تور کشتی کروز 15 روزه هند و دبی

تاریخ خروج

۱۰ اسفند

مدت زمان

15 روزه

بازدید

1163

حداکثر ظرفیت

9

تور کشتی کروز 15 روزه دبی و هند

تور کشتی کروز 15 روزه هند و دبی با کشتی کروز MSC LIRICA و بازدید از شهرهای دبی.ابوظبی.خورالفکان.مسقط.مانگالور.بمبئی و گوا با خدمات 14 شب اقامت در کشتی کروز بهمراه صبحانه.ناهار.شام و استفاده نامحدود و رایگان از خدمات عمومی کشتی

دبی Dubai

دبی Dubai

جذابیت های پر زرق و برق و هتل های هفت ستاره در سفر دریایی کروز به امارات و عمان فرصتی برایتان پیش می آید تا بر دبی در قلب کلان شهر دبی، در سمت جنوب خلیج را ببینید که قدیمی ترین بخش دبی است. بر دبی محله ی تاریخی دبی دارای تعدادی بازارهای سنتی نیز هست که معماری و بافت قدیمی این بازار ها بازدید کنندگان را بیشتر با فرهنگ و سنن مردم دبی اشنا میکند و دلیل تاریخی خواندن این محله در دبی نیز همین بازار ها میباشند. خانه های قدیمی عربی ، در منطقه  زیبا و قدیمی ایرانی  بستانکیا و منطقه اسکله ای شینداقا، و نیز موزه دبی و بازار پارچه فروشان Souk در این قسمت قرار دارند .

تور های ابوظبی، دوبی و سر بانی یاسین در منطقه دیرا به شما ارائه خواهد شد: مرکز فعالیتهای تجاری سنتی دبی که هنوز هم در عرصه های تجاری، از جمله بازارهای معروف طلا و ادویه فعالیت دارند. در چند کیلومتری مرکز شهر،  دبی مدرن با خیابان شیخ زاید با سبک زیبا و تماشایی و آسمان خراش هایی بلند  از جمله برج های معروف امارات شروع می شود.علاوه بر اینها برج الخلیفه هم هست که بلندترین برج جهان است و در کنار جاذبه های دیگری همچون دبی مال و فواره دبی از جاذبه های این منطقه است.  سمت غربی  جاده شیخ زاید، حومه ساحلی جمیرا، انتخاب اروپاییان دبی است،که میتوان ویلاهای شیک و مدرن با مراکز خرید مختلف در آن دید.

در انتهای جنوبی جمیرا، در منطقه ام سقیم میتوان  هتل جمیرا ، مجتمع مدینه الجمیرا، و هتل برج العرب را دید.

جاهایی که باید در دبی Dubai از آن دیدن کرد

1- تور گشت شهری دبی Dubai

کد سفر: DXB06

مدت زمان سفر : 4 ساعت

سطح دشواری: آسان 1

تور دبی ترکیبی از تضادهای قدیم و جدید در این شهر سریع و پر هیجان را نشان میدهد. به دلیل تاریخ طولانی تجارت، این شهر به عنوان “شهر بازرگانان” مشهور است. توقفی برای عکاسی در مسجد جمیرا، یک نمونه عالی از معماری نئو اسلامی، از برنامه های این تور است. این شهر به مرکز تجارت جهانی و یکی از برجسته ترین شهرها وداشتن اولین آسمان خراش های منطقه پرآوازه است. پس از آن، به منطقه قدیمی ال بستانکیا از دبی  خواهید رفت، یک منطقه با خانه های قدیمی با برج های بادی خاص  که در روزگاری که کولرها وجود نداشتند باعث خنک شدن خانه ها می شدند. همچنین بازدید از موزه فوریه الفاهیدی مربوط به قرن هجدهم، عبور از رودخانه با قایق و توقفی در بازار ادویه در برنامه های بعدی تور خواهد بود.و در آخر این تور با بازدید از بازار بزرگ طلای دوبی و بازار فلزات گرانبها که در آن می توانید طلا و جواهر با قیمت های مختلف در آن پیدا کنید، به پایان می رسد.

لطفا توجه داشته باشید: مسافرانی که خروجی از دبی ندارند می توانند در تور بعد از ظهر شرکت کنند. مهمانانی که در دبی ورود یا خروج نمی کنند، صبح در تور شرکت خواهند کرد و می توانند با یکی از تور های زیر در صورت موجود بودن   ترکیب شوند: DXB03، DXB06، DXB18، DXB19، DXB36، DXB37، DXB48. اگر کشتی دو روز در دبی ماندگار شود، این تور در هر دو روز صبح در دسترس خواهد بود. مسافرانی که از صندلی چرخدار استفاده می کنند باید از  یک همراه برای کمک گرفتن استفاده کنند چرا که اتوبوسها بالابر و یا آسانسور ندارند. ویلچیرها باید قابلیت جمع شدن و تا شدن را داشته باشند. این مسافران در صورت تمایل به استفاده ازاین تور باید بموقع  با پذیرش گشتهای توریستی ساحل، تماس بگیرند تا هماهنگی های لازم انجام شود.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 5 میانگین: 5]

Abu Dhabi

Abu Dhabi

لذت تجملات بی نظیرپایتخت امارات متحده عربی ،ابوظبی،که خروجتان هم از این بندر خواهد بود نقطه مقابل همسایه خود دوبی است که فاصله ای 1 ساعته با آن دارد.

جاذبه های برجسته در تورهای دوبی ،ابوظبی و سر بانی یاسین شامل هتل قصر امارات خارق العاده و حتی مسجد بی نظیر شیخ  زاید است و از جاذبه های مختلف جزیره یاس می توان به پارک تم جهانی فراری که درست در پایین جاده قرار دارد اشاره کرد.

یکی دیگر از جاذبه های هیجان انگیز جزیره تور رویایی برای طرفداران F1 است.بزرگترین پارک مسقف جهان که طیف وسیعی از سواری ها و نمایشهایی از فراری برای کودکان و بزرگسالان ارائه میدهد که در آن می توانید شبیه سازهای F1 را برانید و تجربه مجازی شرکت در مسابقه را داشته باشید.

طرفداران مسابقات موتورسواری نیز می توانند از نمایش فراری های معاصر و کلاسیک و تور مجازی از کارخانه معروف Maranello  لذت ببرند.

حدود 15 کیلومتر از مرکز ابوظبی ،مسجد شیخ زاید  تمام راههای زمینی منتهی به شهر را پوشش میدهد که توده ای از گنبدها و مناره های سفید  از مایلها آن طرف تر دیده می شوند و سمبلی زیبا و چشم نواز از عظمت اسلامی در ورودی پایتخت امارات متحده عربی بوجود آورده اند.

مسجد در سال 2007 توسط شیخ زاید بن سلطان النهیان تکمیل شد که در مقبره ای سفید و مرمرین نزدیک ورودی دفن شده است.این مسجد یکی از بزرگترین و قطعا گرانبهاترین های دنیاست که ساخت آن حدود 12 سال و با هزینه ای حدود 500 میلیون دلار آمریکا طول کشید.همچنین در حالتی غیر معمول یکی از دو مسجد در امارات متحده عربی است که به روی غیرمسلمانان باز می باشد.

جاهایی که باید در  Abu Dhabi از آن دیدن کرد

 

1- تور سافاری بیابان شنی

کد سفر: AUH04

مدت زمان سفر : 5/3  ساعت

سطح دشواری: متوسط 2

در این تور اوج هیجان را در صحرای شنهای روان  و با موتورهای چهار چرخه مدرن تجربه خواهید کرد. دیدن مناظر زیبا از بالای تپه های شنی ، گرفتن عکس های خیره کننده خاطراتی خوش برایتان بوجود خواهد آورد. در مسیرتان بسمت صحرا از روستاها و مزارعی خواهید گذشت که  برخلاف شیوه نوین زندگی در  برج های فوق العاده مدرن پایتخت هنوز یک شیوه سنتی زندگی در آنها جریان دارد.

لطفا توجه داشته باشید: راننده اطلاعات را به زبان انگلیسی ارائه می دهد. این تور برای مسافرانی با مشکلات حرکتی، مشکلات کمر / گردن، برای زنان باردار و یا مسافرانی که از صندلی چرخدار استفاده می کنند مناسب نیست. از لباس های وکفشهای  راحت پباده روی استفاده کنید. این تور صبح در دسترس است و می تواند با یکی از تورهای زیر ترکیب شود: AUH09، AUH23 یا AUH35.

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 5 میانگین: 5]

مسقط Muscat

Comments(0)

مسقط Muscat

شهر قدیمی هزار ساله

قدم زدن در ساحل پایتخت عمان، مسقط Muscat، به معنی قدم زدن در یکی از قدیمی ترین شهرهای خاورمیانه و مربوط به قرن دوم است. امروزه هنوز می توان نشانه هایی از قدمت باشکوه آن در مرکز قدیمی شهر پیدا کرد، که تا اواخر نیمه دوم قرن گذشته دروازه های بزرگی که محله های مختلف را از هم جدا می کرد، سه ساعت پس از طلوع خورشید بسته می شدند. Muttrah، مرکز تاریخی تجارت و فعالیتهای بازرگانی پایتخت که در طول  سفر کروز خواهید دید، یکی از جالب ترین و زیباترین بخش های مرکزی شهر است.بدلیل مجاورت با بندر بزرگی که کشتی شما هم در آن متوقف شده است و پس از حاکمیت  سلطان قابوس نامگذاری شده سفری با حس و حال تجاری در انتظار شماست.

در سفر خود  به مسقط از جاذبه هایی همچون بازار ماهی، قلعه پرتغالی ها و Muttrah Souq که یکی از مقاصد مورد علاقه گردشگران است بازدید خواهید کرد .

 در امتداد جاده دریایی به سمت شهر قدیمی مسقط، کاخی را خواهید دید که حدود 200 سال پیش جد رئیس فعلی دولت آل الام (پرچم)، کاخی که در دهه هفتاد بازسازی شده بود را  تبدیل به اقامتگاه  رسمی سلطان کرد. این یک نمونه زیبا از معماری معاصر عربی است که در مرکز قسمتی از  مسقط قرار دارد که هنوز هم توسط دیوارهای قرن هفدهم احاطه شده است.

در مجاورت محله Bawshar ، مسجد بزرگ سلطان قابوس جای گرفته است و حدود 6500 نفر از مسلمانان در صحن اصلی عبادت می کنند که دارای یک فرش بزرگ با حدود 45،200 sq.ft مساحت است واز یک میلیارد و 700 میلیون گره ساخته شده و 21 تن وزن دارد. تمام صحنهای مسجد که توسط غیرمسلمانان نیز  قابل بازدید است ، با نقوش برجسته نشان دهنده فرهنگ عرب تزئین شده اند.

جاهایی که در  Muscatباید از آن دیدن کرد

1- تور جاذبه مذهبی مسقط Muscat

 کد سفر: MCT05

مدت زمان سفر : 4 ساعت

سطح دشواری: آسان 1

این تور در پایتخت عمان، مسقط، از مسجد بزرگی که در طول یک دوره 6 ساله از سال 1995 تا 2001 ساخت آن بطول انجامیده، آغاز می شود.  این مسجد دارای 5 مناره است که هر کدام از آنها سمبل پنج عهد مقدس هر مسلمان مؤمن در  ایمان  به خداوند متعال است.بعد از مسجد، تور با بخش قدیمی شهر مسقط، Muttrah Souk ادامه می یابد که بازار سنتی عمانیست و طیف گسترده ای از کالاها، به ویژه سوغاتی های سنتی عمانی در آن بفروش می رسد. برنامه بعدی در این تور، توقف در موزه Bait Al Zubair، خانه شهری کوچکیست که به موزه تبدیل شده است و بقایای بازمانده از حفاری های باستان شناسی و همچنین سنت های عمانی مانند لباس ملی و جواهرات در آن به نمایش گذاشته شده است. همچنین فرصت دیدار خارجی از  کاخ سلطنتی الالم ، در مجاورت قلعه های میرانی و جلالی خواهید داشت که  توسط پرتغالی ها در  قرن 16 ساخته شده است.

لطفا توجه داشته باشید: راهنما برای زبان های غیر از انگلیسی محدود است و اگر راهنمای تور برای زبان شما در دسترس نباشد، تور فقط به زبان انگلیسی خواهد بود.توصیه می شود از لباسهای مناسب مکانهای مذهبی استفاده کنید: : لباس های گشاد و شلوار بلند. از بانوان تقاضا میشود برای پوشش سر خود از روسری استفاده کنند. در مراسمات مذهبی بازدید از مسجد بصورت خارجی خواهد بود.از گردشگران عزیز درخواست میشود که بهنگام ورود به مسجد کفشهایشان را دربیاورند و در داخل مسجد از دست زدن به قرآن مقدس و طراحی های معماری خودداری کنند.همچنین بازدید برای کودکان زیر 10 سال ممنوع است.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 5 میانگین: 5]
Categories: جهانگردی, گردشگری

برنامه سفر تور کشتی کروز 15 روزه هند و دبی

روزبندرساعت ورود کشتیساعت خروج کشتی
شنبهدبی22
یکشنبهابوظبی7 صبح21
دوشنبهحرکت روی آب--
سه شنبهخورالفکان10 صبح18
چهارشنبهمسقط عمان7 صبح17
پنجشنبهحرکت روی آب--
جمعهحرکت روی آب--
شنبهمانگالور8 صبح18
یکشنبهگوا8 صبح16
دوشنبهبمبئی8 صبح23:59
سه شنبهبمبئی00:0117
چهارشنبهحرکت روی آب--
پنجشنبهحرکت روی آب--
جمعهدبی9 صبح23:59
شنبهدبی00:01پایان سفر با کشتی کروز و ترانسفربه فرودگاه

تور کشتی کروز دبی هند 15 روزه

نوع کابینهر نفر در کابین 2 نفره
کابین داخلی (inside)1290 یورو + نرخ بلیط
کابین پنجره دار (Ocean View)1390 یورو + نرخ بلیط
کابین بالکنی (Balcony)2190 یورو + نرخ بلیط

خدمات تور:

  • بلیط رفت و برگشت تهران-دبی-تهران
  •  ویزای اختصاصی کروز دبی
  • 14 شب اقامت در کشتی کروز msc lirica با صبحانه.ناهار و شام در رستورانهای مجلل کشتی
  • استفاده رایگان و نامحدود از خدمات عمومی کشتی شامل شرکت در ورزشهای صبحگاهی.کلاسهای یوگا. استخر.تخت های آفتابگیر. حوله.سالن تناسب اندام. مسیرهای دوی صبحگاهی.زمین های ورزشی بسکتبال.والیبال.تنیس.تنیس روی میز
  • اسکواش.کتابخانه
  • استفاده از برنامه های شاد و مهیج روزانه و شبانه شامل شو، تئاتر و برنامه های تفریحی
  • انتقال چمدان از بندر به کشتی
  • عوارض بنادر
سرویس های کشتی کروز :

Dining

 

سرو انواع غذاهای تازه مناسب ذایقه های متفاوت بصورت بوفه توسط آشپزهای حرفه ای در طول روزو شب (20/24 ساعت )

Free Entertainment

 

برنامه های شگفت انگیز روزانه به ویژه شو های شامگاهی،شرکت در اجراهای تئاتر گونه به سبکهای برادوی و لاسوگاس و موسیقی زنده تا آخر شب.

Activities

 

استفاده از زمینهای ورزشی والیبال، بسکتبال و تنیس همچنین سالن بدنسازی و تجهیزات با تکنولوژی روز موجود در آن و شرکت در کلاسهای آموزشی حرکات موزون و نرمشهای هوازی و کلاسهای یوگا

Kids

 

کلوب ویژه کودکان تحت نظارت مربی حرفه ای که بچه ها را با دنیایی از سرگرمیهای به روزآشنا میکند.

Earn Points

 

با شرکت در این تور شما وارد دنیای اعضای کلوب (MSC CRUISE) شده و از مزایای آن در سایر سفر ها بهرمند خواهید شد

 توضیحات:

پرداخت هزینه عوارض خروج از کشور به عهده مسافرین محترم میباشد./ کنترل پاسپورت از لحاظ ممنوعیت خروج از کشور به عهده مسافر میباشد

جهت اطلاع از سایر پکیج ها به سایت شرکت مراجعه فرمائید

به علت نرخ های متغیر کابین در تاریخ های مختلف لطفا قبل از انجام هر گونه اقدام با آژانس هماهنگ فرمائیداشتفادهانهای مجلل

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 5 میانگین: 5]

رزرو تور

نام تور تعرفه به ازای هر بزرگسال قیمت به ازای هر کودک صندلی‌های موجود تاریخ خروج مدت زمان
تور کشتی کروز 15 روزه هند و دبی 0 تومان 0 تومان 9 ۱۰ اسفند 15 روزه

اطلاعات رزرو

نام قیمت (بزرگسالان / کودکان) افراد (بزرگسالان / کودکان) تعداد جمع کل

خلاصه

جمع جزء 0 تومان
جمع کل 0 تومان

اطلاعات مشتری

*
نام الزامی است.
*
نام خانوادگی الزامی است.
*
شماره تلفن مورد نیاز است.
*
لطفا آدرس را وارد کنید.
متشکرم. رزرو خود را دریافت کرده اند و شماره رزرو کنید

شاید بپسندید