کنسرت هایی که از سوی هنرمندان بزرگ موسیقی پاپ مانند استینگ، بروس اسپرینگستین، پیتر گابریل، تریسی چپمن یا U2 برگزار میشود، مورد استفاده قرار می گیرد.

در سال 1982، حتی Pope John Paul II جشنی در استادیوم برپا کرد و در آن به شهروندی افتخاری بارسلونا درآمد.تور شما با گشتی در Gaudi’s Sagrada Família، کلیسایی کوچک و تپه Montjuich شروع می شود و سپس به استادیوم NOU CAMP خواهید رفت.مسافران از رختکن بازیکنان،موزه و منطقه مشترک بازدید خواهند کرد و گشتی کلی بدون داخل شدن به زمین بازی خواهند داشت.

لطفا توجه داشته باشید: برنامه تور به برنامه باشگاه فوتبال بستگی دارد و احتمال دارد ورزشگاه با اطلاعی ثانویه بسته باشد. به همین دلیل ممکن است تور حتی یک روز قبل و به دلایلی که  خارج از کنترل MSCÂ  است لغو شود.  در بازدید از ورزشگاه پله  وجود دارد و برای مسافرانی که  مشکلات حرکتی دارند یا از صندلی چرخدار استفاده میکنند مناسب نیست. این تور همچنین در روزهای یکشنبه بعد از ظهر امکان پذیر نیست.

2-تور بارسلون مناظر و خرید

کد سفر: BCN02

مدت زمان سفر 4 ساعت

سطح دشواری: آسان 1

شهر افسانه ای  بارسلون یکی از جاهاییست که حتما باید آن را ببینید و در این تور نیم روزه همه جاهای کلیدی و مهم آن را خواهید دید.بعد از ترک بندر ،تور شما با عبور از خیابانها و میدان های شهر شروع می شود. توقف کوتاهی در Montjuich Hill خواهید داشت  و مناظر فوق العاده  شهر را از آن بالا خواهید دید یعد از آن ، از Sagrada Familia، شاهکار برجسته نئو گوتیک که ساختش هنوز نمام نشده بازدیدی خارجی خواهید داشت. همچنین کلیسای جامع بارسلون را خواهید دید که ساخت آن از اواخر قرن  سیزدهم تا پانزدهم  طول کشیده، در آخر و بعد از این گشت ها برای خرید به  Plaça de Catalunya، در میداتی  بزرگ در مرکز بارسلونا می روید.

لطفا توجه داشته باشید:

در تعطیلات عمومی و یا در بعد از ظهر یکشنبه ، توقف برای خرید در “La Rambla” خواهد بود. مسافرانی که از صندلی چرخدار استفاده  میکنند می توانند در این تور شرکت کنند، اما باید توجه داشته باشید که این سفر شامل مسیرهای  طولانی پیاده روی است.

مسافرانی که از ویلچیر استفاده می کنند باید از  یک همراه برای کمک گرفتن استفاده کنند چرا که اتوبوسها بالابر و یا آسانسور ندارند. ویلچیرها باید قابلیت جمع شدن و تا شدن را داشته باشند. این مسافران در صورت تمایل به استفاده ازین تور باید بموقع  با پذیرش  گشتهای توریستی ساحل، تماس بگیرند تا هماهنگی های لازم انجام شود.

سفرسازان مجری تورهای مستقیم اروپا ، پکیج های متنوعی برای سفر به اروپا و سایر نقاط جهان ارائه می کند که شما می توانید جهت اطلاع از آنها به این لینک مراجعه کنید.
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 3 میانگین: 5]

مسیر سفر :

  • پرواز تهران بارسلون
  • پرواز داخلی بارسلون به مادرید
  • پرواز بارسلون تهران

برنامه تور:

  • بلیط رفت و برگشت با پرواز ماهان
  • 3شب مادرید
  • 3شب والنسیا
  • 4 شب بارسلون
  • 1 روز گشت شهری در مادرید ( بازدید از سانتیاگو برنابئو، میدان مایور، میدان دلسول، خیابان گرانویا، ساختمان پارلمان)
  • 1 روز گشت شهری والنسیا ( بازدید از پارک هنرهای نوین، کلیسای جامع، ساحل دریا، بافت قدیمی شهر)
  • 2 روز گشت شهری بارسلوم ( بازدید از نیوکمپ، کلیسای ساگرادافامیلیا، خیابان رامبلاس، میدان کاتالانیا، میدان کرسیتوف کلمب، کشتی سواری)

تاریخ تور : 29 اسفند 

مدارک مورد نیاز:

  • اصل پاسپورت (با حداقل۶ ماه اعتبار از تاریخ سفر)
  • ۲ قطعه عکس رنگی جدید
  • ترجمه مدارک شامل:  شناسنامه خود و همسر از تمام صفحات
  • پروانه دائم پزشکی، پروانه مطب، کارت عضویت نظام پزشکی، پروانه تاسیس داروخانه و مسئول فنی، کپی پروانه بهره برداری یا پروانه کسب، روزنامه رسمی برای شرکتها با آگهی آخرین تصمیمات؛ کارت بازرگانی، حکم استخدامی یا بازنشستگی برای کارمندان با لیست ودفترچه بیمه و فیش حقوقی دو ماه آخر، سند ملکی، صورت حساب ۶ ماهه بانکی و تمکن مالی به زبان لاتین.

توضیحات:

پرداخت هزینه سفارت و ترجمه مدارک و عوارض خروج از کشور به عهده مسافرین محترم میباشد/ کنترل پاسپورت از لحاظ ممنوعیت خروج از کشور به عهده مسافر میباشد

هر نفر در اتاق 2 تختههر نفر در اتاق 1 تختهکودک 4 تا 11 سال با تختکودک 2 تا 4 سالکودک زیر 2 سال
2150 یورو + هزینه پرواز3050 یورو + هزینه پرواز1890 یورو + هزینه پرواز890 یورو + هزینه پرواز99 یورو
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 3 میانگین: 5]

رزرو تور

نام تور تعرفه به ازای هر بزرگسال قیمت به ازای هر کودک صندلی‌های موجود تاریخ خروج مدت زمان
تور مجارستان اتریش 8 روزه 0 تومان 0 تومان 9 ۲۸ اسفند 8 روزه

اطلاعات رزرو

نام قیمت (بزرگسالان / کودکان) افراد (بزرگسالان / کودکان) تعداد جمع کل

خلاصه

جمع جزء 0 تومان
جمع کل 0 تومان

اطلاعات مشتری

*
نام الزامی است.
*
نام خانوادگی الزامی است.
*
شماره تلفن مورد نیاز است.
*
لطفا آدرس را وارد کنید.
متشکرم. رزرو خود را دریافت کرده اند و شماره رزرو کنید

شاید بپسندید