تور هفتگی اروپا اسکاندیناوی

تاریخ خروج

هر شنبه

مدت زمان

8 روزه

بازدید

748

حداکثر ظرفیت

9

تور هفتگی شمال اروپا با کشتی کروز

بازدید از شهرهای کیل آلمان، کپنهاگ دانمارک، تالین استونی، سنت پترزبورگ روسیه و هلسینکی فنلاند 

Kiel/Lubeck

Kiel/Lubeck پیوندی قوی با آب

با ورود به کروز در مسیر شمال اروپا، می توانید ازKiel ، مرکز شهری در سواحل دریای بالتیک بازدید کنید. کیل در سال 1871 به بندر نظامی امپریالست آلمان تبدیل شد و زمانی که کانال آن برای اتصال دریای بالتیک و دریای شمال در سال 1895 افتتاح شد، درشهر شروع به ساخت بزرگترین راه آبی ساخت بشر در جهان کردند.

کیل محلی ایده آل برای تعطیلات آرام با کروز  MSC در آلمان است: ساده و آرام، حتی در طول مسابقه بین المللی قایقرانی بین المللی Woche  ، رویدادی که علاقمندان آن را از دست نمی دهند. چندین موزه شهر را می توان در یک صبح بازدید کرد، با این حال، اگر می خواهید با Kiel آشنا شوید، نمی توانید آبراه های آن که شهر را احاطه کرده اند را نادیده بگیرید،: می توانید پیاده یا در امتداد کروز کیلر فورد و در امتداد کانال از آنها دیدن کنید.

با گردشی مفصل در امتداد اسکله فرصتی برایتان پیش می آید که در این لنگرگاه انواع مختلفی از کشتی ها که در میان آتها حتی قایق های مدرسه قایقرانی وجود دارند را ببینید و در 6 کیلومتری جنوب غربی از مرکز و در Molfsee ،جایی که موزه آزاد هوایی شلسویگ-هولشتاین است یهترین منظره ای که می توان از کیل دید را  می توان یافت.

این موزه روباز ،دهکده ای مینیاتوری از ساختمانهای سنتی دهه هفتاد میلادی را به نمایش گذاشته است:خانه های مستعمراتی که هنوز هم همان مبلمان قدیمی و تختخوابهای کهنه ای که برای خوابیدن کل اعضای خانواده در کنار هم در زمستان های سرد و یخبندان استفاده می شدند را در خود دارتد.

در سفر خود به کیل و با کروز MSC ، توری به Lubecca، یکی از چندین شهر در سواحل شمالی اروپا  که شکوه قرون وسطایی خود را حفظ کرده است ،خواهید داشت. که  برای بیش از دو قرن یکی از ثروتمندترین و قدرتمند ترین شهرهای اروپایی بوده است. توانمندی اقتصادی آن به بهترین شکل در معماری آن دیده می شود: از قدیمی ترین Rathaus در آلمان گرفته تا کلیساهایی با بلندترین برج های ناقوس و عمارت های  تجار.

جاهایی که در Kiel باید از آن بازدید کرد

1- تور قلعه ها،دریاچه ها و رزها Kiel/Lubeck

کد سفر: KIE22T

مدت زمان سفر : 5/6 ساعت

سطح دشواری: متوسط 2

از بندر زیبا و حومه زیبای  Schleswig-Holstein عبور می کنید تا به Ploen و قلعه تاریخی  آن که بر روی تپه ای قرار دارد برسید و از آنجا دریاچه ای وسیع را خواهید دید که به زیبایی می درخشد.و برای رسیدن به Malente، سوار قایق شده و از پنج دریاچه بهم متصل عبور خواهید کرد. آبراهه های این منطقه به دلیل ترکیبی از آب های شفاف ، روستاهای قرون وسطایی در خط ساحلی و جنگل های متراکم بزرگ ، یک مقصد توریستی محبوب هستند. تور را به Eutin، شهر رزها  ادامه خواهیم داد، که در آن می توانید باغ های قلعه Eutin را پیاده و با لیدر ببینید و در خیابان های باریک اطراف بازار فرصتی برای قدم زدن خواهید داشت و به کیل باز خواهید گشت.

لطفا توجه داشته باشید: این تور تنها پذیرای کسانی است که در کیل سوار و یا پیاده نمی شوند. باتوجه به اینکه دراین تور پیاده روی طولانی روی سطوح سنگ فرش شده  (تقریبا 2.5 کیلومتر) در برنامه است  و برای ورود به قایق ، باید از یک گذرگاه باریک عبور کنید ، برای مسافرانی  با مشکلات حرکتی و یا کسانی که از صندلی چرخدار استفاده  می کنند،مناسب نیست.

2- تور Kiel/Lubeck

کد سفر:  KIE25T

مدت زمان سفر : 5/6 ساعت

سطح دشواری: متوسط 2

1.5 ساعت از مسیری خوش منظره و از حومه شهر زیبای آلمان عبور کرده و  به شهر بازرگانان لوبک می رسید.و گشتی در این  شهر قدیمی جذاب که در  یونسکو ثبت  شده است می زنید. کوچه های زیبا و محوطه های قرن نوزدهم که متعلق به زمانیست  که اتحادیه بازرگانان و یک مرکز تجارت پررونق بود، دروازه معروف جهانی Holsten ،هفت مناره از پنج کلیسای شهر،بیمارستان روح القدس که به سال 1280 میلادی بر می گردد و کلیسای سنت ماریا که به بزرگترین سازمان مکانیکی در جهان تبدیل شده است، را خواهید دید. قبل از خروج از لوبک و بازگشت به کیل، یک ناهار سبک و ساده آلمانی را نوش جان خواهید کرد.

این تور تنها پذیرای  کسانی است که در کیل سوار و یا پیاده نمی شوند.: باتوجه به اینکه دراین تور پیاده روی طولانی روی سطوح سنگ فرش شده  در برنامه است ، برای مسافرانی  با مشکلات حرکتی و یا کسانی که از صندلی چرخدار استفاده  می کنند،مناسب نیست.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 17 میانگین: 5]
Categories: جهانگردی

کپنهاگ دانمارک ، تبلور رنگها در اسکاندیناوی

کپنهاگ دانمارک  یک شهر هیجان انگیز و به روز بواسطه  تقسیم شدن شهر توسط دریاچه ها و احاطه شدن توسط دریا و جو پرانرژی سواحل، به یکی از محبوب ترین و به روز ترین پایتخت های شمال اروپا تبدیل شده است.

در طول سفر خود و با توری که به مرکز شهر کپنهاگ خواهید داشت از زیبایی های آن لذت خواهید برد. در مرکز شهر مسیرهای مخصوص پیاده روی و دوچرخه سواری و کافه ها و موزه هایی برای بازدید و گشت وجود دارد. هسته تاریخی این شهر Slotsholmen است، که در اصل قلعه ای متعلق به قرن دوازدهم است و اکنون در کنار مجتمع بزرگ Christiansborg قرار دارد.

از Slotsholmen Kanal بسمت شمال یک موزه‌ی فضای باز مملو از آثار قرون وسطایی  Indre By وجود دارد که بخشی از موزه‌ی ملی دانمارک است و در جنوب جزیره Christianshavn با معماری خاص خود قرار دارد.

در شمال شرقی Indre By  محله های سلطنتی Kongens Have و Frederiksstaden  و در غرب، Rådhuspladsen با باغ های تیوولی به ایستگاه مرکزی گسترده شده است. Vesterbrogade بدور ازهر شلوغی و جنب و جوشی ، معروف ترین جاذبه کپنهاگ و Tivoli، تقریحگاهی متشکل  از باغ های خوش منظره، کنسرت های فضای باز و محل برگزاری سیرک ها و نمایشگاههای مختلف  است.

در تورهای کروز MSC فرصتی برای بازدید از  قلعه Helsingør’s Kronborg  نیز خواهید داشت. این قلعه متعلق به قرن شانزدهم بوسیله فردریک دوم بنا شده‌است. این بنا به سبک رنسانس هلندی ساخته شده‌است و به دلیل اینکه در وسط آب‌های دریا می‌باشد و با توجه به ظاهر منحصر به فردی که دارد هم‌اکنون به صورت موزه دریایی مورد استفاده عموم قرار گرفته‌است.

لازم است ذکر شود که نمایشنامه هاملت اثر جاودانه ویلیام شکسپیر بارها در این قلعه به اجرا درآمده است. کرانبورگ یکی از مهم‌ترین دژهای شمال اروپا به‌شمار می‌رود و در لیست میراث جهانی قرار دارد.در زیر قلعه پناهگاههایی غار مانند برای حفاظت از سربازان در زمان جنگ نیز وجود دارد.

جاهایی که در Copenhagenباید از آن بازدید کرد

 

کپنهاگ دانمارک -کارخ روزنبرگ

1- تور گشت شهری

کد سفر: COP01D

مدت زمان سفر : 4 ساعت

سطح دشواری: آسان 1

برای گذراندن چند ساعت گشت در سرتاسر کپنهاگ دانمارک از بندر خارج می شوید و مکان های کلیدی را در مسیر خود خواهید دید.توقفی در Little Mermaid برای عکاسی از چشم اندارهای کپنهاگ خواهد بود و در ادامه ،در کنار کانال  به  منطقه پر از رنگ  Nyhavn و بسیاری از کافه ها و رستوران های شیک آنجا می روید.

سوار اتوبوس شده وبه قصر پر زرق و برق Amalienborg و اقامتگاه زمستانی سلطنتی دانمارک خواهید رفت. زمانی  برای سپری کردن در  باغهای Tivoli ، پارک تفریحی معروف کپنهاگ و همچنین باردید مختصری از کاخ کریستینسبورگ، مجلس پارلمان دانمارک در اختیارتان خواهد بود.

لطفا توجه داشته باشید:مسافرانی که از صندلی چرخدار استفاده می کنند باید از  یک همراه برای کمک گرفتن استفاده کنند چرا که اتوبوسها بالابر و یا آسانسور ندارند. ویلچیرها باید قابلیت جمع شدن و تا شدن را داشته باشند. این مسافران در صورت تمایل به استفاده ازاین تور باید بموقع  با پذیرش گشتهای توریستی ساحل، تماس بگیرند تا هماهنگی های لازم انجام شود.

2- تور دهکده Dragør و چشم اندازهای کپنهاگ دانمارک

کد سفر: COP02D

مدت زمان سفر : 4 ساعت

سطح دشواری: متوسط 2

در این تور گشت و گذار لذت بخشی در  کپنهاگ و در همسایگی آن  Dragør ، با  بازدید از جاذبه های اصلی کپنهاگ دانمارک آغاز می شود، و اولین توقف در چشم اندازهای بینظیر Little Mermaid خواهد بود. از دیگر  مکان های دیدنی،  ساختمان مبادلات ارزی  و ناحیه پر جنب و جوش Nyhavn در سمت کانال هستند.

پس از ترک شهر، اتوبوسی  شما را در 30 دقیقه به Dragør، می رساند  و  پل ارتباطی دانمارک و سوئد را خواهید دید. بخاطر بسیاری از ساختمان های تاریخی حفظ شده، بخش قدیمی شهر Dragør از کوچه های باریک و پرپیچ و خم، خیابان های سنگ فرش  و خانه های سنتی رنگارنگ سنتی دانمارکی تشکیل شده است.در این سفر حتما یک نوشیدنی و شیرینی دانمارکی خوشمزه هم نوش جان کنید.

لطفا توجه داشته باشید: بدلیل اینکه این  تور شامل دوره های طولانی پیاده روی  در زمین های ناهموار است برای مسافرانی  با مشکلات حرکتی و یا کسانی که از صندلی چرخدار استفاده  می کنند،مناسب نیست.

برای اطلاع از تورهای کشتی کروز به شمال اروپا به این لینک مراجعه کنید.

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 17 میانگین: 5]

Stockholm

شهری با چهارده جزیرهسفر با کشتی کروز فرصتی برای اثبات این است که بدون شک استکهلم یکی از زیباترین شهرهای اروپا است .

چهارده جزیره ، پیوند آب زلال  دریاچه Mälaren به دریای شور بالتیک ، هوای تمیز و فضای باز از جذابیت های این شهر است. با سفرکروز MSC در مسیر شمال اروپا فرصتی خواهید داشت تا در این بندرگاه دریای بالتیک  پباده شده و  از زیبایی های آن ، بلوارهای وسیع با ساختمانهای زیبا  که تصویر آنها در آبی آب منعکس میشود، و خانه های چوبی رنگ شده، که در کنار اسکلت سنگ فرش شده صف کشیده اند ،لذت ببرید.

استکهلم  یک  کلان شهر بزرگ با تکنولوژی پیشرفته با آسمان خراش ها و مرکز  تجاری شلوغ است. و شهر قدیمی، Gamla Stan، منطقه ای با خیابان های سنگ فرش  و کوچه های باریک در یک جزیره ای مثلثی شکل است.

امروزه  شهر ترکیبی از ساختمان های احاطه شده در همه طرف و شبکه ای از کوچه و خیابان هلی قرون وسطیی است. منطقه Norrmalm حال و هوای سنتی شهر را به معاصر تبدیل کرده است: در این منطقه که   مرکز شهر استکهلم است مراکز خرید، فروشگاه های بزرگ و  نشانه هایی از سرمایه های عظیم خواهید یافت.

جاهایی که در  Stockholm باید از آن بازدید کرد

1- تور گشت شهری و موزه VASAو کاخ سلطنتی

کد سفر: SKT01

مدت زمان سفر : 4 ساعت

سطح دشواری: متوسط 2

چند ساعتی را بیرون از کشتی صرف دیدن استکهلم، پایتخت و بزرگترین شهر سوئد خواهید کرد. به لطف زیبایی شهری، معماری جذاب، آبراه های تمیز و باز و همچنین پارک های متعدد، این شهر دوست داشتنی گاهی اوقات به عنوان “ونیز شمال اروپا ” نیز شناخته می شود. در این تور، قبل از توقف در کاخ سلطنتی برای بازدید یک ساعته از اتاق های زیبای منحصر به فردآن ، از ساختمان های جذاب و چشمگیر، موزه ملی، تئاتر سلطنتی و هتل گراند خواهید گذشت. با پیاده روی 30 دقیقه ای در مرکزتاریخی شهر زیبای استکهلم، فرصتی عالی برای عکس گرفتن دارید.از برجستگی های این تور،گشت یک ساعته همراه با لیدر و توضیحات دقیق از موزه VASA خواهد یود که تنها کشتی بازمانده از قرن 17 موجود در جهان است. یک کشتی جنگی سوئدی با 64 توپ که در سال 1628 در نخستین سفر خود غرق شد. تور شما در پایتخت سوئد با بازگشت شما به اسکله و کشتی به پایان می رسد.

لطفا توجه داشته باشید: بازدید از کاخ سلطنتی ممکن است تغییر یافته و یا در صورت بازدید رسمی از آن، محدود به برخی از اتاق ها شود. با اینکه این تور شامل  پیاده روی  در خیابان های سنگ فرش شده است اما برای مسافرانی با صندلی چرخدار نیز مناسب می باشد. مسافرانی که از صندلی چرخدار استفاده می کنند باید از  یک همراه برای کمک گرفتن استفاده کنند چرا که اتوبوسها بالابر و یا آسانسور ندارند. ویلچیرها باید قابلیت جمع شدن و تا شدن را داشته باشند. این مسافران در صورت تمایل به استفاده ازاین تور باید بموقع  با پذیرش گشتهای توریستی ساحل، تماس بگیرند تا هماهنگی های لازم انجام شود. در مجموع 2.5 ساعت  بصورت ایستاده و بازدید، در سطوح ناهموار خواهید داشت بنابراین  از مسافرانی با محدودیت های  حرکتی درخواست می شود تا قبل از شرکت در این تور، میزان استقامت و توانایی شخصی خود را ارزیابی کنند.

2- تور  کانال با کروز

کد سفر: SKT02

مدت زمان سفر : 2 ساعت

سطح دشواری: آسان 1

در مکانی که دریاچه Mäleren به دریای بالتیک می رسد و با مرکز شهری که از 14 جزیره تشکیل شده و مجمع الجزایر استکهلم را تشکیل داده است، کلان شهرو پایتخت سرسبز سوئد که  یک سوم از مساحت آن را  پارک ها، وجنگلها و آبراه های دیدنی تشکیل داده است قرار دارد.پس از سوار شدن به قایق موتوری مدرن و راحت، تور در  آبراهه ها و کانال های استکهلم ادامه می یابد. مناظری منحصر به فرد و لذت بخش مقابل چشمان شما به نمایش در می آید و فرصتیست تا معماری زیبا، پارک های سبز و بلوار های پوشیده از درختان را ببینید. از آنجایی که فرصت های عکاسی بی شماری در طول مسیر وجود دارد، توصیه می شود که یک دوربین همراه خود داشته باشید. با بازگشت به بندر و کشتی تور شما به پایان می رسد.

لطفا توجه داشته باشید: سه پله برای سوار شدن به قایق وجود دارد. مسافرانی که از صندلی چرخدار استفاده می کنند باید از  یک همراه برای کمک گرفتن استفاده کنند چرا که اتوبوسها بالابر و یا آسانسور ندارند. ویلچیرها باید قابلیت جمع شدن و تا شدن را داشته باشند. این مسافران در صورت تمایل به استفاده ازاین تور باید بموقع  با پذیرش گشتهای توریستی ساحل، تماس بگیرند تا هماهنگی های لازم انجام شود. در طول قایق سواری لیدری نخواهید داشت؛ مسافران با هدفون های دریافتی به زبانهای  آلمانی، انگلیسی، اسپانیایی، ایتالیایی، فرانسوی، روسی، چینی و ژاپنی  اطلاعات لازم را دریافت خواهند کرد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 17 میانگین: 5]

تالین استونی

تالین استونی

تالین استونی   شهری است که در آن چندین احساس متفاوت را می‌توان هم‌زمان تجربه کرد.

شهری است پر از هیاهو اما درعین‌حال صلح‌آمیز، مدرن، اما هنوز سنتی. تالین باوجود تضادها، حس ملموسی از یکپارچگی در شهر را به شما القا می‌کند.

تالین پایتخت و بزرگ‌ترین شهر استونی است و در شمال این کشور واقع‌شده. شهر ترکیب زیبایی از عناصر مدرن و قدیمی است که جاذبه‌های شگفت‌انگیز را به‌وجود آورده‌اند.

با کروز MSC  در دریای بالتیک از قلب تالین، شهر قدیمی ، که عمدتا توسط دیواره های قرون وسطی محصور شده ، بازدید می کنید. در مرکز آن، Raekoja، بازار تاریخی که بالای آن Toompea، و بالای تپه دژ شوالیه های آلمانی که در قرون وسطی شهر را تحت کنترل خود داشتند، وجود دارد.

Raekoja ، میدان بازار سنگ فرش  شده در قلب شهر قدیمی، به اندازه خود  شهر قدمت دارد. در قسمت جنوبی آن، تالار شهرمتعلق به قرن پانزدهم (Raekoda) با طاق های زیبای گوتیک و مناره ای ظریف در انتهای شمالی آن قرار دارد.

نزدیک به نوک مناره کلیسا، وانا توماس، یک بادنمای قرن شانزدهمی و قرون وسطایی و نشان شهر تالین وجود دارد. موزه داخل تالار، زندگی شهر ی تالین را در گذر سالها و دوره های مختلف نشان می دهد .

کلیسای قرن چهاردهم روح القدس (Puhä Vaimu kirik) در Pühavaimu قدیمی ترین کلیسای شهر است، یک ساختمان کوچک گوتیک با دیوارهایی از جنس سنگ آهک و گچ، طراحی داخلی چوبی حکاکی  شده، مناره بلند و زنگ زده و یک ساعت متعلق به 1680 .

در مقابل کلیسای سنت نیکلاس گوتیک (Niguliste kirik) ،  در جنوب غرب Raekoja است. در حال حاضر به عنوان  موزه هنر کلیسا، شامل سنگ قبر های قرون وسطاییست.

جاهایی که در  Tallinn باید از آن بازدید کرد

تالین-استونیتالین_استونیتالین_استونی

1- تور Tallinn و موزه هوای آزاد

 کد سفر: TAL01

مدت زمان سفر : 6 ساعت

سطح دشواری: متوسط 2

با ترک  بندر و رسیدن به  بخش بالایی شهر یک تور پیاده  در اطراف شهر قدیمی شهر تالین خواهید داشت. گشتی در قلعه Toompea ، که در حال حاضر محل پارلمان است و  بازدیدی از کلیسای ارتدوکس روسیه الکساندر نوسکی و کلیسای گنبندی گوتیک خواهید داشت.

پیاده از خیابانهای باریک با سراشیبی تند عبور کرده و به یخش پایینی شهر می رسید و در این قسمت بخش های مختلفی خواهید دید: مانند تالار شهر، داروخانه ای از  قرن 15 ، انجمن بزرگ، خانه برادران  و خانه های بسیاری از تجار قرون وسطی. پس صرف  یک ناهار معمولی استونیایی، وقت آزادی  برای خرید در فروشگاههای هنری و صنایع دستی استونی خواهید داشت.

با اتوبوس به “Rocca al Mare” موزه  رو باز می روید و پیاده روی  در منطقه ای جنگلی و بازدید از  نمونه های معماری روستایی قرن 19 و 18 دارید. بازگشت به کشتی برنامه آخر تور شماست.

لطفا توجه داشته باشید:

به دلیل اینکه این تور شامل پیاده روی در زمین های ناهموار است برای مسافرانی با مشکلات حرکتی یا کسانی که از صندلی چرخدار  استفاده می کنند مناسب نیست.

در کلیسای ارتدوکس 12 پله بدون هیچ بالابری وجود دارد. فقط 1 نوشیدنی انتخابی در منوی ناهارشماست . لطفا از لباس های مناسب برای بازدید از مکانهای مذهبی استفاده کتید. فقط دوربین های بدون فلش اجازه ورود به کلیسای گنبد را دارند.

2- تور هنر و معماری Tallinn

 کد سفر: TAL03

مدت زمان سفر : 5/3 ساعت

سطح دشواری: آسان 1

در این تور بندر را ترک کرده و بسمت مرکز فرهنگی تالین حرکت می کنید.در شهر قدیمی به تپه کلیسای جامع می روید و سپس به میدان کاخ رفته و محسور زیبایی مناظر دژ Toompea که این روزها پارلمان استونی تبدیل شده می شوید و در ادامه بازدید از کلیسای جامع Alexander Nevsky تاسیس سال  1900  خواهید داشت که هر قسمت آن با بخشهایی مذهبی پر شده است.در بخش پایین شهر تالین میتوانید  از مناظر پانورامیک و زیبای شهر تالین از تراسی که برای این کار اختصاص داده شده لذت ببرید.با اتوبوس به کاخ Kadriog رفته و بازدیدی یک ساعته ازین کاخ شگفت انگیز خواهید داشت.پیاده از باغهای خوش منظره میگذرید وطراحی داخلی کاخ و مجموعه ای از هنرهای غربی و روسی را دیده و این همه زیبایی و هنر را تحسین خواهید کرد. در ادامه به منطقه برگزاری جشنواره آواز و المپیک دریایی Pirita که هر ساله  میزبان مسابقات قایقرانیست خواهید رفت. در راه بازگشت به بندر،اثر تاریخی معروف  Russalka، و محل اقامت تابستانی کُنت  اُرلُو را در برنامه تور خواهید داشت.

لطفا توجه داشته باشید: از لباس های مناسب برای بازدید از مکانهای  مذهبی استفاده کنید. همه مکانهای دیدنی به استثنای کلیسای Nevsky (حدود 12 پله) و طبقه سوم کاخ Kadriog ، برای مسافرانی که از صندلی های چرخدار استقاده می کنند،قابل دسترس هستند. مسافرانی که از صندلی چرخدار استفاده می کنند باید از  یک همراه برای کمک گرفتن استفاده کنند چرا که اتوبوسها بالابر و یا آسانسور ندارند. ویلچیرها باید قابلیت جمع شدن و تا شدن را داشته باشند. این مسافران در صورت تمایل به استفاده ازاین تور باید بموقع  با پذیرش گشتهای توریستی ساحل، تماس بگیرند تا هماهنگی های لازم انجام شود. مسافرانی که مشکلات و یا محدودیتهای  حرکتی دارند درخواست می شود تا قبل از شرکت در این تور، میزان استقامت و توانایی شخصی خود را ارزیابی کنند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 17 میانگین: 5]
Tags: استونی, تالین, تالین استونی, تور ارزان کشتی کروز, تور کشتی کروز ارزان, تور کشتی کروز اروپا, تورشمال اروپا, سفرسازان, کروز گردی با سفرسازان, کروزگرام

هلسینکی، شهر سفید اروپا

هلسینکی ،شهر سفید اروپا

هلسینکی با 700هزار جمعیت بزرگترین شهر فنلاند بوده که در جنوب این کشور ودرکنار ساحل دریای بالتیک قرار دارد.

هلسینکی باتوجه به بارش زیاد برف در این شهر ،بعنوان شهر سفید اروپا نیز مشهور است.

هلسینکی با سایر پایتخت های اسکاندیناوی متفاوت است و بیشتر به شهرهای بزرگ اروپای شمالی شباهت دارد.

در سفر خود به هلسینکی ،خیابانهایی در این شهر خواهید دید که پر از جوانان است و کافه ها و رستوران ها و مراکز خرید شهر جاییست که فنلاندی های جوان اوقات تابستانی خود را در آنجا می گذرانند.

پس از یک آتش سوزی ویرانگر در سال 1808 و انتخاب شهر به عنوان پایتخت فنلاند در سال 1812، هلسینکی به طور کامل با سبک جدیدی بازسازی شد: یک شبکه از خیابان های گسترده و ساختمان های آجری نئوکلاسیک که بسبک سنت پترزبورگ روسیه طراحی شده بود.

Esplanadi،پارک بلند و بزرگ، جای مناسبی برای پیک‌نیک و استراحت است. نوازنده‌های خیابانی در گوشه و کنار پارک می‌نوازند و غذاخوری‌های متعدد، میزبان بازدیدکنندگان پارک هستند. درانتهای شرقی پارک، موزه شهر در Sofiankatu 4 ،  450 سال زندگی هلسینکی را در یک نمایشگاه دائمی “Horizons of Helsinki” ارائه می دهد.
به سمت شمال ،میدان سنا (Senatintori)، حوالی Tuomiokirkko (کلیسای جامع)قرار دارد. برعکس شکوه و عظمت نمای بیرونی، طراحی داخلی آن خیلی ساده است؛ بیشتر جذابیت آن به حفره های غارمانند آن است  که در حال حاضر اغلب برای نمایشگاه ها استفاده می شود. حدود 50 کیلومتری شرق هلسینکی، Porvoo، یکی از قدیمی ترین شهرهای ساحل جنوبی و یکی از جذاب ترین مناطق فنلاند ،یکی از جاهایی است که ارزش دیدن را دارد.

خیابان های سنگ فرش  باریک با ساختمان های رنگی چوبی نرسیده به میدان های بزرگ پایتخت حس زندگی فنلاندی را منتقل می کنند. شهر قدیمی در اطراف تپه در طرف دیگر Mannerheimkatu ساخته شده که Tuomiokirkko قرن پانزدهم در آنجاست، جایی که الکساندر اول، کشیش اعظم را اعلام کرد و اولین شورای فنلاند را تشکیل داد.

 

تورهایی که میتوانید در هلسینکی استفاده کنید:

1- تور خانه Savijärvi و مناطر هلسینکی

کد سفر: HSK03

مدت زمان سفر : 4 ساعت

سطح دشواری: آسان 1

در توری نیم روزه و گشت و گذار در هلسینکی با حال و هوای زندگی روستایی آشنا خواهید شد.بعد از مسیری کوتاه بسمت شرق هلسینکی و در میان ییلاقات بینظیر به خانه Savijärvi متعلق به قرن 19 می رسید.

در این خانه احساس آرامش می کنید و با زندگی گذشتگان آشنا می شوید و یک فنجان  قهوه یا چای نوش جان می کنید.مقصد بعدی شما خود هلسینکی خواهد بود.و از جاهای مختلف شهر و نشانه های مشهورش از جمله خیابان مانریمیم، خیابان اصلی هلسینکی، ساختمان های پارلمان و بازار اصلی در فضای باز معروف به  میدان بازار دیدن خواهید کرد.

یک توقف کوتاه در میدان سنا  ، قدیمی ترین بخش هلسینکی دارید تا از کلیسای جامع هلسینکی و اثر تاریخی معروف تزار روسیه، الکساندر دوم  بازدیدی داشته باشید. سپس به اسکله و کشتی خود باز خواهید گشت. لطفا توجه داشته باشید: این تور برای مسافرانی که  از صندلی چرخدار استفاده می کنند ،مناسب نیست.

2- تور هلسینکی با قایق

کد سفر: HSK04

مدت زمان سفر : 5/2 ساعت

سطح دشواری: آسان 1

با توجه به  اینکه حدود 73 درصد از کل مساحت تحت پوشش پایتخت فنلاند را، دریا  با جزایر بی شمار بزرگ و کوچک قرا گرفته ، به نظر میرسد که هلسینکی یک شهر آبی است. در  این تور سفری آرامش بخش با قایق تفریحی به جزیره ها خواهید داشت و از تمام مناظر زیبا لذت خواهید برد.

ک توقف در بازار هوای آزاد و گشتی در اصطبل های رنگارنگ خواهید داشت. سفر شما با بازگشت به کشتی به پایان می رسد. مسافرانی که از صندلی چرخدار استفاده می کنند باید از  یک همراه برای کمک گرفتن استفاده کنند چرا که اتوبوسها بالابر و یا آسانسور ندارند. ویلچیرها باید قابلیت جمع شدن و تا شدن را داشته باشند. این مسافران در صورت تمایل به استفاده ازاین تور باید بموقع  با پذیرش گشتهای توریستی ساحل، تماس بگیرند تا هماهنگی های لازم انجام شود.

از نقاط دیدنی هلسینکی می توان به کاخ هلسینکی،میدان سنا،قلعه سمولینا،پارک اسپلاندی ،کلیسای تمپلیاکو،موزه هنرهای معاصر،موزه ملی فنلاند،پارک حیات وحش هلسینکی ،موزه طراحی و… اشاره کرد که هلسینکی را بعنوان یک شهر ثروتمند از آثار طبیعی وهنری وتاریخی برای شما گردشگران می نمایاند.

 

برای اطلاع از آخرین تورهای سفر سازان به  اروپا به این لینک مراجعه کنید.
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 17 میانگین: 5]

سنت پترزبورگ ،مهد انقلاب روسیه

Publish on

 

در سفر کروز، سنت پترزبورگ یکی دیگر از بندرهاییست که به آن سفر خواهید کرد. پایتخت امپراتوری تزاری، مهد انقلاب کمونیست 1917 و با توجه به استقامت قهرمانانه شهر در مقابل نازیها در طول جنگ جهانی دوم، امروزه سنت پترزبورگ به  شهری مدرن بدون قربانی کردن شکوه و عظمت تاریخ خود تبدیل شده بگونه ای که مراکز خرید  بزرگ در کنار قصر های با شکوه جای گرفته اند.

کروز مسیر شمال اروپا  تورهایی به مرکز سنت پترزبورگ در ساحل جنوبی Neva، و رودخانه Fontanka، در مرز جنوبی آن ارائه می دهد. بسیاری از مناظر مهم این شهر در Nevsky prospekt  و اطراف آن قرار دارد که از مراکز مهم شهر از صومعه Alexander Nevsky تا میدان کاخ ،در سه قرن گذشته هستند. کاخ زمستانی باروک بطول 200 متر، در کنار رودخانه نوا ،بزرگترین و مجلل ترین جاذبه شهر است و محل زندگی رسمی تزارها، دادگاه و 1500 خدمتکار تا انقلاب 1917 بود.

امروزه این ساختمان یکی از بزرگترین موزه های جهان است که هرمیتاژ آن را اولین موزه هنرهای معاصر روسیه در سال 1852 معرفی کرد. این مجموعه شامل بیش از سه میلیون گنجینه و آثار هنری است. غیراز اتاق خوابهایی که استادانه طراحی شده اند  و کلکسیون های طلا، محبوب ترین بخش آن مربوط به هنر مدرن اروپا از قرن نوزدهم و بیستم است.

                                              جاهایی که در St Petersburg باید از آن بازدید کرد

سنت پترزبورگ

1- تور گزیده ای از بهترینهای سنت پترزبورگ:کلیسای جامع ST.ISAAC ،کاخ کاترین،HERMIYAGE

کد سفر: SPT19

مدت زمان سفر : 5/10 ساعت

سطح دشواری: دشوار 3

در سفر به سنت پترزبورگ که  یکی ار شهرهای زیبای حوزه دریای   بالتیک است  مطمئنا یک روزخاطره انگیز خواهید داشت  که  باید دوربینتان را  در طول سفر آماده نگه دارید . اولین توقف ما در شهر پوشکین، شهر متعلق به  قرن هجدهم و محل اقامت تابستانی تزار روس ها ست. بازدیدی از  قصر کاترین متعلق به سال 1717 میلادی خواهیم داشت،  کاترین اول از معمار آلمانی برونشتاین خواسته بود قصر تابستانی برایش بسازد .

در طول سال ها، نقشه  کاخ گسترش یافت و پس از آن، توسط امپراطور الیزابت با یک ساختمان بسیار بزرگ تر به  سبک روکوو جایگزین شد. در این تور بازدیدی از  اقامتگاه عجیب و غریب، اتاق کهربایی  و پارک شگفت انگیز آن خواهیم داشت. کلیسای سنت ایزاک سنت پترزبورگ نیز یکی از برنامه های این تور است ، که زمانی که در سال 1818-1885 ساخته شد، بزرگترین کلیسای امپراتوری روسیه بود.در ادامه وقفه ای برای نهار خواهید داشت. 1.5 ساعت  بازید از  برخی از سالن های موزه جهانی ارمیتاژ و سه میلیون آثار هنری برای عاشقان هنر در بعد از ظهر در برنامه خواهد بود. قبل از بازگشت به کشتی زمانی برای خرید در اختیارتان قرار می گیرد.

لطفا توجه داشته باشید: به دلیل اینکه این تور شامل پیاده روی در زمین های ناهموار  است، برای مسافرانی با مشکلات حرکتی یا کسانی که از صندلی چرخدار  استفاده می کنند مناسب نیست. لطفا در  بازدید از مکانهای  مذهبی پوشش متاسب داشته باشید. احتمالا  شلوغی و صف هایی  را  در بخشهای مختلف داشته باشید؛ تعداد محدودی از لیدرهای غیر انگلیسی زبان وجود دارند بنابراین اگر لیدری به زبان شمادر دسترس نباشد، تور فقط به زبان انگلیسی خواهد بود.

2- تور موزه Fabergé و کروز کانال

کد سفر: SPT51

مدت زمان سفر : 4 ساعت

سطح دشواری: متوسط 2

توری نیم روزه به موزه Fabergé سنت پترزبورگ در  کاخ اخیرا مرمت شده Shuvalov  خواهید داشت که از سال 2013 به منظور بازدید عموم مردم افتتاح شده است، این موزه توسط ویکتور وکسلبرگ، یک میلیاردر روسی برای به اشتراک گذاشتن مجموعه با ارزش خود با عموم مردم تاسیس شد. پس از بازدید از موزه و قبل از بازگشت به کشتی در یک تور کانال جاذبه های اصلی مرکز شهر سنت پترزبورگ را خواهید دید.

لطفا توجه داشته باشید: این تور برای مسافرانی که ازصندلی چرخدار استفاده  میکنند مناسب نیست. زیرا در داخل موزه هیچ آسانسوری وجود ندارد و برای رسیدن به سالن نمایشگاه در طبقه اول 60 پله وجود دارد. از مسافرانی با مشکلات حرکتی درخواست می شود تا قبل از شرکت در این تور، میزان استقامت و توانایی شخصی خود را ارزیابی کنند. تعداد محدودی از لیدرهای غیر انگلیسی زبان وجود دارند بنابراین اگر لیدری به زبان شمادر دسترس نباشد، تور فقط به زبان انگلیسی خواهد بود.

 

برای اطلاع از تورهای  کشتی کروز شمال اروپا به این لینک مراجعه کنید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 17 میانگین: 5]
Categories: جهانگردی

تور هفتگی اروپا اسکاندیناوی با کشتی مجلل MSC MERAVIGLIA

روزبندرساعت ورودخروج از بندر
1398/05/12کیل آلمان-ساعت 19
1398/05/13کپنهاگ دانمارک8 صبحساعت 18
1398/05/14حرکت روی آب--
1398/05/14تالین استونی12 ظهرساعت 18
1398/05/15سنت پترزبورگ روسیه7 صبحساعت 21
1398/05/16هلسینکی فنلاند10 صبحساعت 19
1398/05/18حرکت روی آب--
1398/05/19کیل آلمان7 صبحپایان سفر و ترانسفر به فرودگاه
نوع کابینهر نفر در کابین 2 نفره
INSIDE1290 یورو + نرخ بلیط
OCEAN VIEW1540 یورو + نرخ بلیط
BALCONY1840 یورو + نرخ بلیط

خدمات:

  • بلیط رفت و برگشت با پرواز مستقیم از تبریز
  • ۷شب اقامت در کشتی با خدمات کامل
  • بازدید از شهرهای کیل آلمان، کپنهاگ دانمارک، تالین استونی، سنت پترزبورگ روسیه و هلسینکی فنلاند

مدارک لازم :

  • اصل پاسپورت (با حداقل۶ ماه اعتبار از تاریخ سفر)
  • ۲ قطعه عکس رنگی جدید
  • ترجمه مدارک شامل:  شناسنامه خود و همسر از تمام صفحات، پروانه دائم پزشکی، پروانه مطب، کارت عضویت نظام پزشکی، پروانه تاسیس داروخانه و مسئول فنی، کپی پروانه بهره برداری یا پروانه کسب، روزنامه رسمی برای شرکتها با آگهی آخرین تصمیمات؛ کارت بازرگانی، حکم استخدامی یا بازنشستگی برای کارمندان با لیست ودفترچه بیمه و فیش حقوقی دو ماه آخر، سند ملکی
  • صورت حساب ۶ ماهه بانکی و تمکن مالی به زبان لاتین.

توضیحات:

پرداخت هزینه سفارت و ترجمه مدارک و عوارض خروج از کشور به عهده مسافرین محترم میباشد/ کنترل پاسپورت از لحاظ ممنوعیت خروج از کشور به عهده مسافر میباشد/ جهت اطلاع از سایر پکیج های اروپایی به سایت شرکت مراجعه فرمائید

قیمتهای اعلامی ممکن است بر اساس تاریخ خرید شما از آنچه که در پکیج قید گردیده متفاوت باشد.جهت دریافت نرخهای بروز با دفتر حاصل فرمائید

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 17 میانگین: 5]

رزرو تور

نام تور تعرفه به ازای هر بزرگسال قیمت به ازای هر کودک صندلی‌های موجود تاریخ خروج مدت زمان
تور هفتگی اروپا اسکاندیناوی 0 تومان 0 تومان 9 هر شنبه 8 روزه

اطلاعات رزرو

نام قیمت (بزرگسالان / کودکان) افراد (بزرگسالان / کودکان) تعداد جمع کل

خلاصه

جمع جزء 0 تومان
جمع کل 0 تومان

اطلاعات مشتری

*
نام الزامی است.
*
نام خانوادگی الزامی است.
*
شماره تلفن مورد نیاز است.
*
لطفا آدرس را وارد کنید.
متشکرم. رزرو خود را دریافت کرده اند و شماره رزرو کنید

شاید بپسندید