عجیب ترین هتل های جهان

۲۱

بهمن
۱۳۹۸

عجیب ترین هتل های جهان

ارسال شده توسط: بلاگر/ 1124 0

در مورد عجیب ترین هتل های جهان اطلاعاتی دارید؟

در بیشتر کشورها هتل های خاص و گاهی اوقات عجیب وجود دارد, طراحی و معماری این هتل ها منحصر به فرد می باشند و گردشگران زیادی را از سرتاسر دنیا به خود جذب کرده اند.گردشگران با اقامت در این هتل ها می توانند یک تجربه هیجان انگیز و متفاوتی را در سفر خود تجربه کنند.با سفرسازان در ادامه مطلب همراه باشید تا شما را با عجیب ترین هتل های جهان آشنا نمائیم.

عجیب ترین هتل های جهان

هتل گلدن کراون لوین اگلوت

این هتل در کشور فنلاند و در شهر لوی در یکی از بزرگترین کوه های این کشور قرار گرفته است و همچنین این هتل در یکی از سردترین مناطق کشور فنلاند نیز واقع شده است.شکل و معماری این هتل به صورت نیمکره تمام شیشه با منظره ای زیبا و پوشیده از برف و یخ می باشد, که توانسته با این مشخصات آرامش خاصی را به مسافران این هتل ببخشد.

هتل گلدن کراون لوین اگلوت

هتل شیمائو- شانگهای، چین

این هتل یکی از عجیب ترین هتل های کشور چین است که در شهر شانگهای قرار دارد.هتل شیمائو دارای ۳۲۸ اتاق با چشم اندازی با منظره آبشار با ارتفاع ۹۰ متر می باشد. قسمت هایی از این هتل مانند رستوران و لابی در زیر آب واقع شده است.از سرگرمی هایی که این هتل  عجیب و زیبا برای مسافران دارد, می توان پرش از ارتفاع با طناب و سنگ نوردی را نام برد.

هتل شیمائو- شانگهای، چین

هتل یخ در کانادا

هتل یخ در کانادا که به Ice Hotel  نیز معروف است در ۵ کیلومتری شهر Quebec  واقع شده استاین هتل با ۵۵ اتاق و استفاده از حدود ۳۰۰۰ تن برف و همچنین ۵۰۰ تن یخ, از بزرگترین هتل های یخی جهان می باشد و قابل ذکر است که استفاده از چوب در بدنه این هتل یکی از نکات جالب معماری هتل یخی می باشد.

هتل یخ در کانادا

هتل یخ در کانادا۲

هتل کتاب و تخت، توکیو، ژاپن

این هتل در شهر توکیو ژاپن واقع است و دلیل شهرت این هتل به عنوان یکی از هتل های عجیب دنیا , استفاده نکردن از اتاق های لوکس, استخر و دیگر تفریحات می باشد.در سرتاسر هتل “بوک اند بد ” انواع کتاب وجود دارد که برای افراد اهل مطالعه به یک مکان بسیار جالب تبدیل شده است.تخت های این هتلی به گونه ای طراحی شده اند که گویی بین قفسه های کتابخانه قرار دارند و به صورتی احساس می کنید که در میان کوهی از کتاب قرار گرفته اید.در این هتل ۱۷۰۰ جلد کتاب به زبان انگلیسی و ژاپنی قرار دارد.امکانات این هتل شامل یک تختخواب و یک پرده برای حفظ حریم شخصی و یک پریز برق و چراغ مطالعه است.

 

هتل کتاب و تخت، توکیو، ژاپن۲

هتل جنگل در مکزیک

هتل جنگل در یکی از جنگل های گرمسیری در نزدیکی های دهکده ماهیگیری Yelapa در مکزیک واقع شده است .این هتل دارای چشم انداز زیبا و طبیعتی سرسبز و آب و های دلپذیر می باشد.این هتل به شکل اهرام وارونه است و معماری جالب آن باعث شده تا مردم بومی آن منطقه به این هتل لقب “موشک هتل” بدهند.

هتل جنگل در مکزیک

هتل زندان در آلمان(آلکاتراز)

هتل زندان در آلمان در سال های گذشته یکی از زندانهای این کشور بوده است و اکنون تبدیل به یکی از هتل های عجیب کشور آلمان شده است.در این هتل مسافران برای اقامت باید به اجبار لباس زندانیان را به تن کرده و حس زندانی بودن را تجربه کنند, زمان ورود و خروج به این هتل بر طبق نظر مسافران می باشد.

هتل زندان در آلمان

هتل زندان در آلمان۲

هتلی زیر آب‌ در فیجی

این هتل هیجان انگیز در زیر آب واقع شده که رفت و آمد در آن از طریق آسانسور صورت می گیرد. حدود ۲۴ سوئیت در این هتل به همراه رستوران و استخر و کتابخانه قرار دارد.خوردن غذاهای دریایی و همچنین سواری با زیر دریایی از تفریحات این هتل جذاب  محسوب می شود.

فیجی

۲فیجی

هتل جعبه بقا در هلند

از جعبه های بقا در پای دکل ها و سکوهای دریایی استفاده می شود, اما در کشور هلند و در شهر آمستردام از این جعبه ها بعنوان هتل استفاده می شود و در واقع این هتل ها , هتل های امدادی می باشند.

هتل جعبه بقا در هلند

 هتل لوله فاضلاب در اتریش

هتل لوله فاضلاب توسط یک معمار اتریشی و با استفاده از لوله های فاضلاب ساخته شده است.شعار معروف این هتل : آنچه می خواهید پرداخت کنید” است.هتل لوله فاظلاب مجهز به ۲ تخت , پریز برق و پتو می باشد.از نکات عجیب این هتل نداشتن سرویس بهداشتی می باشد.

هتل لوله فاضلاب در اتریش۲

 

هتل هری پاتر در لندن

این هتل به گونه ای طراحی شده است که مسافر را به دنیای هری پاتر میبرد, اتاق های این هتل به سبک گوتیک ساخته شده اند و شباهت بسیار زیادی به مدرسه هاگوارتز دارد.در اتاق های هتل هری پاتر تخت خواب , ظروف فلزی و معجون قرار دارد.

هتل هری پاتر در لندن

هتل هری پاتر در لندن۲

هتل شنی در انگلستان

این هتل اولین هتل شنی کشور انگلستان در شهر دورست است که هدف سازندگان این هتل آشنایی توریست ها با گذراندن تعطیلات ساحلی می باشد.این هتل توسط ۴ مجسمه ساز انگلیسی با استفاده از ۱۰۰۰ تن شن و تنها در ۷ روز ساخته شده است.البته از نکات جالب این هتل نداشتن سرویس بهداشتی می باشد و در صورت بارش باران وضعیت این هتل به صورت وحشتناکی در می آید و از این هتل تنها تپه ای شن باقی می ماند.

هتل شنی در انگلستان۲

هتل شنی در انگلستان

هتل شناور در سوئد

در کنار جزیره Kladesholman در کشور سوئد , یک هتل شناور به نام  Salt & Sill  وجود دارد که شامل ۲ طبقه همراه با ۶ اتاق و تراس می باشد که با عبور از یک پل نظامی میتوانید به این هتل برسید.اتاق های این هتل رو به نور دریا و با تزئینات معاصر اسکاندیناوی ساخته شده است.در مواقعی که امکان پذیر باشد اتاق های این هتل با قایق های ویژه بر روی دریا شناور می شوند.این هتل دارای یک رستوران با غذاهای دریایی نیز می باشد.

هتل شناور در سوئد

هتل لاله کندوان ایران

هتل ۵ ستاره صخره ای لاله در روستای تاریخی و زیبای کندوان و در ۶۵ کیلومتری شهر تبریز قرار دارد.این هتل صخره ای, سومین هتل صخره ای در دنیا می باشد.هتل صخره ای کندوان در سال ۱۳۸۶ توسط شرکت توسعه گردشگری ایران ( گروه هتل های لاله) افتتاح گردید.این هتل دارای تنهاترین سالن کنفرانس صخره ای در دنیا می باشد.

هتل لاله کندوان ایران

هتل لاله کندوان ایران۲

هتل غار در ترکیه

این هتل در شهر کاپادوکیه در آناتولی مرکزی در کشور ترکیه واقع شده است.هتل غاری علاوه بر مکان اقامتی و گردشی برای توریست ها, موزه ای طبیعی برای نشان دادن فرهنگ و زندگی مردم زمان خودش نیز می باشد, زیرا در برخی از اتاق های این هتل غاری نقاشی ها و حکاکی های قدیمی باقی مانده اند.این هتل دارای ۳۳ اتاق می باشد.

هتل هایی به شکل غار، در کاپادوکیه ت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

ارسال دیدگاه