میکونوس جزیره رویایی یونان

۳۰

دی
۱۳۹۸

میکونوس جزیره رویایی یونان

ارسال شده توسط: modir/ 277 0

میکونوس جزیره رویایی یونان

میکونوس جزیره رویایی یونان است که سالانه میزبان بسیاری از مردم دنیاست. از معروف ‌ترین و شناخته شده ‌ترین جزایر یونان با داشتن جاذبه‌های تاریخی، طبیعت و آب و هوای فوق‌العاده  گردشگران بسیاری را به سمت خود جذب می‌کند. معماری زیبای بناها و  امکانات فوق‌العاده‌ای که برای مسافرین در نظر گرفته شده است، رستوران‌ها و کافه‌ها ،غذاهای لذیذ یونانی این شهر را تبدیل به یک مقصد فوق‌العاده برای تعطیلات کرده است. میکونوس مکانی ست خاص و محسور کننده که مطمئنا همیشه در خاطر شما خواهد ماند.

 

ونیز کوچک (Little Venice)

ونیز کوچک (Little Venice) محله‌ای در جزیره میکونوس است که در آن هیچ مرزی بین ساختمان‌ها و دریا وجود ندارد. امواج دریا با دیواره‌ی خانه‌ها، کافه‌ها و رستوران‌هایی که بر لبه آب قرار گرفته‌اند، برخورد می‌کند. این محله در طول قرن ۱۶ و ۱۷ میلادی توسط بازرگانان دریایی ثروتمند در نزدیکی ساحل آلکانتارا در لبه غربی چورا ساخته شده است. زیبایی خیره‌کننده‌ی و حال و هوای عاشقانه محله ونیز کوچک، مقصدی محبوب برای هنرمندان نقاش است.

ونیز کوچک (Little Venice) محله‌ای در جزیره میکونوس است که در آن هیچ مرزی  بین ساختمان‌ها و دریا وجود ندارد.

کلیسای لیدی پاراپورتیانی

کلیسای لیدی پاراپورتیانی مجموعه‌ای از ۵ عبادتگاه است که یک ساختمان سفید با طراحی خاص را تشکیل می‌دهد. مفهوم نام این کلیسا به معنی بانوی دروازه شهر است. این ساختمان زیبا توسط چهار معمار به سبک‌های مختلف طراحی شده است به قرن شانزدهم باز می‌گردد. کلیسای لیدی پاراپورتیانی از محبوب‌ترین جاذبه‌های میکونوس قلمداد می‌شود و بخاطر معماری منحصر به فردی که دارد همیشه یکی از سوژه‌های عکاسی این منطقه قلمداد می‌شود. در هوای برفی در هنگام غروب و طلوع خورشید دیدن این بنا بسیار رویایی خواهد بود و فرصت مناسبی برای عکاسی است.

کلیسای لیدی پاراپورتیانی

موزه باستان‌شناسی میکونوس (Archaeological Museum of Mykonos)

موزه باستان‌شناسی میکونوس  از جاذبه‌های دیدنی شهر میکونوس است. وجودسفالینه هایی که قدمت‌شان به قرن نهم قبل از میلاد باز می‌گردد، ستون‌های یادبود و جواهراتی که متعلق به گورستان شهر دلوس بوده‌اند،همچنین مجسمه‌ی بزرگ هرکول که از جنس مرمر پاروسی ساخته شده است در معرض دید ببیندگان قرار گرفته است.

موزه باستان‌شناسی میکونوس  از جاذبه‌های دیدنی شهر میکونوس است.

موزه فولکلور (Folklore Museum)

این موزه از سه خانه تاریخی جداگانه تشکیل شده است. ساختمان اصلی در خانه‌ای متعلق به قرن ۱۸ میلادی در کاسترو در محله چورا قرار دارد. در موزه فولکور، آلات موسیقی سنتی، لباس‌های سیکلادی، عکس‌های قدیمی ونقاشی‌های تاریخی به نمایش درآمده است. بازدیدکنندگان می‌توانند از آشپزخانه‌ای بازسازی شده و همچنین اتاق‌خوابی با اسباب و اثاثیه کامل متعلق به قرن ۱۸ میلادی بازدید کنند.

سفرسازان مجری تخصصی تور کشتی کروز به مقاصد کشورهای اروپایی و آسیایی و تور کشتی کروز یونان بدون ویزا از شما دعوت می نماید جهت اطلاع از آخرین تورهای کشتی کروز به لینک زیر مراجعه نمائید.

تور کشتی کروز

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

ارسال دیدگاه