سفر دریایی با کشتی کروز

۱۵

بهمن
۱۳۹۸

سفر با کشتی کروز

ارسال شده توسط: modir/ 988 0

سفر با کشتی کروز

الان وقتشه،

تا کی باید وقت و هزینه های خود را صرف چیزهای معمولی کنیم .تاکی باید از این شهر به آن شهر ،این بازار به آن بازار،آن فرودگاه به این فرودگاه و ایستگاه قطار و…
تا کی باید پشت صفهای طولانی گیت خروجی فرودگاه بایستیم ومنتظر شروع یک سفر تکراری دیگر باشیم  یا در لابی هتل منتظر پذیرش و استقرار برای شروع یک اقامت مشابه زندگی روزمره خانگی باشیم؟

تا کی باید چمدان های سفر را از این جا به آنجا و دست به دست بچرخانیم ؟ بنظرتان کافی نیست از این تکرار های پرتکرار خود را برهانیم ؟

مردم دنیا متوجه شده اند که به اندازه کافی ثروتمند نیستند که وقت و انرژی وسرمایه خود را صرف ارزانترین ها کنند برای همین ،بسیاری از همین مردم سبد مسافرت وگردشی خود را تغییر داده اند و سبکی جدید از مسافرت را برگزیده اند.

تغییر ذائقه مسافرتی مردم و اقبال به سفر با کشتی کروز هر روز درحال افزایش است .در آمریکای شمالی در سال 2018 حدود 14میلیون نفر از تور کشتی کروز استفاده کردند و 6.3میلیون نفر از مردم اروپا ترجیح دادند سبکی متفاوت را با کشتی های کروز تجربه کنند و البته مردم دیگر کشورها درکل 4.5 میلیون نفر از تورهای کروز استفاده کردند.

 سفر با کروز

دلایل انتخاب کشتی کروز

با بررسی آماری که از سایت statista ذکر شده ،به راحتی می توان دریافت که تغییر نگرش به مسافرت و بهینه کردن آن در مناطق مختلف دنیا به خصوص اروپا و آمریکا ناشی از درک درست آنها در مدیریت منابع مالی و زمانی وهمچنین اهمییت یافتن گذار از سنت های متداول سیاحتی به متدهای نوین گردشگری است ،لازم به ذکر است این تغییر نگرش در جوامعی رخ داده است که در سده های اخیر بهترین تصمیمات را برای خود و نسل های آینده شان گرفته اند و پیشرفت های حاصله آنان نیز مرهون همین پوست اندازی در نگاهشان به امورات پیرامونی شان است.

شاید منتقدین تحلیل فوق معتقد باشد رفاه مالی  مردم آمریکا واروپا باعث این پوست اندازی باشد ولی معتقدیم اینچنین نیست ارتباط چندانی بین مسائل مالی و نگرش های مسافرتی و رشد سفرهای کروز نیست بلکه قبل از مسائل مالی آنچه اهمییت دارد نگاه متفاوتی است که بدون لحاظ مسائل مالی رخ می دهد و موفقیتهای مالی،فرهنگی واجتماعی در طول تاریخ نیز برهمین اساس بوده است که جوامعی که تمدن ساز بوده اند ،ابتدائا تغییر را درک کرده اند و از درون متحول شده اند باعث تاثیرگذاری برجوامع پیرامونی شان شده اند.سفر با کشتی کروز نیز در چند سال اخیر رشد شگفت انگیزی را داشته است و در سبد گردشی مردم دنیا در حال تبدیل شدن به یک اولویت گردیده است .

 غذا در کشتی کروز

لذت سفر با کشتی کروز

لذتهای یک سفر دریایی آنهم با کشتی های اعجاب انگیز کروز آنچنان مورد استقبال قرار گرفته است که روز به روز شاهد تنوع و گسترش خدمات دهی آن به مشتریان هستیم.به هرحال باید گفت لذتهای یک سفر دریایی اعجاب انگیز قطعا اگر یکبار تجربه شود تبدیل به یک هدف ثابت گردشگری خواهد شد.

لذتهای تمام نشدنی سفر با کشتی کروز ،قطعا یک خاطره ای فراموش نشدنی برای هر مسافری رقم خواهد زد و پیشنهاد می کنیم اگر دنبال راحتی سفر،تجربه کردن شگفتیهای یک مسافرت دریایی  و خانوادگی تر شدن سفرتان و از همه مهمتر با توجه به اینکه ظرفیت سفر با کشتی کروز بسیار بالاست و نزدیک به 5هزار نفر از اقصی نقاط دنیا در سفرهای کشتی کروز حضور دارند ،تجربه یک تعامل با فرهنگ های مختلف و آشنایی با مردم  وآداب و رسوم شان را به شما هدیه کند.

سفرهای دریایی مزایای فراوانی دارد که در ذیل مختصرا به چند مورد اشاره میشود

 

  1. بطور میانگین ۷۰ درصد از هزینه سفر شما به مقاصد مشابه را می کاهد
  2. امن ترین وسیله نقلیه جهان است.
  3. بدون اینکه وقت خود را صرف انتقال به فرودگاهها و هتل های مختلف بهمراه مشکلات حمل و نقل چمدان نمایید می توانید در یک سفر از چندین کشور و چندین شهر بازدید نمائید.
  4. در امنیت کامل از برنامه های شاد و مهیج شبانه روزی کشتی بهره مند شوید.
  5. یون منفی موجود در آب و هوای دریا باعث ایجاد هورمون سروتونین میشود، هورمون سروتونین باعث ایجاد احساس خوشبختی و شادی و آرامش، همینطور تنظیم اشتها و تجربه خواب عمیق، درمان افسردگی، کمک به تقویت حافظه و قدرت یادگیری میشود.
  6. تجربه هتل مجلل شناور بر روی آب که خود مقصد بسیاری از گردشگران بعنوان سفری به ناکجا (cruise to nowhere) نامیده میشود چرا که کشتی های کروز امروزی بقدری زیبا و مدرن طراحی شده اند که مسافران خود را تا چند روز بعد از شروع مسافرت همچنان مات و مبهوت خود می کنند.
  7. با توجه به طیف وسیعی از مسافرین از کشورهای مختلف آشنایی با فرهنگها و آداب و رسوم آنها تجربه ای لذت بخش خواهد بود و چندین و چند مزیت دیگر که از حوصله بحث ما خارج است.

راهنمای کارت سفر با کروز

جهت اطلاع از تور کشتی کروز بر روی پکیج مورد نظر کلیک نمائید

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 5]

ارسال دیدگاه